Dejtingtråden 34

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tips från coachen, försök inte ragga i dejtingtråden :) Din bild gör att många nog gissar att du är man, och du lär bli varse rätt snabbt att det inte uppskattas. Var det ett skämt så släpp det och gå vidare och skriv gärna om dina egna dejtingfunderingar om du vill hänga med i tråden 👍
Nä tar man den kommentaren som ett "seriöst" ragg har man det nog jobbigt att läsa signaler i vardagen 😅

Bra att det inte var din avsikt 👍 Vi är dock rätt vana vid att nya manliga medlemmar på forumet ser dejtingtråden som sin privata köttmarknad, så ville bara nämna det så du inte faller på redan beprövat (värdelöst) grepp.
Jag har aldrig sett något som någon "köttmarknad" någonstans i något sammanhang, någonsin.

Om det är vad ni är vana så förstår att min kommentar kunde uppfattas på det viset och det får jag be om ursäkt för.

Relationer är inget slit och släng för mig. Men lite humor måste man få ha även om allvarliga saker.

Låter som att vi är på det klara med situationen och allt gott så? 😊

Jag har gett mig ut på Tinder igen. 😅 Men bara for fun!
Bara för det så loggade jag in efter en evighets tinderbortavaro.
Svepte mig kvickt vänster förbi alla superdupersnälla, vindrickande kufar som alla är trogna, gillar naturen och som är trötta på uteliv och sen loggade jag ut igen 😅

Alla såna där presentationer som innehåller i stort sett samma sak, vad de tror kvinnor vill ha tolkas av mig till att de är tråkiga människor som är fast i sina fyrkatiga rutiner och sånt funkar inte för mig..

Bara för det så loggade jag in efter en evighets tinderbortavaro.
Svepte mig kvickt vänster förbi alla superdupersnälla, vindrickande kufar som alla är trogna, gillar naturen och som är trötta på uteliv och sen loggade jag ut igen 😅

Alla såna där presentationer som innehåller i stort sett samma sak, vad de tror kvinnor vill ha tolkas av mig till att de är tråkiga människor som är fast i sina fyrkatiga rutiner och sånt funkar inte för mig..

Varför tror du att de utformar sina presentationer utifrån det syftet? Är det inte mer troligt att de gillar vin och naturen? Lite märkligt dock att framhålla att man är trogen. Det får man väl utgå från att folk är.

Varför tror du att de utformar sina presentationer utifrån det syftet? Är det inte mer troligt att de gillar vin och naturen? Lite märkligt dock att framhålla att man är trogen. Det får man väl utgå från att folk är.
Mina vänner om mig ”alltid ärlig”
Jag skrattade mig harmynt när mitt otrogna rövhattiga ex hade det i sin pres och svepte bums vänster på varenda en som skrev så. Funderade såklart på vilka vänner det kunde vara. Kom inte på en enda

På tal om Tinder och presentationer…
Den jag är tillsammans med nu hade fastnat för min presentation att den var så utstickande. Han trodde tydligen först inte att jag var på riktigt att bilderna var fejkade men hade fastnat för min presentation.
Och då stod det ändå inget märkvärdigt öht bara typ att jag behöver mycket egen tid, galen i kaffe. Älskar min katt och att hästarna går före allt annat 😅

När vi ändå är inne på tinderpresentationer. Killar som håller o fiskar har jag förstått är en grej (ja ja, det finns motsvarande saker för er tjejer..)

Men.. yay or nay? Och, varför har det blivit en grej? 🤔

När vi ändå är inne på tinderpresentationer. Killar som håller o fiskar har jag förstått är en grej (ja ja, det finns motsvarande saker för er tjejer..)

En av de segaste dejterna jag varit på var med en som just höll på med fiske. Pratade massor om någon fisk jag nu glömt vad den hette 🙈
Kände mest vad gör du här ut i vassen med dig 😳

Jag har ju varit ute och rest. Hur fan städar man tinder efter det? Installerar om? Över 800 likes är ju asjobbigt stt svepa bort

Lika mycket nay som män i militärkläder av tvivelaktig kvalitet med nyllet krigsmålat och det enda man ser är ögonvitorna eller nästan värre - snuttegullfilter så de har bambiögon och kattöron 😬

Gissar att de tänker att det signalerar nån typ av attraktiv manlighet i ena fallet och vem vet vad de tror är attraktivt med såna filter..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag håller på att "flytta hemifrån" och funderar på hur jag ska tänka med placering av TVn. Dvs vilken höjd man vill ha den. Min nya...
Svar
14
· Visningar
575
Senast: pepp
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 457
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 461
Senast: Mineur
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 147
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar