Men fan vad arg jag blir på den här jävla snubben, han är fullt medveten om läget men hör ändå av sig. Han utnyttjar dig pepp. Bli lite jävla arg nu och be honom dra åt helvete och aldrig höra av sig igen, och jag fattar hur svårt det är att göra, det är som att bestiga ett jäkla berg men om du inte hittar den arga pepp så låtsas, fake it til you make it! Blocka en gång för alla.
Du förtjänar så jäkla mycket mer än vad du tror, du är underbar och fantastisk och sån här skit händer inte för att du är värdelös utan för att folk utnyttjar dig. Det är inte ditt fel, det är deras. Men jag önskar sååå att du kunde se ditt värde och hitta styrkan.
Har du någon du kan höra av dig till när det blir såhär, eller när du känner att du är ensam och F/annan idiot hör av sig? Någon som kan hjälpa dig att stå emot och som du kan vara ärlig mot? Hade det hjälpt med en okänd internetmänniska? Du hade gärna fått höra av dig till mig i tid och otid med allt mellan himmel och jord. Jag blir bara så frustrerad å dina vägnar eftersom jag upplever dig som en så himla fin person och vill bara att du ska få må bra!