Jag vet inte.Gick det bra?
Det gick egentligen inte dåligt men inte speciellt bra heller. Eller snarare jag har svårt att se mig tillsammans med honom. Han var lite för polerad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte.Gick det bra?
Hur långt utanför ens comfort zon ska man gå?
Jag tänker att de killarna jag dejtat de senaste åren har ju uppenbarligen inte blivit så bra, så det är väl dags att välja någonting jag normalt sett inte valt att välja. Upp dyker en kille som inte alls är min stil, men som verkar väldigt gullig. Många gemensamma intressen och han är väldigt på att ses.
Utsätter man sig för en kaffe även om man tänker att det inte kommer att bli någonting? För man vet ju egentligen aldrig om det kommer att bli någonting ändå. Men jag tänker att denna killen är liksom inget jag drar hem till päronen direkt.
Vad är det som gör att du tänker att det inte kommer bli något eller att du inte skulle dra hem honom till föräldrarna? Du behöver inte svara så, utan tänker mer att det kanske är där du har svaret på om ni ska ses eller inte? Om det är någon viktig faktor som du egentligen inte vill tumma på? Annars är det väl bara att ta en kaffe och se? Tar en timme av ditt liv och kaffe kanske du ändå dricker?Hur långt utanför ens comfort zon ska man gå?
Jag tänker att de killarna jag dejtat de senaste åren har ju uppenbarligen inte blivit så bra, så det är väl dags att välja någonting jag normalt sett inte valt att välja. Upp dyker en kille som inte alls är min stil, men som verkar väldigt gullig. Många gemensamma intressen och han är väldigt på att ses.
Utsätter man sig för en kaffe även om man tänker att det inte kommer att bli någonting? För man vet ju egentligen aldrig om det kommer att bli någonting ändå. Men jag tänker att denna killen är liksom inget jag drar hem till päronen direkt.
Såna små gester tycker jag är så himla finaAlltså den här kollegan
Han verkar ha noterat en grej jag gör vid lunch. Jag gillar inte iskall sallad så jag tar alltid fram min sallad en kvart innan vi ska käka så den hinner bli lite rumsvarm. Sen en tid tillbaka så frågar han alltid mig om jag vill att han ska ta fram min sallad på förvärmning. Så himla omtänksamt
Jag blir väldigt glad över hur uppmärksam han är.Såna små gester tycker jag är så himla fina
Det är en trevlig känsla, att någon tycker om en så pass mycket att de lägger märke till de där detaljerna som ändå är en stor del av ens person.Jag blir väldigt glad över hur uppmärksam han är.
Jag hoppas och tror att det är så. Han vet ju vad jag känner, men håller sig i sargen. Jag har svårt att tro att han inte gillar mig. Det kommer ta tid iom omständigheterna men jag är tålmodig och han är definitivt väntvärdDet är en trevlig känsla, att någon tycker om en så pass mycket att de lägger märke till de där detaljerna som ändå är en stor del av ens person.
Alltså den här kollegan
Han verkar ha noterat en grej jag gör vid lunch. Jag gillar inte iskall sallad så jag tar alltid fram min sallad en kvart innan vi ska käka så den hinner bli lite rumsvarm. Sen en tid tillbaka så frågar han alltid mig om jag vill att han ska ta fram min sallad på förvärmning. Så himla omtänksamt
Precis SÅDANT är vad som gör att jag ser mig sedd och trygg och där det funkar så himla bra med The Guy. Det handlar liksom noll om uppvaktning/bekräftelse/gulliga ord osv för mig.
Hur långt utanför ens comfort zon ska man gå?
Segelbåtskillen skrev igår, han har flyttat närmare mig nu och "tycker det vore kul att ses".
Men jag känner bara att nä, inte höra av sig på flera månader och sen hux flux dyka upp som gubben i lådan orka.
Haha skulle kunna vara jag minus segelbåten dådåSegelbåtskillen skrev igår, han har flyttat närmare mig nu och "tycker det vore kul att ses".
Men jag känner bara att nä, inte höra av sig på flera månader och sen hux flux dyka upp som gubben i lådan orka.
Är det inte väldigt suspekt när någon efterfrågar en om fler bilder