Har inte hört något mera från killen med barn som jag var på promenaddejt med i förra veckan, försökte skicka en snap på en gullig hund, men fick ingen respons...
Skulle egentligen träffa en annan kille i helgen som jag skrivit fram och tillbaks med i flera veckor utan att lyckas tajma en träff med (han jobbar i en annan stad halva tiden), men han slutade svara så nu avmatchar jag nog honom.
Men har istället två stycken andra som vill ses, båda nästan 10 år yngre än mig...! En utav dom matchade jag med för över två år sedan, men det rann ut i sanden pga Covid och lite annat. Så jag frågade helt enkelt om han fortfarande var interesserad av ett glas vin, vilket han var.
Och den andra matchade jag med i går kväll och han skrev direkt, vi klickade jättebra i skrift så tänkte vi måste träffas IRL och se om vi har kemi där med. Han kommer härifrån men bor i en annan stad så är bara här på semester nu. Men sa typ direkt att han är flyttbar, och det är ju jag med. Så vi ska ses i eftermiddag, blir spännande!
Vill du träffa promenadkillen igen? Skicka isåfall iväg ett meddelande och fråga om han vill ses?