Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag blev jättesjuk helt från ingenstans 😒
Feber, frossa, huvudvärk, ledvärk, halsont, hosta, allting på en gång.
Sov 20 timmar under ett dygn 😅
Istället för att jobba och börja sätta igång hästen har jag legat hemma och tyckt synd om mig själv.

V är helt fantastisk som trotsar risken att bli sjuk, servar mig med allt, köper sånt jag tycker om och ser till att jag äter och dricker. Vi skulle inte ses alls idag men han valde att sova här i natt trots mitt snörvlande och kommer tillbaka ikväll så jag inte ska behöva vara ensam ❤️
Finaste killen ever. Ligger just nu och tittar på berget med julklappar han köpt åt mig. Han sa något om att det kanske gick lite över styr och jag får nog hålla med om det 😅
Men han är fin och vill verkligen att jag ska vara glad och må bra.

Har just suttit i kyrkan och gråtit och tänkt på DB. :(

Känner att det kommer bli svårt att ställa om till dejt med en ny kille imorgon... Men jag måste ge danskillen en chans, han verkar som ett riktigt kap. Får försöka nollstilla mig som bäst det går.

God jul på er allihop som skriver och läser i tråden! 🥰

Jaha, då ramlar jag väl in här då... Jag har precis registrerat mig på tinder, men jag blir osäker på om den sidan egentligen är kompatibel med dator? För jag hittar ingenstans där jag kan skriva nån slags presentation, utan det är bara bilder jag kan lägga in. Dessutom döljs en del text av knappar. O_o

Nån som är kunnig? Är det bättre att ha den på mobilen?

Jaha, då ramlar jag väl in här då... Jag har precis registrerat mig på tinder, men jag blir osäker på om den sidan egentligen är kompatibel med dator? För jag hittar ingenstans där jag kan skriva nån slags presentation, utan det är bara bilder jag kan lägga in. Dessutom döljs en del text av knappar. O_o

Nån som är kunnig? Är det bättre att ha den på mobilen?

Den är betydligt mycket bättre att ha på telefonen som app :D

Ja, testade att ladda ned appen och då kunde jag skriva en presentation.

Men jag är hopplöst dålig på tinder. Swipe:ar vänster på typ alla, men när jag till sist hittar nån lite intressant så råkar jag dra åt vänster av ren reflex. :arghh:
Haha, så är jag med. Avinstallerade Tinder pga det. Kändes inte som att det var rätt ställe för mig.

Jag chattar vidare med den händiga killen. Han verkar så lugn och har fötterna på jorden. :up: Alternativt så är han lite tråkig och seg, svårt att tolka. Jag hoppas på att han bara är tillbakadragen och försiktig, för han svarar alltid och fortsätter hålla kontakten, men jag upplever inget större engagemang. Det kan ju vara så enkelt som att vi är olika i skrift. Jag tror att jag behöver ha lite tålamod med honom och inte pressa på om att vi ska ses eller fråga massa frågor, även om min nyfikenhet är oändlig.

Sådär.. Då var kvällens överanalys avklarad :angel:

Fick för mig att installera tinder igen. Mestadels kostymklädda, prydliga män som vill resa eller sådana med enbart gymbilder utan presentation. Hittade dock en att svepa höger på! En långhårig klättrare som såg glad ut och verkade gilla skog. (Herregud så enkelspårig jag är :rofl: )

Räcker också upp handen på att vara enkelspårig! 🙈
Tror jag blivit intresserad av en jag dansar med, igen (inte någon jag varit intresserad av förut eller någon av de som visat intresse för mig, såklart).
Insåg för typ 1 månad sen att vi bor vid samma tunnelbanestation och har efter det oftast tagit sällskap efter dansen.
Jag känner mig väldigt bekväm i hans sällskap och blir ju oundvikligt att man pratar och lätt känna varandra. Han verkar fylla i många boxar av det jag brukar gå på. Tror även han är singel.
Nu under ledigheten har jag även märkt att han ploppar upp i huvudet någon gång varje dag.
Sånt här har ju aldrig gått vägen för mig förut...

Fick för mig att installera tinder igen. Mestadels kostymklädda, prydliga män som vill resa eller sådana med enbart gymbilder utan presentation. Hittade dock en att svepa höger på! En långhårig klättrare som såg glad ut och verkade gilla skog. (Herregud så enkelspårig jag är :rofl: )

Jag stör mig på de som har solglasögon på sig. Eller de som har fotat en del av sig själv (ibland magrutor men ofta typ en oskarp bild på tex armbågen). För att inte tala om de som har flera personer i bilden, vem är det man ska svepa höger för?

Jag ser det mest som ett tidsfördriv, att få skratta lite. Hade en som det blev match på, vilket gjorde mig glad, men när jag skrev så tog han bort matchen. Dissad som vanligt alltså. :(

Jag stör mig på de som har solglasögon på sig. Eller de som har fotat en del av sig själv (ibland magrutor men ofta typ en oskarp bild på tex armbågen). För att inte tala om de som har flera personer i bilden, vem är det man ska svepa höger för?

Jag ser det mest som ett tidsfördriv, att få skratta lite. Hade en som det blev match på, vilket gjorde mig glad, men när jag skrev så tog han bort matchen. Dissad som vanligt alltså. :(
Åh, det där med flera personer på bild stör mig också. Ok om det först är någon tydlig bild på en person och sedan bild på flera personer där det är tydligt vem som är samma som på ensambilden, men så är det ju sällan känns det som... Men nä. Mitt största "problem" är ändå att de allra flesta på tinder inte alls är min smak. Åtminstone inte i Sthlm men det är ju där jag bor så...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 578
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka