Dejtingtråden 34

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror att detta är väldigt vanligt bland tjejer också. Och jag tror att vi hästmänniskor är vana vid att liksom hinna med mycket grejer på en dag för man tvingas ju till det. Jag har på riktigt kompisar som tycker att middag ute kl 19 är alldeles för sent, även om de inte ska upp dagen efter. Efter kl 19 händer ingenting i deras liv normalt sett. De går till jobbet och kanske går till gymmet och sen är det det. Det händer ingenting mer. Jag vet inte vad de gör på kvällarna för de umgås inte med några människor.

🙋
De chillar väl och går och lägger sig tidigt.
Det är iaf vad jag gör och då har jag ändå häst.

Jag har haft någon svacka nu några dagar och är verkligen inte mitt bästa jag varken mentalt eller kroppsligt. Normalt sett hade jag gjort slut typ nu men det har jag inte gjort utan lite svepande frågade honom om han verkligen står ut med mig när jag är så här jobbig. Alltså jag hade inte orkat vara tillsammans med mig själv ens så har full förståelse men han verkar inte vilja släppa. Utan älskar mig oavsett. Sjuka jävel.

Jag har haft någon svacka nu några dagar och är verkligen inte mitt bästa jag varken mentalt eller kroppsligt. Normalt sett hade jag gjort slut typ nu men det har jag inte gjort utan lite svepande frågade honom om han verkligen står ut med mig när jag är så här jobbig. Alltså jag hade inte orkat vara tillsammans med mig själv ens så har full förståelse men han verkar inte vilja släppa. Utan älskar mig oavsett. Sjuka jävel.
Inte sjuk, det är ju så det ska vara 🥰

Såg kollegan på bild i ett inlägg på Facebook, högst ovanligt. Hjärtat tog ett skutt 💔 Måste skärpa mig! Jag har semester nu och när jag är tillbaka tror jag hon har semester igen några veckor, ska bli intressant och se hur det känns när vi ses igen. Får försöka hitta en annan dejt under semestern helt enkelt, enda rimliga lösningen 🙃

Såg kollegan på bild i ett inlägg på Facebook, högst ovanligt. Hjärtat tog ett skutt 💔 Måste skärpa mig! Jag har semester nu och när jag är tillbaka tror jag hon har semester igen några veckor, ska bli intressant och se hur det känns när vi ses igen. Får försöka hitta en annan dejt under semestern helt enkelt, enda rimliga lösningen 🙃
Neeeej, bejaka känslan! :D Skicka ett meddelande!

Neeeej, bejaka känslan! :D Skicka ett meddelande!
Svarar igen. För högst orimligt kanske det inte är… jag hade kunnat ta steget, faktiskt. Men hon är gift, och när jag stalkade honom lite på Facebook ( :o ) så såg han så himla snäll ut och jag försöker tänka mig att han är en fin man…

Svarar igen. För högst orimligt kanske det inte är… jag hade kunnat ta steget, faktiskt. Men hon är gift, och när jag stalkade honom lite på Facebook ( :o ) så såg han så himla snäll ut och jag försöker tänka mig att han är en fin man…
Snäll?! Tsss, säkert en tönt. De har säkerligen massor med konstiga issues och allt hon vill är att någon annan kommer och swipe her off her feet. :D Hon kanske i hemlighet går omkring och funderar på hur hon ska skilja sig på bästa sätt. Ärligt talat, vad vet vi egentligen?

Våga!

Snäll?! Tsss, säkert en tönt. De har säkerligen massor med konstiga issues och allt hon vill är att någon annan kommer och swipe her off her feet. :D Hon kanske i hemlighet går omkring och funderar på hur hon ska skilja sig på bästa sätt. Ärligt talat, vad vet vi egentligen?

Våga!
Haha, min kompis sa samma sak :o :rofl:
Meen, med det sagt ska jag nog ändå vänta lite med den saken!

Är så glad åt mitt nygamla jobb just nu så skulle kännas sorgligt att förstöra stämningen pga en sådan sak. Vi tar lite semester nu, ser hur allt känns. I höst vankas det visst både ”klinikdagar” och ”klinikfest” så :angel:

(eftersom vi inte riktigt känner mig vet ni inte att jag avskyr dessa tillställningar i vanliga fall :rofl: )

Wow. Tondöv, någon?

Inser att jag är sen på bollen, men kolla gärna upp hur reaktionen "har du ingen humor" brukar tas emot. Hint: det är sällan mottagarens humor som är ett problem.
Nä, min kommentar om humor kommer längre ned 😊 Vad jag menar i ditt citat är att jag är tveksam till att någon på riktigt tar den tidigare kommentaren som ett seriöst menat "ragg". Den hade ingenting med humor att göra.

Ska träffa A på söndag... vi ska spela discgolf 😅 Har tänkt på honom mycket och saknar honom... tiden får väl utvisa hur saker och ting blir.

Nyss hemkommen!
Vi for ut till golfstället, visade sig att det var tävling (hur stora är oddsen) så vi for hem till mig och "såg en film" :D

Tillbaka till discen, då dök hans kompisar upp så vi körde 10 banor med dom! Jättekul och fin dag, A är fin ☺️

Klinikfest låter lovande! :p;):angel:
Ja :angel: Förr i tiden fick vi både middag och sova över (vi har bott på ett slott bland annat, romantiskt värre!). De ville också helst att man skulle dela rum, vilket ofta var ett problem för mig så jag fick enkelrum. Kan ju dra till med att jag gärna delar rum med T. Helt random sådär :rofl:

Men sen hade det ju varit pandemi och grejer (och jag bytte arbetsplats ett tag…) så nu vet jag inte alls hur planerna ser ut :cautious:

Dejting och div crush hit och dit i all ära, men det känns lite ofräscht att "uppmuntra" till att flirta/stöta på någon som redan är upptagen.

Bara nej liksom :stop:
Okej, känner mig träffad. Detta kommer dock inte hända från min sida, men en crush kan jag inte hjälpa att jag har.

Mitt inlägg ovan ska också tas med en stor nypa salt… men man kan väl få drömma lite?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag håller på att "flytta hemifrån" och funderar på hur jag ska tänka med placering av TVn. Dvs vilken höjd man vill ha den. Min nya...
Svar
14
· Visningar
575
Senast: pepp
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 457
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 457
Senast: Mineur
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 147
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI