Dejtingtråden 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag stängt Hp, känns inte som jag kommer att träffa någon alls den vägen. Satsar på att bli crazy cat lady isWilma och Lille Skrutt håller med matte.
Min plan har varit crazy dog lady för jag trodde aldrig jag skulle ha ett förhållande. Men med min ersättning vet jag inte om jag kommer ha råd med så många, får bli crazy fish lady med massor av guldfiskar om jag är singel när jag är äldre. Fast just nu är jag nog redan crazy dog lady trots att jag är i ett förhållande, men håller mig till bara 2 stycken hundar just nu:D och kanske är jag lite crazy ”honom” lady:heart

3EDEB5EE-1757-4E04-B6DA-3F36416B1D50.webp

Lägesrapport från södra norrland 🥲 har även matchat med en som är ca en mil utanför min liga som jag absolut inte törs skriva till :laugh: ska på samma fest som mitt ex i helgen och satsar på att hålla artigt och neutralt avstånd.

Jag fick 45 likes på 2,5 timme. Jag antar att jag gjort ngt skumt för jag fattar inte var min kortlek för att swipa är. Märklig app
Har du fått till det?
Klicka upp gubbarnas profiler med lilla i:et på höger sida i profilen. När profilen är öppnad kan du sen swipe:a höger, vänster eller upp. Uppåt superlikar du.

Har du fått till det?
Klicka upp gubbarnas profiler med lilla i:et på höger sida i profilen. När profilen är öppnad kan du sen swipe:a höger, vänster eller upp. Uppåt superlikar du.
Jag har fått en kortlek nu förutom alla likes.
Jag antar att appen kommer lugna sig snart. Jag bor iofs i Sthlm men det är fan knäppt.

Jag har fått en kortlek nu förutom alla likes.
Jag antar att appen kommer lugna sig snart. Jag bor iofs i Sthlm men det är fan knäppt.
Jag betalar inte så jag vet inte hur många likes jag får. Vet bara när jag får en superlike. Men det borde väl gå att stänga av vissa funktioner så det slipper plinga hela tiden? Jag har stängt av aviseringar för Tinder, för annars vill ju appen någonting. Den är ju hopplös att pocka på uppmärksamhet.

Jag betalar inte så jag vet inte hur många likes jag får. Vet bara när jag får en superlike. Men det borde väl gå att stänga av vissa funktioner så det slipper plinga hela tiden? Jag har stängt av aviseringar för Tinder, för annars vill ju appen någonting. Den är ju hopplös att pocka på uppmärksamhet.
Nej fan det går inte att ha aviseringar

Även utan att betala så vet man hur många likes man har upp till 99, sen så står det 99+.

Jag skulle ju på dejt för ett tag sedan, men blev inte av pga sjukdom i hens kollektiv. Sedan åkte jag iväg till Norrland när de kom ur karaktären, så vi har inte setts än. Har dock daglig kontakt och känns som att vi lär känna varandra lite ändå.
Men det bygger på nervositeten för att se, för att vi båda fått förväntningar. Så ja, både bra och dåligt känns det som.

Men det ändå fram emot att komma hem igen så vi kan ses.

På mig står det alltid 99+. Trodde att det var en marknadsföringsgrej.
Ja när man väl kommit upp i 99+ så är det så i fortsättningen med. För kvinnor som sveper på män(och kvinnor) är det rätt vanligt med maximerat där tex, män som sveper på kvinnor verkar svepa mycket mer frikostigt än det motsatta könet baserat på vad jag sett ifrån snubbars tinder.

Jag har en lite sk "flummig" sida ffa ibland när livet känns motigt. Jag har aldrig varit troende men har alltid trott att det finns nåt utöver det vi ser så att säga. Jag tyckte denna boken gav lite tröst och roliga insikter apropå trådens tema - att hitta en partner, att dejta, varför det kan vara svårt osv. Man kan ju såklart välja om man tror på det eller ej, men oavsett tycker jag att den gav en stunds eftertanke. Jag har iaf fått en helt annan känsla på temat "mina misslyckade relationer" och bara det gör det ju lite värt att läsa/lyssna även om jag inte håller med om allt och vissa delar är lite väl flummiga även för mig :angel:

https://www.storytel.com/se/sv/books/kärleken-som-healing-931170

Vi håller på att programmera om min hjärna och få alla möjliga saker som är negativt laddade att bli positiva. Verkligen alla möjliga saker som kan få mig att må bättre, pojkvännen peppar och stöttar och är klokare än man kan tro utan att ha erfarenhet av flera av sakerna. Och självklart gör jag samma för honom. Jag tror att vi gör varandra starkare och modigare. Lyfter fram det som gör att vi känner oss bättre och blir bättre. Ser det bra i varandra.

Jag har nog aldrig träffat en kille som honom. Som låtit mig vara bara jag. Ingen press. Och som respekterat mig som han gör. Och jag gör samma för honom. Det är väl det som är grunden i ett bra förhållande tänker jag.

Han är så söt, många kan prata lite när man ser på TV eller film men han dras in i det oavsett vad det är som ett litet barn och blir i princip okontaktbar. Gulligt faktiskt när man ser hur han kan bli helt uppslukad av dom sämsta tv programmen man kan tänka sig.:D Blir att jag också får titta på det, alltid lär man sig något nytt och dessutom är det en chans att kura ihop mig i hans famn och bara njuta av att vara nära.

Joråså..... Träffade "interiördesignaren" i dag, lite snabbt på en parkeringsplats bara medan vi båda var ute på olika ärend. Visade sig att vad han egentligen jobbar med är att sälja köksinredning... Och - en till som lagt upp flera år gamla bilder, trots att han endast skaffat Tinder för två veckor sedan. Liksom - varför?!

Crazy cat lady känns som en jättebra idè just nu. (För inte att snacka om att hooka up med DB igen.... :grin: kommer väl aldrig få chans på någon annan ens i närheten av hans liga...) Meh.

Joråså..... Träffade "interiördesignaren" i dag, lite snabbt på en parkeringsplats bara medan vi båda var ute på olika ärend. Visade sig att vad han egentligen jobbar med är att sälja köksinredning... Och - en till som lagt upp flera år gamla bilder, trots att han endast skaffat Tinder för två veckor sedan. Liksom - varför?!
Det är liksom som att de inte förstår att det kommer att komma fram? Jag fattar inte heller varför man gör så. Vad tror de att tjejer gillar? Någon som börjar med att ljuga är ju knappast någon man vill behålla längre fram.

Hade han skrivit att han var säljare och lagt upp nutida bilder hade han ju haft en chans, nu är han ju helt passé. Och sen klagar de på att de aldrig träffar någon...suck!

Hur tusan börjar man en konversation med någon? Jag orkar ju liksom inte spotta ur mig intetsägande floskler, men vad uppskattas egentligen?

• Gilla
Reactions: ptr
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 426
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
13 458
Senast: Shaggy
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 181
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
8 820

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Tips ang "spjälka" ben
  • Uppdateringstråd #2