Ungkarl av typen som behöver hemhjälp? Det finns ju andra sorter och just den är inte så attraktiv.Visar ju tydligt att man är ungkarl? Ev kanske jag borde slängt med ett paket grillkorv och två prips blå 3,5 för att riktigt förstärka det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ungkarl av typen som behöver hemhjälp? Det finns ju andra sorter och just den är inte så attraktiv.Visar ju tydligt att man är ungkarl? Ev kanske jag borde slängt med ett paket grillkorv och två prips blå 3,5 för att riktigt förstärka det?
Min riktiga kundkorg innehöll en vattenmelon och ett uthämtat paket, jag hoppas du fattar att jag driver (med hänvisning till singelhandling tidigare i tråden)?Ungkarl av typen som behöver hemhjälp? Det finns ju andra sorter och just den är inte så attraktiv.
Förstod! Tyckte bara att det var ungefär lika roligt som om jag skulle markera att jag är singelkvinna genom att köpa choklad och kattmat. Byggt på stereotyper.Min riktiga kundkorg innehöll en vattenmelon och ett uthämtat paket, jag hoppas du fattar att jag driver (med hänvisning till singelhandling tidigare i tråden)?
För övrigt tyckte jag Pripps Blå var en alkisöl förut, men den blir faktiskt godare ju mer man dricker denUngkarl av typen som behöver hemhjälp? Det finns ju andra sorter och just den är inte så attraktiv.
Alla har vi olika humorFörstod! Tyckte bara att det var ungefär lika roligt som om jag skulle markera att jag är singelkvinna genom att köpa choklad och kattmat. Byggt på stereotyper.
Alla har vi olika humor
Dricker extremt sällan, kombinerat med öl är äckligt.För övrigt tyckte jag Pripps Blå var en alkisöl förut, men den blir faktiskt godare ju mer man dricker den
Jag tyckte nog vi hade rätt kul kring ica.Jovisst, men din verkar inte riktigt gå hem här baserat på tidigare reaktioner i tråden. Det vore nog bra för dig att lägga lite mer tid på att känna in klimatet innan du försöker dig på att skoja. Bara ett tips i all välmening.
För övrigt tyckte jag Pripps Blå var en alkisöl förut, men den blir faktiskt godare ju mer man dricker den
Jag håller med! Det ÄR faktiskt en riktigt bra lager. Det går inte att förnekaHa! Man ska faktiskt inte underskatta Pripps Blå. En ölkännare som vi känner (höhö) som är pubägare och utbildad har sagt att det faktiskt är en bra öl. Men det beror ju förstås på vad man gillar.
Jag håller med! Det ÄR faktiskt en riktigt bra lager. Det går inte att förneka
Exakt! Lite som att höja radion så man inte hör att bilen låter f-nMen precis. Man får bara försöka pressa reklamen och Tomas Ledin så långt bak i skallen man bara kan för att stå ut.
Men alltså var det inte du som hade tre barn eller hur var det ?Visar ju tydligt att man är ungkarl? Ev kanske jag borde slängt med ett paket grillkorv och två prips blå 3,5 för att riktigt förstärka det?
3 döttrar, en son Inget ungkarlsliv här inte Jag är lärare, kock, taxi och jag vet inte allt. Allt annat än "ungkarl" iaf Ytterligare ett tecken på att man inte ska ta allt jag säger så seriöst alla gångerMen alltså var det inte du som hade tre barn eller hur var det ?
Exakt!Jag trodde det som skulle attrahera med den inköpskorgen (ord???) var att man uppenbarligen skötte sin hygien och tränade
Men... vad taskigt. Det är väl gott med stereotyper på buke. Kul med annat tycker jag.Jovisst, men din verkar inte riktigt gå hem här baserat på tidigare reaktioner i tråden. Det vore nog bra för dig att lägga lite mer tid på att känna in klimatet innan du försöker dig på att skoja. Bara ett tips i all välmening.
Håller med. Om nån visar sig vara en rövhatt (gängse Bukeuttryck) så visar det sig ju ändå med tiden - och så kan man hantera det efter behov. Tycker man kan ge folk en chans och kanske tolerera någon formulering som inte känns klockren ibland.Jag är notorisk tjuvläsare i tråden, då jag inte vill skriva om min dejting på ett öppet forum.
Hur som helst tycker jag det ofta är väldigt mycket hårdare attityd mot män än mot kvinnor tråden. I alla fall nya män. Det de skriver ska analyseras in i minsta detalj och gärna tolkas på sämsta möjliga sätt. Jag tycker det är trevligare om man utgår från att alla i en tråd är där för att diskutera ämnet utan baktankar, och att man därmed tolkar saker lite mer välvilligt oavsett vem som skriver. Det blir så lätt missförstånd i text ändå.
Håller med. Om nån visar sig vara en rövhatt (gängse Bukeuttryck) så visar det sig ju ändå med tiden - och så kan man hantera det efter behov. Tycker man kan ge folk en chans och kanske tolerera någon formulering som inte känns klockren ibland.