Hallå?
*byter batteri i hörapparaten*
Ta på läsglasögonen istället!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hallå?
*byter batteri i hörapparaten*
Vad menar du med ung i sinnet? Barnslig? Omogen nog att vilja ha en betydligt yngre kvinna?*svarar alla* han är 16 år äldre än mig dvs 50 år. Har 2 myndiga barn så barn är han gissningsvis helt klar med. Så de måste juh tas i beräkning. Om jag nu vill ha barn. Och isf så känns det som han kommer vara väldigt gammalnär barnet är tonåring. Han har varit en väldigt offentlig person tidigare så d3 kan säkert tisslas en del om vi nu skulle inleda nått mer än vår nuvarande vänskap. Trodde inte han va 50. Gissade max på 45. Ev även yngre. Han är ung i sinnet.
Många problem uppstår för alla när man bildar familj. Oavsett ålderskillnad eller ej.
De har sådana där snören till sina läsglasögon också, eller så glömmer de dem överallt eller letar efter dem fast de finns på huvudet. Sen så har de färgade lila hår också och blå ögonskugga. Eller inte.Jag hade inte brytt mig.
Förutom att jag inte gillar ung i sinnet som princip - vad menar du med det och hur tror du att en random 50åring är?
Eller "man är så gammal man gör sig"! Plats för ett litet skratt och neeeej du ser inte alls gammal ut. Suck.Vad menar du med ung i sinnet? Barnslig? Omogen nog att vilja ha en betydligt yngre kvinna?
Jag har svårt att se något positivt i det uttrycket. Själv vill jag helst att de som är sexton år äldre också ska vara "äldre och klokare", liksom.
Vad menar du med ung i sinnet? Barnslig? Omogen nog att vilja ha en betydligt yngre kvinna?
Jag har svårt att se något positivt i det uttrycket. Själv vill jag helst att de som är sexton år äldre också ska vara "äldre och klokare", liksom.
16 år mellan vuxna/medelålders människor är ju ingenting...
Min pojkvän är 12 år äldre än mig och det är inget jag ens funderar över eller ser som ett problem öht.
Om du redan nu har börjat fundera på om det är för stor skillnad i ålder på er
Så tycker jag att du kanske ska tänka över situationen lite mer innan du går vidare
Jag har haft ett förhållande där det skilde 7 år på oss, för min del räckte dom åren.
16 år är lång tid, ni har haft helt olika erfarenheter, han har barn, du kanske vill skaffa familj i framtiden?
Jag hade aldrig startat ett förhållande med en så mycket äldre man.
Det skulle man ha tänkt på innan isfEgentligen spelar det väl ingen roll, men en av mina vänners man har nu gått i pension medan hon har drygt 10 år kvar. Hon är pigg och vill göra en massa, medan han mest vill ta det lugnt. Det kommer nog inte sluta så bra.
Inte konstigt alls, alla har säkert en övre gräns för va den kan tänka sig.10 år äldre fungerade fint. Då funderade jag inte över åldern..m3n nu gör ja det.. *förrvirrande*
Men det handlar väl mest om läggning på personen? Väldigt få av de jag känner som har gått i pension har tappat lusten att göra saker... En är på språkresa i england i tre veckor just nu, äntligen kunde hen komma iväg och göra sånt som hen har drömt om länge, en annan har var aldrig varit så lite hemma som när hen blev pensionär, det är projekt, kurser och utflykter för hela slanten. En tredje har lite svårt att verkligen gå i pension och jobbar för fullt fortfarande, 67 år gammal...Egentligen spelar det väl ingen roll, men en av mina vänners man har nu gått i pension medan hon har drygt 10 år kvar. Hon är pigg och vill göra en massa, medan han mest vill ta det lugnt. Det kommer nog inte sluta så bra.