Dejtingtråden 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Matcha med en kille på tinder igår. Han skrev 2 gånger utan svar. Sen när jag svara frågar han vad jag jobbar med. Sen direkt om jag vill ta en fika med honom på torsdag och om jag har snap.
Skräm iväg mej du lille vän. Intresset faller platt för min del.
Varför denna hets? Inte speciellt charmigt enligt mig...

Matcha med en kille på tinder igår. Han skrev 2 gånger utan svar. Sen när jag svara frågar han vad jag jobbar med. Sen direkt om jag vill ta en fika med honom på torsdag och om jag har snap.
Men det här fattar jag faktiskt inte riktigt. Varför ses det som hets för att man vill ses på en fika?
Charmigt eller inte men jag ser faktiskt inte felet i att man vill träffas trots väldigt lite info innan.

Personligen vill jag ses så snabbt som möjligt för att inte slösa tid 😁

Det kan du ge dig fasen på. Han behöver marineras ett tag till och jag är otålig

Bra där! Marinera honom.
Är det lite kvinnlig list som är ingredienserna till marienerandet?

Otålig är ofta mitt andranamn. Is I magen är faktiskt många gånger a och o har jag märkt.
Haha tänkte först om jag råkat klicka in på någon mat-tråd eller nått :rofl:

Men det här fattar jag faktiskt inte riktigt. Varför ses det som hets för att man vill ses på en fika?
Charmigt eller inte men jag ser faktiskt inte felet i att man vill träffas trots väldigt lite info innan.
Det är ju så olika detta. Men jag tycker inte alls om det. Jag vill gärna ha några dagars "kött på benen" innan jag träffar killen.
Denna kille han jag ju knappt svara innan han fråga. Idag fråga han igen. Inte min grej alls.

Personligen vill jag ses så snabbt som möjligt för att inte slösa tid 😁
Jo men man kan väl unna sig att skriva nån dag iaf? Denna killen skrev ju o fråga direkt. När jag undvek frågan skickar han igen. Jag svarar inte och nu på morgonen skickar han igen och frågar. Det är väl ändå lite väl eller?

Det är ju så olika detta. Men jag tycker inte alls om det. Jag vill gärna ha några dagars "kött på benen" innan jag träffar killen.
Denna kille han jag ju knappt svara innan han fråga. Idag fråga han igen. Inte min grej alls.
Fattar absolut att det där är så olika. Väldigt individuellt. Vilket också gör det så svårt. Jag är ju väldigt ombytlig så inte ens jag själv fattar ju alla gånger när det är rimligt att ta nästa steg och är antingen sjukt långsam eller pang på direkt :o

Jo men man kan väl unna sig att skriva nån dag iaf? Denna killen skrev ju o fråga direkt. När jag undvek frågan skickar han igen. Jag svarar inte och nu på morgonen skickar han igen och frågar. Det är väl ändå lite väl eller?

Men varför inte svara istället för att undvika frågan?
Det blir ju jättemärkligt 😅
Tycker du personen verkar jobbig är det ju bara att ta bort den.

Men varför inte svara istället för att undvika frågan?
Det blir ju jättemärkligt 😅
Tycker du personen verkar jobbig är det ju bara att ta bort den.
Ja jag vet men han frågade om mitt jobb och om jag vill ses på torsdag. Typ i samma mening.Så jag svarade på vad jag jobbar med och frågade vad han jobbar med i hopp om han skulle tagga ner lite och skriva lite om sig själv.
Men nerå utan han verka inte läsa mina svar och min fråga.
Jag har tagit bort honom nu. Han var lite som en barn på kvällen innan julafton 😅

Men du skriver "när denna relationen tar slut" ?

Ja jag läser mkt här och är så tacksam för ni som tar er tid o svara på mina funderingar. 🤗

Ja? Hängde inte riktigt med på frågan nu? 😅 Dels tror jag inte egentligen att man passar med någon resten av livet och dels så har vi också det uttalat att det är "tillfälligt" men inte så att vi funderar på slutet. Vi vill andra saker längre fram i livet tex.

Fattar absolut att det där är så olika. Väldigt individuellt. Vilket också gör det så svårt. Jag är ju väldigt ombytlig så inte ens jag själv fattar ju alla gånger när det är rimligt att ta nästa steg och är antingen sjukt långsam eller pang på direkt :o
Jag önskar nog jag kunde ta för mig lite mer. Jag låter alltid killen vara drivande i att ses. Men sen är jag tydlig med att jag är intresserad.
Ta det kommandot måste jag träna på. Sen om killen råkar driva på lite för mycket så blir han ointressant rätt fort. Gud man är ju inte lite komplicerad 😅

Ja jag vet men han frågade om mitt jobb och om jag vill ses på torsdag. Typ i samma mening.Så jag svarade på vad jag jobbar med och frågade vad han jobbar med i hopp om han skulle tagga ner lite och skriva lite om sig själv.
Men nerå utan han verka inte läsa mina svar och min fråga.
Jag har tagit bort honom nu. Han var lite som en barn på kvällen innan julafton 😅

Det är inget konstigt i att svara just det, "jag snackar gärna några dagar innan man ses". Öva på att uttrycka det 😁

Men också bra att de sorterar bort sig själva och att du tog bort honom såklart!

Det är inget konstigt i att svara just det, "jag snackar gärna några dagar innan man ses". Öva på att uttrycka det 😁

Men också bra att de sorterar bort sig själva och att du tog bort honom såklart!
Jo men en sånn kille orkar jag inte förklara för att jag vill ta det lungt. Han skrämde iväg sig själv direkt. Annars är jag bra på att vara tydlig direkt. 👍

Min förra "tinder kille" skrev jag med i 2 månader nästan innan vi sågs. Jag gillade honom. Nu bor vi långt ifrån varandra och saker har kommit imellan och jag fick lägga honom på is tyvärr.

Då och då hör han av sig. Vi skriver lite på snap. Och jag borde fråga om han vill ses igen. Men jag har sååå svårt att fråga. Jag upplever att jag jagade honom på slutet när han börja vackla av. Så jag tänkte ju att han inte var intresserad av mig längre (vi sågs några gånger).
Vi har haft det lite trassligt på varsitt håll och min magkänsla sa att han vill inte.
Och jag vet att jag bara borde fråga rätt ut nu. Men jag har gjort det innan och blivit besviken. Så nej. Jag svarar på hans snappar har IS I magen och utgår ifrån att det inte kommer bli mer med honom. Han har tidigare förklarat att han svårt att ses p.g.a olika omständigheter.
Det kan vara sant eller så är han inte intresserad (som min magkänsla säger). Det jag inte riktigt får in i bilden om min magkänsla har rätt är varför han hör av sig ännu. Orkar inte analysera heller utan har tagit till mig den info han gett och väntar på honom gör jag inte heller.
Vill han ses när saker lättar för honom så får vi se vart jag står i frågan då.

Jag önskar nog jag kunde ta för mig lite mer. Jag låter alltid killen vara drivande i att ses. Men sen är jag tydlig med att jag är intresserad.
Ta det kommandot måste jag träna på. Sen om killen råkar driva på lite för mycket så blir han ointressant rätt fort. Gud man är ju inte lite komplicerad 😅
Ja det är inte så svårt. Bara att göra!
Det ända man kan få är ett nej eller tystnad 😂
Nej men det är faktiskt skönt att vara den som sätter nivån eller hur man nu ska säga. Nej just nu är det sjukt mycket återkommer! Eller ska vi ses nu på lördag på xx?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 418
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
12 13 14
Svar
267
· Visningar
10 624
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 170
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
8 567
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Hemmasittare