Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äh, jag ger upp den här soldaten. Han var skitkul att prata med de första dagarna men sen när jag hade frågat ut honom om allt gällande hans jobb insåg jag att han var hur trög som helst när det gäller att hålla en dialog istället för monolog.
När jag skrev något längre men inte frågade honom något svarade han med ":)" och för mig går det fetbort. När jag sen inte iddes svara på hans meningslösa smileys kunde han till sist skicka någon krystad fråga i stil med "-Vad gillar du för mat?" 🤦‍♀️
Jag skrev något om att det var kallt i Sverige, att vi hade minusgrader och han svarade med att skicka en bild på sig själv, liggandes i sängen. Han tränar fys varje dag i lägret och det syns, kroppen är fantastisk. Men det räcker inte!
Jag vill ju ha någon som ser ut att ha klivit rakt ner från Olympen men som också går att föra en vettig konversation med 😂

Nu pratar jag med en snygg 24-åring istället, ordningen återställd! Han äger andelar i en travhäst men påstår sig vara rädd för hästar i allmänhet. Jag kan tänka mig att både hjälpa till att bota rädslan och ge honom en ridlektion 🙄

Hade inte du en kille inneboende? Vad tycker han om att du bjuder hem andra? 😁

Jag har för länge sen svept slut på Tinder och får nu bara upp enstaka om dagen. Men de sista dagarna är det i stort sett bara Stockholmare igen O_o
Stockholm ligger typ 50 mil utanför mitt sökområde...
Det är väl dags för en omstart igen.

Jag har för länge sen svept slut på Tinder och får nu bara upp enstaka om dagen. Men de sista dagarna är det i stort sett bara Stockholmare igen O_o
Stockholm ligger typ 50 mil utanför mitt sökområde...
Det är väl dags för en omstart igen.
Min känsla är att Tinder blandar hej vilt just nu. Jag får upp en massa folk från alla möjliga platser i landet som Tinder envist hävdar är inom 7 mil från mig 🙃

Jag får snart besök :) skrev tidigare om en kille som spontant la till mig på messenger. Vi matchade på badoo också.

Högst oklart vad han är ute efter och tyvärr är han skejtkille = känner F, N och S...
Men jag tänker att man kan ju testa ses iallafall :)

Pratade sent igår (mer som inatt) på Messenger med en karl. Vi har haft kontakt ett tag, matchade på Tinder i våras nån gång. Sen träffade han nån men det är slut nu. Så han hörde av sig för nån månad sen. Men på riktigt...karln är 50 år gammal men hans liv låter som att han är ca 20. Fullt med drama och impuls. Jag sa lite försynt att hans liv lät lite rörigt, men nejdå så var det inte alls. Funderar på fullt allvar på att träffa honom bara för att se om han är på riktigt 😜

Jag får snart besök :) skrev tidigare om en kille som spontant la till mig på messenger. Vi matchade på badoo också.

Högst oklart vad han är ute efter och tyvärr är han skejtkille = känner F, N och S...

Måste nog inse att det är såhär jag måste göra, träffa nån spontant. Ska jag träffa nån flera dagar senare så hinner jag ställa in pga nervös 😁

Äh, jag ger upp den här soldaten. Han var skitkul att prata med de första dagarna men sen när jag hade frågat ut honom om allt gällande hans jobb insåg jag att han var hur trög som helst när det gäller att hålla en dialog istället för monolog.
När jag skrev något längre men inte frågade honom något svarade han med ":)" och för mig går det fetbort. När jag sen inte iddes svara på hans meningslösa smileys kunde han till sist skicka någon krystad fråga i stil med "-Vad gillar du för mat?" 🤦‍♀️
Jag skrev något om att det var kallt i Sverige, att vi hade minusgrader och han svarade med att skicka en bild på sig själv, liggandes i sängen. Han tränar fys varje dag i lägret och det syns, kroppen är fantastisk. Men det räcker inte!
Jag vill ju ha någon som ser ut att ha klivit rakt ner från Olympen men som också går att föra en vettig konversation med 😂

Nu pratar jag med en snygg 24-åring istället, ordningen återställd! Han äger andelar i en travhäst men påstår sig vara rädd för hästar i allmänhet. Jag kan tänka mig att både hjälpa till att bota rädslan och ge honom en ridlektion 🙄
Soldaten låter ju som ett fejkkonto.

VAAARFÖR måste den jäkla superlike-knappen sitta så dumt till?! Nu har jag två gånger lyckats superlikea män som är absolut, totalt jätteointressanta :rofl: :rofl:

Guuud så många felsvep jag gjort där jag råkat superlikea riktig uschlingar :o

Han var väl trevlig.. men fruktansvärt dålig på hångla... vi såg film och sen for han hem :) han vill ses idag igen.
Jag har dock förklarat situationen och han vill inte ha nåt seriöst :)

Jag får erkänna att A växt i mitt tycke under tiden vi har haft kontakt. Nu ser jag fram emot att träffa honom igen. Han är otroligt lättsam, rolig och skärpt.
Återstår bara det där andra viktiga....attraktion. Att gilla folk är en sak, att bli fysiskt attraherad är en annan. Den där kemin är inte så enkel :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 861
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka