Det suger, men är det minst dåliga alternativet just nu.Ni som lever på de här distanserna - fy fasen vilka kämpar ni är!
Om 6 veckor åker jag dit igen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det suger, men är det minst dåliga alternativet just nu.Ni som lever på de här distanserna - fy fasen vilka kämpar ni är!
Jaha, då ramlar jag väl in här då... Jag har precis registrerat mig på tinder, men jag blir osäker på om den sidan egentligen är kompatibel med dator? För jag hittar ingenstans där jag kan skriva nån slags presentation, utan det är bara bilder jag kan lägga in. Dessutom döljs en del text av knappar.
Nån som är kunnig? Är det bättre att ha den på mobilen?
Den är betydligt mycket bättre att ha på telefonen som app![]()
Så gör jag ocksåJa, testade att ladda ned appen och då kunde jag skriva en presentation.
Men jag är hopplöst dålig på tinder. Swipe:ar vänster på typ alla, men när jag till sist hittar nån lite intressant så råkar jag dra åt vänster av ren reflex.![]()
Ja, testade att ladda ned appen och då kunde jag skriva en presentation.
Men jag är hopplöst dålig på tinder. Swipe:ar vänster på typ alla, men när jag till sist hittar nån lite intressant så råkar jag dra åt vänster av ren reflex.![]()
Haha, så är jag med. Avinstallerade Tinder pga det. Kändes inte som att det var rätt ställe för mig.Ja, testade att ladda ned appen och då kunde jag skriva en presentation.
Fick för mig att installera tinder igen. Mestadels kostymklädda, prydliga män som vill resa eller sådana med enbart gymbilder utan presentation. Hittade dock en att svepa höger på! En långhårig klättrare som såg glad ut och verkade gilla skog. (Herregud så enkelspårig jag är)
Åh, det där med flera personer på bild stör mig också. Ok om det först är någon tydlig bild på en person och sedan bild på flera personer där det är tydligt vem som är samma som på ensambilden, men så är det ju sällan känns det som... Men nä. Mitt största "problem" är ändå att de allra flesta på tinder inte alls är min smak. Åtminstone inte i Sthlm men det är ju där jag bor så...Jag stör mig på de som har solglasögon på sig. Eller de som har fotat en del av sig själv (ibland magrutor men ofta typ en oskarp bild på tex armbågen). För att inte tala om de som har flera personer i bilden, vem är det man ska svepa höger för?
Jag ser det mest som ett tidsfördriv, att få skratta lite. Hade en som det blev match på, vilket gjorde mig glad, men när jag skrev så tog han bort matchen. Dissad som vanligt alltså.![]()
Vad är största skillnaden i praktiken tycker du?Jag har skaffat Tinder Gold. Det är lite roligare nu, men med lika dåligt resultat.![]()
Att jag kan se vilka killar som swipeat höger. Tydligen 1750 pers men typ Algeriet och USA mest... och ångra mig när jag råkat swipea åt ena eller andra hållet.Vad är största skillnaden i praktiken tycker du?
Hur har det gått för dig?F är på väg hit.....
Återkommer med mer info
.
Hur har det gått för dig?