Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag och min kille sen 2 år tillbaka har ungefär det avståndet från dörr till dörr med kollektivtrafik (vilket är det vi använder). Det underlättar dock att stan där vi båda jobbar ligger typ mittemellan oss. Våra omatchande arbetstider är ett betydligt större problem än avståndet mellan oss. Men det funkar. Vi pratar telefon dagligen och lyckas klämma in att ses nån gång i veckan och ser då till att verkligen fokusera på varandra. Sen tar vi ut ett par dar ledigt så vi kan dra iväg på minisemestrar då och då.Jag har också träffat en kille som jag dejtar
Dock är jag lite nojjig över avståndet på 1,5 timmar. Kommer man orka det i längden? Finns det fler med långa avstånd här? Funkar det för er?
Högst oklart vi sa att vi hörs. Jag dejtar ju inte just nu pga har inte tid, men man kan ju alltid ses för mys!
Jag har börjat skriva med en som känns helt rätt. Vi delar värderingar och intressen. En hake är att han bor långt bort. En annan hake är att han är 15 år äldre. Han hinner ju dö innan jag går i pension.
Äsch, förhindringar är till för att överkommas! Och angående åldern, så kan vem som helst dö när som helst, i olycka eller sjukdom eller något... Låt inte något som kanske kan hända i framtiden hindra dig i att njuta av möjligheten att ha det fint tillsammans här och nu.
Håller med! Jag har en relation med en som är 19 år äldre. Inget jag tänker på, finns oerhört många viktigare dealbreakers än åldern. Det är sällsynt att hitta någon man klickar med, kör hårt @Wille !
Håller med. L är 20+ år äldre än mig. Jag känner inte av ålderskillnaden det minsta och att umgås med honom känns på tok för bra för att ta ut en sådan sorg i förskott. Vi kanske inte ens tar oss igenom sommaren ihop, vem vet, så det är bara att njuta av känslan så länge det varar.Håller med! Jag har en relation med en som är 19 år äldre. Inget jag tänker på, finns oerhört många viktigare dealbreakers än åldern. Det är sällsynt att hitta någon man klickar med, kör hårt @Wille !
Äsch, förhindringar är till för att överkommas! Och angående åldern, så kan vem som helst dö när som helst, i olycka eller sjukdom eller något... Låt inte något som kanske kan hända i framtiden hindra dig i att njuta av möjligheten att ha det fint tillsammans här och nu.
Jag har ju varit tillsammans med mycket äldre män förut och tänkte väl något jämnårigt den här gången. Men som sagt, det är svårt att hitta någon man klickar med. Nu har ju vi inte setts än, men jag gillar det han hittills skrivit.Håller med! Jag har en relation med en som är 19 år äldre. Inget jag tänker på, finns oerhört många viktigare dealbreakers än åldern. Det är sällsynt att hitta någon man klickar med, kör hårt @Wille !