Dejtingtråden 34

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej flirta inte i en matbutik. Där är man ju bara för att handla förnödenheter så. Men annars så var bara dig själv och tydlig med vad du söker och vem du är så borde väl någon tillslut nappa
Nej nej nej, skulle aldrig falla mig in :D Jag känner ingen större stress om jag ska vara ärlig. Nyligen lämnat ett dejtande, som den som ville fortsätta :banghead: och precis skaffat en ny häst, så det känns som att jag har tillräckligt att hantera för stunden :D

Men det är ändå lite kul att vara på dejtingapparna och dela lite erfarenheter och upplevelser här. :D

Nej flirta inte i en matbutik. Där är man ju bara för att handla förnödenheter så. Men annars så var bara dig själv och tydlig med vad du söker och vem du är så borde väl någon tillslut nappa
Jag känner ett par som träffades på Fonus. Hon jobbade där. Han var där för att begrava sin farsa. De har varit gifta rätt många år nu. Så visst kan man träffas på ställen som inte direkt är gjorda för dejting.

Nej nej nej, skulle aldrig falla mig in :D Jag känner ingen större stress om jag ska vara ärlig. Nyligen lämnat ett dejtande, som den som ville fortsätta :banghead: och precis skaffat en ny häst, så det känns som att jag har tillräckligt att hantera för stunden :D

Men det är ändå lite kul att vara på dejtingapparna och dela lite erfarenheter och upplevelser här. :D
Då du är ny här vill jag bara poängtera att det är i princip olagligt att säga att man har köpt häst/hund/katt etc utan att lägga upp åtminstone minimum en bild.

Då du är ny här vill jag bara poängtera att det är i princip olagligt att säga att man har köpt häst/hund/katt etc utan att lägga upp åtminstone minimum en bild.
Finns i annan tråd, men ok då 😍

Varmblod, sto, 11 år 😍

Snapchat-311377959.webp

Hur går det för dig då med livet och med ev dejting Willie :)?
Segt. Men kan inte påstå att jag är så engagerad heller. Jag tror ju liksom inte att Han finns. Jag la ut en kontaktannons på ett ställe där det kändes sannolikt att träffa någon likasinnad. Jag har fått tre svar. En dissade mig efter en kort period av mejlande. En visade sig vara ett rikspucko. Och den tredje har jag träffat, men känner inte att det kan utveckla sig till något. Vi skriver dock lite med varann. Kan ju vara trevligt i all sin enkelhet.

Men dejtingappar orkar jag inte med. Det känns mest som att de som finns där har barn varannan vecka, tränar, gillar vin och resor. D.v.s. de är väldigt långt ifrån vad jag söker. Eller ja, det är väl inte fel att vara sådan, men jag vill ha mer än så.

Finns ju singelshopping med olika färger på matkorgarna beroende på vad man är ute efter ;) Läste det nånstans, att nån ICA-butik hade det konceptet vissa dagar eller tider, eller hur det nu var...

Jag blev ju jätteglad när min mataffär började med det, tänk vad effektivt att hinna med lite dejtande mellan jobbet og stallet, samtidigt som man handlar mat! :D

Men näe.... såg aldrig en enda interessant människa med en sådan singelkorg.... TROTS att jag spelar på båda banhalvorna....! :p

Då har jag varit på dejt med den som på pappret var så rätt. Det är sjukt svårt att sätta ord på känslan men han är nog inte min person. Supertrevlig, kul samtal, bra humor, vettiga åsikter, ser bra ut. Men. Jag tror jag dejtar mer för att bli av med crushen ur systemet eller för att kunna säga till en av mina bästisar att jag har träffat en fantastisk man (bäsitis önskar att han var den där mannen och jag trodde han var över det, men icke). När småskav kommer redan innan man ens träffats, sånt som bara är omtänksamhet men det stör. Typ - om du inte hittar kan vi ses utanför stan så kan jag guida dig (wtf, jag är långt ifrån en hjälplös kvinna). Mitt ena bollplank frågade krasst att om din crush samma sak hade du fått skav då? Svar nej för med honom är jag en idiot.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag håller på att "flytta hemifrån" och funderar på hur jag ska tänka med placering av TVn. Dvs vilken höjd man vill ha den. Min nya...
Svar
14
· Visningar
573
Senast: pepp
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 457
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 453
Senast: Mineur
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 147
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar