Dejtingtråden 34

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på att ge Facebook-dejting en chans igen såhär under semestern… 🤷‍♀️
Provade lite förut men kände inte att det gav så mycket. Fixade till min profil lite men har inte tagit steget än.

Återgår till ett av mina tidigare inlägg om att hitta någon annan är det enda rätta. Kollegan är off limit, och så är det bara. Fick en knuff igår så ska ta fasta på det och försöka släppa henne. För innerst inne vet jag ju hur orimligt det är 💔 Dock var det trevligt att upptäcka att jag faktiskt kunde känna något igen!

Okej, känner mig träffad. Detta kommer dock inte hända från min sida, men en crush kan jag inte hjälpa att jag har.

Mitt inlägg ovan ska också tas med en stor nypa salt… men man kan väl få drömma lite?
Såklart man får! Jag tycker inte att det du skrivit är ofräscht på något sätt, du har skrivit med glimten i ögat/skämtsamt tycker jag.

Själv fick jag ju också en crush på en upptagen kollega. Hon är numera min fru. Och nej, vi hade ingen affär eller så utan hon gjorde slut med sin dåvarande partner så fort hon förstod att det var på allvar med mig.

Funderar på att ge Facebook-dejting en chans igen såhär under semestern… 🤷‍♀️
Provade lite förut men kände inte att det gav så mycket. Fixade till min profil lite men har inte tagit steget än.

Återgår till ett av mina tidigare inlägg om att hitta någon annan är det enda rätta. Kollegan är off limit, och så är det bara. Fick en knuff igår så ska ta fasta på det och försöka släppa henne. För innerst inne vet jag ju hur orimligt det är 💔 Dock var det trevligt att upptäcka att jag faktiskt kunde känna något igen!
You and me sistah. Omöjlig crush på kollega som ska rådas bot på. Jag känner samma som du, glädje att ens kunna känna nåt(har till och med gjort en tatuering som ett manifest) Synd att ingen av våra personer verkar vara på rätt plats.

Det var på fb dejting jag hittade den jag har kontakt med nu, så jag tror absolut det är värt en chans.

You and me sistah. Omöjlig crush på kollega som ska rådas bot på. Jag känner samma som du, glädje att ens kunna känna nåt(har till och med gjort en tatuering som ett manifest) Synd att ingen av våra personer verkar vara på rätt plats.

Det var på fb dejting jag hittade den jag har kontakt med nu, så jag tror absolut det är värt en chans.
Bild på tatueringen?

Bild på tatueringen?
986A8917-6894-4605-A27D-0BE9550FC263.webp

Dejting och div crush hit och dit i all ära, men det känns lite ofräscht att "uppmuntra" till att flirta/stöta på någon som redan är upptagen.

Bara nej liksom :stop:
Allt beror på hur det görs, tycker jag. Ser inte att någon hittills i den här diskussionen gått utanför vad som kan anses okej, utan jag tycker att det mesta är ganska oskyldigt "bejaka din crush", typ. Sedan får man ju förutsätta att alla ev inblandade är vuxna människor som tar ansvar för sina egna förhållanden. Och även där tycker jag att allt beror på hur det görs - att man mycket väl kan visa sin uppskattning för någon som är "upptagen" (ogillar det ordet men hittar inget bättre) utan att gå över gränsen.

Härligt, då kämpar vi på tillsammans 🤗

Well. Ord har sagts. "Det känns som att det är du och jag va?" till exempel. Även "jag har tagit bort tinder" och liknande på samma tema :D vi är inte officiellt ihop men det känns onekligen som om det rör sig åt ett himla trevligt håll. Insåg i morse att jag känner att jag räcker till på ett sätt jag inte känt på väldigt många år. Väldigt fint.

Det är förövrigt den "unga oförstörda raringen" från i vintras :laugh: vi hördes inte alls på några månader men det ändrade gemensamma vänner på 😅 visade sig att han är hela två år yngre och helt normalförstörd, men jag hade åtminstone rätt i att han är en raring :love:
5647075B-A6EA-47EB-A00A-C2DC20B2D2F7.webp

Jag ska träffa han som jag sprang på eller som kanske sprang på mig. Vi bestämde att ses så fort jag testat neg för C19 och det gjorde jag nu. Vi har sen innan preliminärt bestämt imorgon. Han ska rådda med picknick och vi ska ses på halva vägen mellan oss. In the meantime har vi pratat i telefon varje dag.

Snygga 32-åringen avbokade våran dejt för en vecka sedan pga han blivit sjuk, jag trodde först det bara var en ursäkt för att han inte ville ses, men nu har han blivit frisk igen och vi träffades i måndags. Jag åkte hem till honom och vi bara hängde och tittade på film. Inget hångel eller så (men jag var lite tillbakahållen pga han nyss varit sjuk), men vi låg på golvet tät intill varandra och han höll runt mig, mysigt!

Planen är att ses igen i dag, samt i helgen... jag gillar honom, men vet inte om han är "husband-material". Känns dock inte som det spelar någon större roll iom han mest sannolikt flyttar snart, så är bara kravlöst och avslappnad från min sida, rätt skönt faktiskt.

Snygga 32-åringen avbokade våran dejt för en vecka sedan pga han blivit sjuk, jag trodde först det bara var en ursäkt för att han inte ville ses, men nu har han blivit frisk igen och vi träffades i måndags. Jag åkte hem till honom och vi bara hängde och tittade på film. Inget hångel eller så (men jag var lite tillbakahållen pga han nyss varit sjuk), men vi låg på golvet tät intill varandra och han höll runt mig, mysigt!

Planen är att ses igen i dag, samt i helgen... jag gillar honom, men vet inte om han är "husband-material". Känns dock inte som det spelar någon större roll iom han mest sannolikt flyttar snart, så är bara kravlöst och avslappnad från min sida, rätt skönt faktiskt.
Vad är ens ”husband-material” 😅?

Är det viktigt? Viktigaste är kanske att ni trivs ihop här och nu :)??

Registrerat mig på Happypancake :o
Kändes dock rörigt. Jag blir rastlös. Facebook-dejting resulterar inte i någonting och det stör mig att man inte kan skriva till varann eller gå tillbaka till någon man ”gillat”. Sen är deras matchande lite si och så, får upp många män och även kvinnor som endast söker män.

Vad finns det för sidor som är bra? Eller kanske främst appar, det känns smidigare…

Kändes dock rörigt. Jag blir rastlös. Facebook-dejting resulterar inte i någonting och det stör mig att man inte kan skriva till varann eller gå tillbaka till någon man ”gillat”. Sen är deras matchande lite si och så, får upp många män och även kvinnor som endast söker män.

Vad finns det för sidor som är bra? Eller kanske främst appar, det känns smidigare…

Inga som är bra är min uppfattning :D

Fast på Facebook dejting kan man visst skriva till folk? Eller iaf "like-a" varandras bilder, även om man inte matchat...? Jag kör på den + Tinder.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag håller på att "flytta hemifrån" och funderar på hur jag ska tänka med placering av TVn. Dvs vilken höjd man vill ha den. Min nya...
Svar
14
· Visningar
575
Senast: pepp
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 457
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 456
Senast: Mineur
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 147
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar