R
Rita
Vi umgås flera...men middagen som inbjudan avsåg var endast avsedd för oss två. Men oavsett, jag vill inte ha någon flirt så
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev precis bjuden på middag av en granne. Jobbigt, för jag tror han intresserad, kommenterar ofta mina kläder och att jag är "välbevarad "( trist kommentar) . Tycker han är supertrevlig men vill verkligen inte ha fnul på granntråden. Funderar på ett snyggt sätt att tacka nej... så kan vi även fortsättningsvis ses på spontana vinaftnar hos varandra.
Fegt?
Ja tyckte också att den kommentaren var Skulle inte falla mig in att träffa någon som talar om andra på det sättet. Tänker mig att kvinnosynen inte är jättekul på den grannen."Välbevarad"
Lite unket men tyvärr var det menat som en komplimang. Att jag ser yngre ut.Ja tyckte också att den kommentaren var Skulle inte falla mig in att träffa någon som talar om andra på det sättet. Tänker mig att kvinnosynen inte är jättekul på den grannen.
Lite unket men tyvärr var det menat som en komplimang. Att jag ser yngre ut.
Ja det tror jag att de flesta förstår. Men det var ändå unket sagt. Väldigt objektifierande.Lite unket men tyvärr var det menat som en komplimang. Att jag ser yngre ut.
Tycker en simpel kommentar om att du ser yngre ut än din ålder inte hade verkat fullt lika illa faktiskt (även om de generellt också innehåller en del fördomar om ålder). I "välbevarad" finns ju ett antagande om att dina bästa år är bakom dig och att värdet nu ligger i att bevara det som en gång fanns. Att bevara och konservera är också lite motsatsen till att av naturen utvecklas, det känns som olika sätt att värdera det som vi alla genomgår från födseln till döden. Tycker kommentaren tyder på ett ganska gammaldags sätt att se på (kvinnligt) åldrande. Sannolikt sviter av sexism.Lite unket men tyvärr var det menat som en komplimang. Att jag ser yngre ut.
Det var precis så mysigt som förväntat. Fick knö ihop oss i en 90-säng men det kunde ju kvitta eftersom vi båda bara ville vara nära. Jag, som har svårt att sova för nära nån annan i vanliga fall, sov hur bra som helstJag ska tillbringa natten med Honom visserligen kommer han sent och vi ska båda upp skittidigt och jobba, men det spelar ingen roll för det har inte hänt på över en månad att vi fått vakna bredvid varandra
Jag har en dejt på fredag. Det känns som om det här gick lite väl fort. Jag vet inte mycket alls om honom. Han verkar i alla fall tycka att jag på papperet är vad han söker och jag kan konstatera att han drömmer om ungefär samma som jag.
Han ångrade sig visst. Snabba svängar för honom tydligen.Jag har en dejt på fredag. Det känns som om det här gick lite väl fort. Jag vet inte mycket alls om honom. Han verkar i alla fall tycka att jag på papperet är vad han söker och jag kan konstatera att han drömmer om ungefär samma som jag.
Det visade sig att anledningen till att han ångrade sig var för att jag tackade nej till att få en klassisk massage av honom. Han tyckte jag var feg. Kanske det, men han var ju inget att ha som reagerade så där. Har blockat honom nu.Han ångrade sig visst. Snabba svängar för honom tydligen.
Det visade sig att anledningen till att han ångrade sig var för att jag tackade nej till att få en klassisk massage av honom. Han tyckte jag var feg. Kanske det, men han var ju inget att ha som reagerade så där. Har blockat honom nu.
Fan vad trist. Var finns det en vettig karl?
Det visade sig att anledningen till att han ångrade sig var för att jag tackade nej till att få en klassisk massage av honom. Han tyckte jag var feg. Kanske det, men han var ju inget att ha som reagerade så där. Har blockat honom nu.
Fan vad trist. Var finns det en vettig karl?
Nej, ingen förlust alls. Vem vill ha en lättkränkt, gränslös och respektlös man? Och som visar noll förståelse för en.Det låter inte som en förlust. Skulle aldrig gå med på nåt sånt som en första dejt. Herregud.
Det var precis så mysigt som förväntat. Fick knö ihop oss i en 90-säng men det kunde ju kvitta eftersom vi båda bara ville vara nära. Jag, som har svårt att sova för nära nån annan i vanliga fall, sov hur bra som helst
Haha, ja här har det också klarats av en del andra saker men det är fint att hitta någon som man direkt känner sig så himla trygg medFörsta natten (när vi blev ihop) hos särbon sa jag åt honom att jag sover dåligt när jag inte är hemma och när jag har någon bredvid mig. Jag sov som en stock (efter vi hade avklarat vissa andra saker )