Dejtingtråden 34

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej. Det är inte svårt att lista ut. Jag skrev att jag vet inte vad jag tänker om det. Alltså om jag personligen gillar det eller ej.

Det var väldigt vad alla är på hugget här med vassa kommentarer. 😊
Det är inte helt ovanligt för nyreggade män i dejtingtråden, du är inte först så att säga 😉 Och majoriteten försvinner lika fort som dom dök upp, då man inte är i denna tråd för att dejta utan för att diskutera sitt dejtande, vilket flertalet av dessa män inte är intresserade utav. Många av dom som män som ge sig på att diskutera framkommer med misogyna åsikter och blir bannade.

Det är inte helt ovanligt för nyreggade män i dejtingtråden, du är inte först så att säga 😉 Och majoriteten försvinner lika fort som dom dök upp, då man inte är i denna tråd för att dejta utan för att diskutera sitt dejtande, vilket flertalet av dessa män inte är intresserade utav. Många av dom som män som ge sig på att diskutera framkommer med misogyna åsikter och blir bannade.
Jag uppfostrar
Jag uppfostrar tre döttrar på egen hand som jag försöker vara en god förebild för vad gäller alla slags värderingar och inte enbart genus - men här på internet måste man nog försöka vara lite mer tillåtande i sina tolkningar och ställa någon kontroll fråga när man misstänker oegentligheter då mycket av betydelsen i kommunikationrn försvinner i textform som hade varit uppenbart i en livekonversation.

Sen får man ju försöka ha lite humor också som sagt 😉

This.

"Jag träffade min fru i dejtingtråden på Buke" sa ingen man någonsin.

Det gjorde jag i början hela tiden av misstag för mina händer lever sitt egna lilla liv plus att alla superlikes jag inte fattade att jag gjorde tills det kom upp någon notis om att jag kunde köpa fler. Fattade ingenting 😳🙈😂
@Modest Kan inte du också superlikea alla? Jag swishar gärna ett bidrag om du behöver köpa fler så länge vi får ta del av resultatet här :laugh:

@Modest Kan inte du också superlikea alla? Jag swishar gärna ett bidrag om du behöver köpa fler så länge vi får ta del av resultatet här :laugh:

Hahaha superlikes’en hamnar ändå på sne för jämnan så visst 🤪

Jag tycker att du kan swipa höger hejvilt och sen recensera resultatet här i tråden :angel: Bjud oss på lite sommarunderhållning!

Ska absolut dela med mig! Men ibland räcker profilen, man behöver inte ens konversera ✌🏼

Hahaha superlikes’en hamnar ändå på sne för jämnan så visst 🤪

Ska absolut dela med mig! Men ibland räcker profilen, man behöver inte ens konversera ✌🏼

Kan hålla med om att många profil texter är väldigt roliga 😂

Men nu har jag varit på flera dejter där killarna har flera spännande intressen som stämmer väl överens med mina. Väl på dejten har de gjort dessa intressen för fem år sedan. Eller kanske testat två gånger?! Varför skriver man att det är intressen då? Blir lika besviken varje gång.. dessa killar med alla dessa intressen gör i verkligheten ingenting! Efter jobbet hinner de inget mer och på helger har de fullt upp med hushållsarbete, de bor i liten lägenhet liksom.. kanske de ev hinner träffa nån vän.

Skriv det direkt så jag inte behöver ödsla tid på att gå på dejt med dom?

Och ha inte 10-20 år gamla bilder. Är så trött på att gå på dejt och man inte känner igen människan alls från bilderna..

Kan hålla med om att många profil texter är väldigt roliga 😂

Men nu har jag varit på flera dejter där killarna har flera spännande intressen som stämmer väl överens med mina. Väl på dejten har de gjort dessa intressen för fem år sedan. Eller kanske testat två gånger?! Varför skriver man att det är intressen då? Blir lika besviken varje gång.. dessa killar med alla dessa intressen gör i verkligheten ingenting! Efter jobbet hinner de inget mer och på helger har de fullt upp med hushållsarbete, de bor i liten lägenhet liksom.. kanske de ev hinner träffa nån vän.

Skriv det direkt så jag inte behöver ödsla tid på att gå på dejt med dom?

Och ha inte 10-20 år gamla bilder. Är så trött på att gå på dejt och man inte känner igen människan alls från bilderna..
De kanske vill visa upp att de är mångsidiga och erfarna män, trots sin ringa ålder? Man är ju inte äldre än man känner sig … :idea::D

Blir lika besviken varje gång.. dessa killar med alla dessa intressen gör i verkligheten ingenting!
Jag tror att detta är väldigt vanligt bland tjejer också. Och jag tror att vi hästmänniskor är vana vid att liksom hinna med mycket grejer på en dag för man tvingas ju till det. Jag har på riktigt kompisar som tycker att middag ute kl 19 är alldeles för sent, även om de inte ska upp dagen efter. Efter kl 19 händer ingenting i deras liv normalt sett. De går till jobbet och kanske går till gymmet och sen är det det. Det händer ingenting mer. Jag vet inte vad de gör på kvällarna för de umgås inte med några människor.

Jag tror att detta är väldigt vanligt bland tjejer också. Och jag tror att vi hästmänniskor är vana vid att liksom hinna med mycket grejer på en dag för man tvingas ju till det. Jag har på riktigt kompisar som tycker att middag ute kl 19 är alldeles för sent, även om de inte ska upp dagen efter. Efter kl 19 händer ingenting i deras liv normalt sett. De går till jobbet och kanske går till gymmet och sen är det det. Det händer ingenting mer. Jag vet inte vad de gör på kvällarna för de umgås inte med några människor.
det tycker jag med, för jag måste sova kl 22 :laugh:

Jag har hållit mig väldigt borta från all typ av dejting jättelänge. Jag har ju en permanent crush på kollegan men jag har också bestämt att det är rätt lönslöst, han är så sjuk att han knappt orkar överleva i nuläget och att då ge sig i lag med nån (särskit mig) är liksom ingen idé. Så i Covidångorna gav jag mig ut på nätet och har faktiskt hittat en jätteintressant man. Hjälp liksom. Han är äldre än mig som redan är asgammal, men här kan man lugnt säga att åldern är bara en siffra. Hans barn är mycket yngre än mina och han verkar ta väldigt väl hand om sig. Smart, kul, snygg, trevlig, skönt ärlig även vid det obekväma, lagom gemensamma intressen, fattar absolut hästgrejen, bra värderingar, angelägen på rätt sätt. Nu vill jag bli frisk så vi kan ses. Det kan bil fiasko men också helt rätt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag håller på att "flytta hemifrån" och funderar på hur jag ska tänka med placering av TVn. Dvs vilken höjd man vill ha den. Min nya...
Svar
14
· Visningar
575
Senast: pepp
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 457
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 461
Senast: Mineur
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 147
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar