Åh, va roligt! Hoppas ni får en trevlig träffHerregud, jag ska träffa min högstadiecrush imorgon. Inte alls nervöst. Haha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, va roligt! Hoppas ni får en trevlig träffHerregud, jag ska träffa min högstadiecrush imorgon. Inte alls nervöst. Haha.
Jag tror ärligt talat att han fortfarande är fast i sitt ex han separerade med för 10 år sen. Hon har gått vidare, skaffat sig ny man ett barn, men han menar att de fortfarande är bästa vänner. Jag tror inte att hon släpper honom helt fri utan gillar att äta kakan och ha den kvar med deras gemensamma barn lite som gisslan. Han ser det bara som att de är bästa vänner som han berättar allt för. Han pratar väldigt mycket om henne nämligen och alla hans syskon (som jag ju känner sen tidigare) hatar henne med passion.Det är inget fel på dig.
Men angående ditt sista stycke - en person som är intresserad under så pass lång tid av någon som inte visar intresse tillbaka dras sannolikt till otillgänglighet. När du sedan inte är otillgänglig längre så blir han ointresserad, det har inget med dig att göra.
Jag tror ärligt talat att han fortfarande är fast i sitt ex han separerade med för 10 år sen. Hon har gått vidare, skaffat sig ny man ett barn, men han menar att de fortfarande är bästa vänner. Jag tror inte att hon släpper honom helt fri utan gillar att äta kakan och ha den kvar med deras gemensamma barn lite som gisslan. Han ser det bara som att de är bästa vänner som han berättar allt för. Han pratar väldigt mycket om henne nämligen och alla hans syskon (som jag ju känner sen tidigare) hatar henne med passion.
Han hade sagt till sin syster, som är en av mina bästa vänner, att attraktionen finns kvar men att han inte får några djupare känslor.
Jag vill nästan grotta ner mig och vältra mig i min misär.
Ibland tycker jag det är bra att tillåta sig att vältra sig lite. Jag brukar ta en helg eller annan begränsad tid, avboka allt, och vältra mig ett tag. Det känns ofta lite bättre efteråt.Jag erkänner att jag är typ världens svagaste människa - varför kan jag inte bara släppa och gå vidare utan att analysera och älta? Idag skickade jag en snap och undrade lite vad som hände och när det hände. Hur försvann bara attraktionen sådär?! Jag fattar liksom inte. Han svar var bara att han inte vet. Vad jag vet är ju att han inte vill vara tillsammans med mig, och jag vill ju inte vara tillsammans med någon som inte vill vara tillsammans med mig. Men sååå svårt att släppa och tänka positiva tankar. Jag vill nästan grotta ner mig och vältra mig i min misär.
Känns lite väl osunt på något vis. Tack och lov jobbade jag igår natt och nu i natt igen, så jag har ju sovit på dagen idag och igår. Det känns bra att sova bort skiten, även om jag gråter stundtals. Idag hade jag dock sån ångest att jag tog hunden på en lång promenad hemma i skogen. Jag brukar aldrig lyssna på musik när hon är lös, men jag behövde döva mina tankar så jag körde Angie K på högsta volym. Men det gick ju bra ändå.Gör det en stund vetja. Det är inte helt fel att faktiskt bejaka vad man känner, istället för att försöka påtvinga sig nåt positivt tänkande som inte är genuint. Det låter mer sunt att bryta ihop och komma igen.
Men det har gått en dag! Klart att du är ledsen? Om du inte var ledsen utan redan hade släppt och gått vidare så hade det ju inneburit att det ni hade inte betydde något för dig.Jag erkänner att jag är typ världens svagaste människa - varför kan jag inte bara släppa och gå vidare utan att analysera och älta? Idag skickade jag en snap och undrade lite vad som hände och när det hände. Hur försvann bara attraktionen sådär?! Jag fattar liksom inte. Han svar var bara att han inte vet. Vad jag vet är ju att han inte vill vara tillsammans med mig, och jag vill ju inte vara tillsammans med någon som inte vill vara tillsammans med mig. Men sååå svårt att släppa och tänka positiva tankar. Jag vill nästan grotta ner mig och vältra mig i min misär.
Jag önskar att jag var mer sval och obrydd faktiskt. Andra människor verkar kunna hantera att bli ratade betydligt mycket bättre än mig, tex en av mina bästa vänner är mer "Jaha, skönt att du blev av med honom för du förtjänar att träffa någon som älskar dig!" och hon är precis likadan med sig själv. Jag tar det mycket mer personligt och ältar vad jag gjort för fel, även om "alla" säger att problemet inte ligger hos mig.Men det har gått en dag! Klart att du är ledsen? Om du inte var ledsen utan redan hade släppt och gått vidare så hade det ju inneburit att det ni hade inte betydde något för dig.
Jag önskar att jag var mer sval och obrydd faktiskt. Andra människor verkar kunna hantera att bli ratade betydligt mycket bättre än mig, tex en av mina bästa vänner är mer "Jaha, skönt att du blev av med honom för du förtjänar att träffa någon som älskar dig!" och hon är precis likadan med sig själv. Jag tar det mycket mer personligt och ältar vad jag gjort för fel, även om "alla" säger att problemet inte ligger hos mig.
Så är det ju!Duger jag inte som jag är så får det va.
Nej, jag har inte skrivit om den.@Wille Hur gick veddejten? Är ute på vift så vet inte om jag missat att du skrivit om den?
Jag önskar att jag var mer sval och obrydd faktiskt. Andra människor verkar kunna hantera att bli ratade betydligt mycket bättre än mig, tex en av mina bästa vänner är mer "Jaha, skönt att du blev av med honom för du förtjänar att träffa någon som älskar dig!" och hon är precis likadan med sig själv. Jag tar det mycket mer personligt och ältar vad jag gjort för fel, även om "alla" säger att problemet inte ligger hos mig.
Jag har gett mig ut på Tinder igen. Men bara for fun!
Intressant hörni, vilka städer ska jag knappa in att jag är i..?Haha, min syster har också gett sig ut på Tinder idag och delade genast med sig av ett par intressanta profiler...
Nu skrev du inte till mig, men jag förstår inte alls.. Vad menar du nu?Intressant hörni, vilka städer ska jag knappa in att jag är i..?