F
Fruentimber
Intressant hörni, vilka städer ska jag knappa in att jag är i..?
En bra bit från Karlstad dessvärre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Intressant hörni, vilka städer ska jag knappa in att jag är i..?
Jag skojade med dem att jag skulle söka upp och matcha med dem på tinder?Nu skrev du inte till mig, men jag förstår inte alls.. Vad menar du nu?
Så skojigt.Jag skojade med dem att jag skulle söka upp och matcha med dem på tinder?
Det är skojigare om man förstår detSå skojigt.
Tips från coachen, försök inte ragga i dejtingtråden Din bild gör att många nog gissar att du är man, och du lär bli varse rätt snabbt att det inte uppskattas. Var det ett skämt så släpp det och gå vidare och skriv gärna om dina egna dejtingfunderingar om du vill hänga med i trådenDet är skojigare om man förstår det
Nä tar man den kommentaren som ett "seriöst" ragg har man det nog jobbigt att läsa signaler i vardagenTips från coachen, försök inte ragga i dejtingtråden Din bild gör att många nog gissar att du är man, och du lär bli varse rätt snabbt att det inte uppskattas. Var det ett skämt så släpp det och gå vidare och skriv gärna om dina egna dejtingfunderingar om du vill hänga med i tråden
Bra att det inte var din avsikt Vi är dock rätt vana vid att nya manliga medlemmar på forumet ser dejtingtråden som sin privata köttmarknad, så ville bara nämna det så du inte faller på redan beprövat (värdelöst) grepp.Nä tar man den kommentaren som ett "seriöst" ragg har man det nog jobbigt att läsa signaler i vardagen
Jag har aldrig sett något som någon "köttmarknad" någonstans i något sammanhang, någonsin.Bra att det inte var din avsikt Vi är dock rätt vana vid att nya manliga medlemmar på forumet ser dejtingtråden som sin privata köttmarknad, så ville bara nämna det så du inte faller på redan beprövat (värdelöst) grepp.
Bara för det så loggade jag in efter en evighets tinderbortavaro.Jag har gett mig ut på Tinder igen. Men bara for fun!
Bara för det så loggade jag in efter en evighets tinderbortavaro.
Svepte mig kvickt vänster förbi alla superdupersnälla, vindrickande kufar som alla är trogna, gillar naturen och som är trötta på uteliv och sen loggade jag ut igen
Alla såna där presentationer som innehåller i stort sett samma sak, vad de tror kvinnor vill ha tolkas av mig till att de är tråkiga människor som är fast i sina fyrkatiga rutiner och sånt funkar inte för mig..
Mina vänner om mig ”alltid ärlig”Varför tror du att de utformar sina presentationer utifrån det syftet? Är det inte mer troligt att de gillar vin och naturen? Lite märkligt dock att framhålla att man är trogen. Det får man väl utgå från att folk är.
En av de segaste dejterna jag varit på var med en som just höll på med fiske. Pratade massor om någon fisk jag nu glömt vad den hetteNär vi ändå är inne på tinderpresentationer. Killar som håller o fiskar har jag förstått är en grej (ja ja, det finns motsvarande saker för er tjejer..)
Men.. yay or nay? Och, varför har det blivit en grej?
Ett bestämt nay på fiskar i profilen från dig alltsåEn av de segaste dejterna jag varit på var med en som just höll på med fiske. Pratade massor om någon fisk jag nu glömt vad den hette
Kände mest vad gör du här ut i vassen med dig
Lika mycket nay som män i militärkläder av tvivelaktig kvalitet med nyllet krigsmålat och det enda man ser är ögonvitorna eller nästan värre - snuttegullfilter så de har bambiögon och kattöronNär vi ändå är inne på tinderpresentationer. Killar som håller o fiskar har jag förstått är en grej (ja ja, det finns motsvarande saker för er tjejer..)
Men.. yay or nay? Och, varför har det blivit en grej?
Ännu ett problem vi män inte harJag har ju varit ute och rest. Hur fan städar man tinder efter det? Installerar om? Över 800 likes är ju asjobbigt stt svepa bort