Äh, jag ger upp den här soldaten. Han var skitkul att prata med de första dagarna men sen när jag hade frågat ut honom om allt gällande hans jobb insåg jag att han var hur trög som helst när det gäller att hålla en dialog istället för monolog.
När jag skrev något längre men inte frågade honom något svarade han med "" och för mig går det fetbort. När jag sen inte iddes svara på hans meningslösa smileys kunde han till sist skicka någon krystad fråga i stil med "-Vad gillar du för mat?"
Jag skrev något om att det var kallt i Sverige, att vi hade minusgrader och han svarade med att skicka en bild på sig själv, liggandes i sängen. Han tränar fys varje dag i lägret och det syns, kroppen är fantastisk. Men det räcker inte!
Jag vill ju ha någon som ser ut att ha klivit rakt ner från Olympen men som också går att föra en vettig konversation med
Nu pratar jag med en snygg 24-åring istället, ordningen återställd! Han äger andelar i en travhäst men påstår sig vara rädd för hästar i allmänhet. Jag kan tänka mig att både hjälpa till att bota rädslan och ge honom en ridlektion![]()
Hade inte du en kille inneboende? Vad tycker han om att du bjuder hem andra?
![Beaming face with smiling eyes :grin: 😁](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f601.png)