Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok, jag tror jag är ghostad. Försöker intala mig att det är ok, för det viktigaste är att jag vågade. Och om han inte svarar på min fråga när vi skulle ses i morgon, så beror det troligen på något i hans liv. Inte att han förstått att jag är en hästtönt och lite för gammal. Well. Han läste mitt meddelande för massa timmar sen och inget svar. Men som sagt. Typ ok... :cautious:

Det är Bridget Jones dagbok på TV på femman nu (började nyss!) och jag tänker att då får jag ju titta på Mark Darcy på film i a f.

Och tack alla för likes och pepp. Och det första meddelandet jag fick var jättefint. Så jag är glad över det...

Själv har jag fått det första otrevliga meddelandet sen jag skrev på min presentation att jag ser män med barn som skadat gods 😂 Å andra sidan har mailen från singelpappor minskat dramatiskt så jag tycker ändå att det tjänar sitt syfte.

Har stämt träff i helgen med en 23-åring som ser fantastisk ut på bilderna. Mörkt hår, blå ögon och snygg skäggstubb - en man i min smak :up:

Själv har jag fått det första otrevliga meddelandet sen jag skrev på min presentation att jag ser män med barn som skadat gods 😂 Å andra sidan har mailen från singelpappor minskat dramatiskt så jag tycker ändå att det tjänar sitt syfte.

Har stämt träff i helgen med en 23-åring som ser fantastisk ut på bilderna. Mörkt hår, blå ögon och snygg skäggstubb - en man i min smak :up:
Så himla konstigt, att du har en presentation och nån måste klaga på dig för det. Det är väl bara att inte skriva om man inte uppfyller "kraven" istället för att bli sur. Ibland förstår jag mig inte på folk...

Hoppas det blir trevligt i helgen :).

Så himla konstigt, att du har en presentation och nån måste klaga på dig för det. Det är väl bara att inte skriva om man inte uppfyller "kraven" istället för att bli sur. Ibland förstår jag mig inte på folk...

Hoppas det blir trevligt i helgen :).
Ja jag kan hålla med. Dessutom gick meddelandet ut på att det fanns såååå många singelkvinnor som minsann också hade barn, "är dessa skadat gods också?".
Jag kunde inte ens svara för han hade redan blockat mig 😂

Promenadkillen skrev god jul. Jag läste men svarade inte. Precis som den där bilden han hade fotat (på fel häst med fasansfullt ful omgivning 🤣) o skickade någon dag efter att vi sågs andra och sista gången. Idag skrev han igen o typ undrade om han skulle anta att min tystnad betydde att jag inte ville ha mer kontakt. Jag svarade att det stämde o fick ett jättefint meddelande tillbaka som jag svarade på. Visste han var en snäll o gullig kille!

Ok, jag tror jag är ghostad. Försöker intala mig att det är ok, för det viktigaste är att jag vågade. Och om han inte svarar på min fråga när vi skulle ses i morgon, så beror det troligen på något i hans liv. Inte att han förstått att jag är en hästtönt och lite för gammal. Well. Han läste mitt meddelande för massa timmar sen och inget svar. Men som sagt. Typ ok... :cautious:

Det är Bridget Jones dagbok på TV på femman nu (började nyss!) och jag tänker att då får jag ju titta på Mark Darcy på film i a f.

Och tack alla för likes och pepp. Och det första meddelandet jag fick var jättefint. Så jag är glad över det...
Han har nog bara varit upptagen med annat.. ge det lite tid så får du nog ett svar!

Men även om han kanske inte vet vad han vill med mig kanske han vet ganska klart vad han vill med sitt liv.

Det här var så himla bra skrivet! Och säkert en väldigt bra utgångspunkt. Hoppas verkligen att ni får till det där samtalet, så att det faktiskt inte bara rinner ifrån er utan blir som det ska så att säga. Om det inte blir ni så finns det en bra anledning liksom.

tack. Jag överlever oavsett. För jag har börjat planera för en dresssyrstart på min kompis häst. Haha. Men det är klart att det inte är toppen i hjärtat. Det där självförtroendet hade behövt något annat..
Äh! Det var friskt vågat att fråga! Han är kanske gift, eller har någon ”på gång”, eller är dödsbakis, det var trots allt nyårsafton igår! Det behöver inte vara personligt. Och kanske gjorde det honom lite glad att någon visar intresse.

Det här var så himla bra skrivet! Och säkert en väldigt bra utgångspunkt. Hoppas verkligen att ni får till det där samtalet, så att det faktiskt inte bara rinner ifrån er utan blir som det ska så att säga. Om det inte blir ni så finns det en bra anledning liksom.
Tack, ja jag tror också att det är en bra utgångspunkt. Och behöver kanske inte kännas som ”Det stora snacket”, som det ju lätt blir om man frågar någon om/när den vill ha barn. (Med en själv...) :nailbiting:

Jag har också ägnat dagen åt att grubbla över barnfrågan och eventuella flyttar hit och dit. Och kanske är det inte så dumt med vare sig det ena eller det andra. ;) Jag hamnade bredvid en uuurgullig liten bäbis i kollektivtrafiken som skrattade så den kiknade :heart förut, och blev påmind om att barn också kan vara rätt oemotståndliga.

Och Kapet borde flytta hit! Han skulle älska tillgången till naturen! Eller så bryter vi båda upp och börjar på nytt tillsammans.

Vi har skrivit nu ikväll också, fram till godnatt, och det känns ju alltid bra! Kanske freakar jag ur i onödan. Han kanske bara vill ta saker steg för steg, och oavsett anledning till förra brottet, kan han ju också ha ändrat uppfattning om vad som är viktigt med en ny person.

Åh, jag hoppast verkligen att det går vägen med dig och Kapet, @ekra! :heart Fast jag hajjade till lite när du skrev att han inte ville kyssas, för mig så låter det som ett litet varningstecken... Men folk är ju olika, så det kanske inte behöver betyda nåt. Tycker oavsett det låter viktigt att prata om framtiden och vad ni båda vill!

@Amanda_F har du fortfarande inte hört nåt? Håller tummarna att han svarar för eller sedan. Nu har jag med tittat på Bridget Jones, bra kväll med lite ögongodis i form av mina två manliga favorit-skådisar. :love:

I går träffade jag poeten igen lite kort, men känner ingen attraktion till honom öht så får nog skriva och sluta av det på ett snyggt sätt. Skriver även fortfarande med killen från Eritrea, men har halvvägs ghostat mys-killen. Jobbar stenhårdt på att hålla mig ifrån att kontakta DB. Har gått bra hittils (förutom att jag och kompis spanade på honom/hans hus på väg hem från nyårsfirande :angel:).

Gott nytt dejtingår alla i tråden, hoppast att ni lyckas träffa människor som är lika fina som ni är! 🥰

Jag har mest loggat in och svarat sen loggat ut igen från dejtingsidorna.
Men igår var jag online ett tag på HP och då hittade jag ett par intressanta. Nu verkar jag vara nån pappamagnet men vissa är lite för trevliga/roliga för att sålla bort redan.

Sen såklart en snygg kille från Australien :D utan barn men han är ju en bit bort.

Ingen dejt än men det känns bra ändå.

Åh, jag hoppast verkligen att det går vägen med dig och Kapet, @ekra! :heart Fast jag hajjade till lite när du skrev att han inte ville kyssas, för mig så låter det som ett litet varningstecken... Men folk är ju olika, så det kanske inte behöver betyda nåt. Tycker oavsett det låter viktigt att prata om framtiden och vad ni båda vill!
Ja jag blir också väldigt oroad över att han inte vill kyssas, den supergosiga helgen hos mig var han jätteförkyld, så då var det inte så konstigt. (Det var då han sa att han inte riktigt kände sig bekväm med det. Då var det överhuvudtaget mycket mer gos, pussande, och vi låg med varandra.

Senast vi sågs var det mindre gos och klängande generellt, men ändå mycket närhet, skedande och intimitet. Så jag hoppas att det som hänt bara är att han backat lite medan han finner ut av oss. Eller vad man ska säga. Problemet är ju att om han blir lite mer avvaktande blir ju också jag det. Hoppas att det lossnar och att han inte är så osäker på vad han vill när vi ses igen.

Att inte kyssas är för MIG ett tecken på att personen aktar sig för att få för starka känslor.:( Men det behöver ju inte vara så.

Vi hånglade massor den första gången vi hamnade i säng, och då var det noll bekymmer. Det kändes fantastiskt bra att kyssas med honom. Men då var det mer alkohol och mindre hjärna inblandat.

Ja jag blir också väldigt oroad över att han inte vill kyssas, den supergosiga helgen hos mig var han jätteförkyld, så då var det inte så konstigt. (Det var då han sa att han inte riktigt kände sig bekväm med det. Då var det överhuvudtaget mycket mer gos, pussande, och vi låg med varandra.

Senast vi sågs var det mindre gos och klängande generellt, men ändå mycket närhet, skedande och intimitet. Så jag hoppas att det som hänt bara är att han backat lite medan han finner ut av oss. Eller vad man ska säga. Problemet är ju att om han blir lite mer avvaktande blir ju också jag det. Hoppas att det lossnar och att han inte är så osäker på vad han vill när vi ses igen.

Att inte kyssas är för MIG ett tecken på att personen aktar sig för att få för starka känslor.:( Men det behöver ju inte vara så.

Vi hånglade massor den första gången vi hamnade i säng, och då var det noll bekymmer. Det kändes fantastiskt bra att kyssas med honom. Men då var det mer alkohol och mindre hjärna inblandat.
Det KAN vara en så enkel sak som oro över kass andedräkt. Eller att han inte gillar att pussas helt enkelt.

Jag har mest loggat in och svarat sen loggat ut igen från dejtingsidorna.
Men igår var jag online ett tag på HP och då hittade jag ett par intressanta. Nu verkar jag vara nån pappamagnet men vissa är lite för trevliga/roliga för att sålla bort redan.

Sen såklart en snygg kille från Australien :D utan barn men han är ju en bit bort.

Ingen dejt än men det känns bra ändå.
Äh, avstånd går ju att ordna :D

Säger hon som har tre flygresor till SO inplanerade under 2020...

Inget svar från nån av hp-killarna... antingen härmar kille ett mig och blev lite trög som jag eller så tröttnade han, återstår att se :p.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 619
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 838
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 251
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka