Dejtingtråden 34

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad är ens ”husband-material” 😅?

Är det viktigt? Viktigaste är kanske att ni trivs ihop här och nu :)??

Haha, bra fråga! Kan ju berätta vad jag grundade det på - han är inte så aktiv som mig utan känns lite "lat", och det skulle jag nog störa mig på i en långvarig relation.

Men så klart är det ingen som är perfekt, senast i morse blev jag anklagad för att vara "too damn picky" - så.... :angel::rofl:

Jag har gett upp Tinder/appar/nätet nu.. Tror det är bättre att träffas i vardagen. Sen underlättar det ju om man har nån jäkla "vardag" att träffas i och inte bara jobb och sömn :D Slutar man leta så släpper det väl gissar jag.
Ja, det var ju just det. Jobb och sova :rofl:
Och träffar man någon på jobbet är det väl fel det med :laugh:

Då måste jag börja spela på andra planhalvan, eller båda möjligen, om jag ska träffa nån på jobbet :D
Det närmsta jag kommer mänsklig kontakt på vardagarna är kassörskan på ICA känns det som. Å hon är supergrinig :D
Ja, jag gör ju redan det vilket gör det ännu svårare 😂 Vilka problem vi har!

Håller med.
Jag har haft konton på obegripliga match eller vad det nu hette. En miljon olika varianter om man ska kunna se likes eller meddelanden eller fan å hans moster. Jag orkade inte och fattade inte
Eller hur? Jag fattar inte match. Har någon gillat mig? Eller inte? Har de skrivit? Eller inte? Allt jag vet är att jag måste förmodligen betala för att veta att ingen varken har gillat eller skrivit :D

Då måste jag börja spela på andra planhalvan, eller båda möjligen, om jag ska träffa nån på jobbet :D
Det närmsta jag kommer mänsklig kontakt på vardagarna är kassörskan på ICA känns det som. Å hon är supergrinig :D
Tänkte spontat nej men Ica byt till City Gross! Sen kom jag på att jag självscannar allt och blir sjukt irriterad om någon närmar sig oavsett vad :rofl:

Det störda i mitt fall är att jag träffar jättemkt karlar via mitt jobb. Ibland nån man har nån oskyldig flirt med. Men inte lyckas jag träffa nån på riktigt ändå även om jag rent teoretiskt sett borde ha lätt för det.

Och för er som varit med i tråden längre och minns den där killen jag talade med mkt i tfn, J. Han har varit knäpptyst sedan han var hit och hälsade på mig i maj. Jag vet inte om jag ska se det som ett tecken :rofl: Nu var det ju aldrig på g nåt på det viset då han har sambo osvoch jag inte är sugen på drama, men sån här radioskugga har det inte varit senaste året. Jag stöter nog bort folk när de försöker lära känna mig lite mer, eller nåt.

Nej flirta inte i en matbutik. Där är man ju bara för att handla förnödenheter så. Men annars så var bara dig själv och tydlig med vad du söker och vem du är så borde väl någon tillslut nappa

Finns ju singelshopping med olika färger på matkorgarna beroende på vad man är ute efter ;) Läste det nånstans, att nån ICA-butik hade det konceptet vissa dagar eller tider, eller hur det nu var...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag håller på att "flytta hemifrån" och funderar på hur jag ska tänka med placering av TVn. Dvs vilken höjd man vill ha den. Min nya...
Svar
14
· Visningar
575
Senast: pepp
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 457
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 453
Senast: Mineur
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 147
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025