Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får komma igen i goda lyan! Tråkigt på en ny roll tycker jag med!Men vad fan - jag hade ju hoppats på att den roliga rollen fick leva en stund ....
jävla skitsnurrfian
Fast nu fick ju alla en röst var?Väldigt intressant första deadline när alla utom en fick varsin röst. Aldrig varit med om det tidigare.
Nej @Niyama var den enda som inte fick någon röst och @bollen__ röstade inteFast nu fick ju alla en röst var?
Eller vet du att någon fick två röster
Och eftersom LL nyss uppdaterade att LL missat att delge en roll till en deltagare (följaren ) så torde det väl ändå vara så att det är fårulven som avgjort detta?
Jag beklagar så oerhörtJag har idag påväg hem från jobbet fått veta att man hittat min pappa död, jag orkar tyvärr inte leka och hade helt glömt bort. Ni som har mig på fb snälla skriv inget offentligt till mig, jag har inte orkat berätta för alla ännu
Tack
Men herregud Mina tankar till dig och förstår fullkomligtJag har idag påväg hem från jobbet fått veta att man hittat min pappa död, jag orkar tyvärr inte leka och hade helt glömt bort. Ni som har mig på fb snälla skriv inget offentligt till mig, jag har inte orkat berätta för alla ännu
Tack
Åh ta hand om dig vännen. ❤Jag har idag påväg hem från jobbet fått veta att man hittat min pappa död, jag orkar tyvärr inte leka och hade helt glömt bort. Ni som har mig på fb snälla skriv inget offentligt till mig, jag har inte orkat berätta för alla ännu
Tack
@LobeliaJag har idag påväg hem från jobbet fått veta att man hittat min pappa död, jag orkar tyvärr inte leka och hade helt glömt bort. Ni som har mig på fb snälla skriv inget offentligt till mig, jag har inte orkat berätta för alla ännu
Tack
Men gud, beklagarJag har idag påväg hem från jobbet fått veta att man hittat min pappa död, jag orkar tyvärr inte leka och hade helt glömt bort. Ni som har mig på fb snälla skriv inget offentligt till mig, jag har inte orkat berätta för alla ännu
Tack
Beklagar förlustenJag har idag påväg hem från jobbet fått veta att man hittat min pappa död, jag orkar tyvärr inte leka och hade helt glömt bort. Ni som har mig på fb snälla skriv inget offentligt till mig, jag har inte orkat berätta för alla ännu
Tack