intressant rollista
Jag är en tankspridd typ så det har hänt att jag missat att hålla ordentligt avstånd.
Jag är en tankspridd typ så det har hänt att jag missat att hålla ordentligt avstånd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var med familjen på jul.Obligatorisk fråga - Vilken Coronarestriktion har du brutit mot?
Hmm.. kan kan det väl... funderar på om du faktiskt vet, men vill låtsas att du inte vet.Roller så...13 deltagare, 1/3 onda torde bli 4. Inte kan det väl vara 5?
Säg som det är, du brukar väl vara den som räknar på rösterna och jag tog nöjet ifrån dig .Hmm.. kan kan det väl... funderar på om du faktiskt vet, men vill låtsas att du inte vet.
För att kicks igång leken lite och för att jag ska jobba natt och därför kanske sova lite innan dess så får det bli såhär.
Blacksmithfarm röstar på hemlig
För jag tror hon kanske låtsas att hon inte vet hur många onda det finns.
Haha, kanske...Säg som det är, du brukar väl vara den som räknar på rösterna och jag tog nöjet ifrån dig .
Inte hänt mycket än.
Deltagare
1. glömmerallt - tycker rollistan är intressant. Är en tankspridd typ tydligen.
2. Blacksmithfarm - frågar lite om följaren och undrar om falska Fia ingår i lyan.
3. Hemlig - jag
4. cirkus - gillar nya rollerna och hoppas de överlever länge
5. Snurrfian - två inlägg, ett att hon är här och ett med vilken restriktion hon brutit mot
6. qitis - också ett inlägg med att hon hittat hit och vilken restriktion hon brutit mot
7. Heffaklumpen - samma som ovan
8. karamelldrottningen - fryser och extremt nitisk gentemot restriktionerna
9. Pegasus63 - pratar en del om ulvarnas käk
10. Elo - här och bröt mot restriktion vid nyåret
11. bollen__ - även hon uppskattar nya roller
12. LenaH - har det längsta inlägget hittills . Ett "hej!"
13. Niyama - två inlägg som bägge handlar om följaren
Roller så...13 deltagare, 1/3 onda torde bli 4. Inte kan det väl vara 5?
Den har @bollen__ haft länge den avataren.Ursäkta för en kass röst men jag är trött och rädd att somna ifrån leken så behöver rösta nu
glömmerallt röstar på bollen för att hon har en ulvlik avatar. och den där valpen hon hämtade kanke var en ulvvalp.
Ingen, vad jag vet i alla fall.Obligatorisk fråga - Vilken Coronarestriktion har du brutit mot?
Åh, tack för pedagogisk förklaringSå om hon väljer att följa Lobelia och Lobelia röstar på Myrten, så får Myrten en röst dolt? Och därmed två röster (om ingen annan röstat på henne också då)?
Är det så att @heffaklumpen än en gång har möjlighet att rösta dolt som fårulv liksom i förra leken?Hittat hit och fått min roll
Obligatoriska frågan: Tycker att den är lite svår att svara på. Jag lever nog ganska isolerad och mitt liv har faktiskt inte påverkats så mycket av corona-restriktionerna. Men det är väl i så fall att flera personer från hushållet gått in på tex ICA och handlat, typ att jag och pappa åker till ICA eller att pappa tar med sig min yngsta lillebror så att vi har varit två personer istället för en person.