Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Träffade 23-åringen igår. Det var fint men jag känner mig lite gammal och patetisk. Brukar känna mig helt ok med min kropp men här blir skillnaden så tydlig, känns lite obekvämt. Kändes lite märkligt också när vi låg och lyssnade på musik och det kom upp låtar som jag förknippar med tiden då jag varn15-16 år. Då var hon inte ens född...

Oh well. Hon verkae gilla det iaf.

Jag tycker absolut att du ska ta kontakt! Han får väl säga nej tack i så fall, inte mer med det. Han vet ju inte heller att du vet vad han ev har för åldersinställningar på tinder.
Är det konstigt om jag mailar via FB? Då har jag uppenbarligen kollat upp hans efternamn, men han har ju skrivit ut var han jobbar på Tinder så det var ju inte svårt. Stort bolag, men bara en i Sthlm med hans förnamn. Och ovanligt efternamn.

Å andra sidan, vi hade inte en enda gemensam vän på FB så jag kommer inte behöva ”skämmas” inför dem...

Är det konstigt om jag mailar via FB? Då har jag uppenbarligen kollat upp hans efternamn, men han har ju skrivit ut var han jobbar på Tinder så det var ju inte svårt. Stort bolag, men bara en i Sthlm med hans förnamn. Och ovanligt efternamn.

Å andra sidan, vi hade inte en enda gemensam vän på FB så jag kommer inte behöva ”skämmas” inför dem...
NEJ du ska inte skämmas!! Kör! Skriv nåt trevligt och icke - stalkigt och håll tummarna. Det gör jag. ☺️

Tycker absolut du ska skriva! Vad är det värsta som kan hända? Ta sats nu och skriv ihop något! Håller alla tummar och tår!:bump::banana:

Matchade med en kille på tinder. Blev så himla glad. Men det gick inte många minuter förrän han avmatchade. :( Tror tyvärr inte dejting är bra för mitt självförtroende. :(

Bifogade filer

• Screenshot_20191225-235250_Samsung Internet.webp
    Screenshot_20191225-235250_Samsung Internet.webp
    61,3 KB · Visningar: 202
Äh nu har jag skickat ett superkort meddelande om att vi setts, att jag såg honom på Tinder och att jag undrade om han ville ta ett glas vin. Undrar om han kommer se det på Facebook (alla kollar ju inte meddelandeförfrågningar). Men jag har gjort vad jag kan i a f. 2020 ska bli mitt modiga år.

Jag hade blivit illa till mods om någon googlat fram min FB faktiskt.

Ja, men nu är det för sent. Det tänkte jag också på, men jag tänker att han får ta det som en komplimang och vill han inte att någon ska göra det så ska han inte skriva ut vart han jobbar...

Fast nej, man ska inte behöva dölja sitt namn eller sitt jobb för att slippa att folk googlar fram en och kontaktar en trots att man inte matchar på tinder. Din situation är ju lite annorlunda IOM att du träffat personen så det är såklart skillnad men finns exempel på hur folk här i tråden har fått meddelanden från killar på tinder som dom ej matchat med och alla har instämt i att det är ett obehagligt beteende.

Fast nej, man ska inte behöva dölja sitt namn eller sitt jobb för att slippa att folk googlar fram en och kontaktar en trots att man inte matchar på tinder. Din situation är ju lite annorlunda IOM att du träffat personen så det är såklart skillnad men finns exempel på hur folk här i tråden har fått meddelanden från killar på tinder som dom ej matchat med och alla har instämt i att det är ett obehagligt beteende.
Det har jag fått, och sånna som inte ger sig. Det är bara block och hej. Och jag tycker att det är ok om han gör så. Förväntar mig inte ens ett svar.

Sådana filmer är ju jättegulliga, om man är attraktiv så att man kan identifiera sig med karaktärerna. För mig blir det bara jobbigt att bli påmind om hur livet är för alla andra, som har en chans att träffa någon.
Jag tänker inte alls som du. Tror det har mer med självförtroende än hur attraktiv en är. I mitt läge är den mer en knuff i riktningen till att våga och våga tro på sig själv.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 641
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 859
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 295
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka