Åh, ska kolla! Tack
Nu är det också fixat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, ska kolla! Tack
Min plan har varit crazy dog lady för jag trodde aldrig jag skulle ha ett förhållande. Men med min ersättning vet jag inte om jag kommer ha råd med så många, får bli crazy fish lady med massor av guldfiskar om jag är singel när jag är äldre. Fast just nu är jag nog redan crazy dog lady trots att jag är i ett förhållande, men håller mig till bara 2 stycken hundar just nu och kanske är jag lite crazy ”honom” ladyNu har jag stängt Hp, känns inte som jag kommer att träffa någon alls den vägen. Satsar på att bli crazy cat lady isWilma och Lille Skrutt håller med matte.
Har du fått till det?Jag fick 45 likes på 2,5 timme. Jag antar att jag gjort ngt skumt för jag fattar inte var min kortlek för att swipa är. Märklig app
Jag har fått en kortlek nu förutom alla likes.Har du fått till det?
Klicka upp gubbarnas profiler med lilla i:et på höger sida i profilen. När profilen är öppnad kan du sen swipe:a höger, vänster eller upp. Uppåt superlikar du.
Jag betalar inte så jag vet inte hur många likes jag får. Vet bara när jag får en superlike. Men det borde väl gå att stänga av vissa funktioner så det slipper plinga hela tiden? Jag har stängt av aviseringar för Tinder, för annars vill ju appen någonting. Den är ju hopplös att pocka på uppmärksamhet.Jag har fått en kortlek nu förutom alla likes.
Jag antar att appen kommer lugna sig snart. Jag bor iofs i Sthlm men det är fan knäppt.
Nej fan det går inte att ha aviseringarJag betalar inte så jag vet inte hur många likes jag får. Vet bara när jag får en superlike. Men det borde väl gå att stänga av vissa funktioner så det slipper plinga hela tiden? Jag har stängt av aviseringar för Tinder, för annars vill ju appen någonting. Den är ju hopplös att pocka på uppmärksamhet.
Även utan att betala så vet man hur många likes man har upp till 99, sen så står det 99+.Jag betalar inte så jag vet inte hur många likes jag får. Vet bara när jag får en superlike. Men det borde väl gå att stänga av vissa funktioner så det slipper plinga hela tiden? Jag har stängt av aviseringar för Tinder, för annars vill ju appen någonting. Den är ju hopplös att pocka på uppmärksamhet.
På mig står det alltid 99+. Trodde att det var en marknadsföringsgrej.Även utan att betala så vet man hur många likes man har upp till 99, sen så står det 99+.
Ja när man väl kommit upp i 99+ så är det så i fortsättningen med. För kvinnor som sveper på män(och kvinnor) är det rätt vanligt med maximerat där tex, män som sveper på kvinnor verkar svepa mycket mer frikostigt än det motsatta könet baserat på vad jag sett ifrån snubbars tinder.På mig står det alltid 99+. Trodde att det var en marknadsföringsgrej.
Jag läste "seriemördare" och tänkte att ja, det är tur att vi gillar olikaOch en 35-årig interiördesignare
Jag läste "seriemördare" och tänkte att ja, det är tur att vi gillar olika
Haha jag vet inte, skyller på nyvaken hjärnaHUR fick du till det? Och näe, jag är nog lite mera "mainstream" än så i vad jag blir attraherad av...
Det är liksom som att de inte förstår att det kommer att komma fram? Jag fattar inte heller varför man gör så. Vad tror de att tjejer gillar? Någon som börjar med att ljuga är ju knappast någon man vill behålla längre fram.Joråså..... Träffade "interiördesignaren" i dag, lite snabbt på en parkeringsplats bara medan vi båda var ute på olika ärend. Visade sig att vad han egentligen jobbar med är att sälja köksinredning... Och - en till som lagt upp flera år gamla bilder, trots att han endast skaffat Tinder för två veckor sedan. Liksom - varför?!
Det där blir bra.Hur tusan börjar man en konversation med någon?