Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter och planerar årets tävlingar. Det är inte lätt att matcha två ponnyer som ska tävla i hoppning och fälttävlan med jobb varannan helg från och med juni
Klart dumt jobb tycker jag!
Min häst känns inte okej. Igen. Jag har börjat rida andra hästar o lärt mig inte vara så himla rädd iaf. Positivt! Det är kul o rida men roligast på sin egen ju.
Gallig tvärs om så tror mer på vänster bak. Ska åka t Håkan o se vad han kan känna. Känner mig som en liten barnunge o bara hatar att Spångfors är så långt bort nu.
Klart dumt jobb tycker jag!
Min häst känns inte okej. Igen. Jag har börjat rida andra hästar o lärt mig inte vara så himla rädd iaf. Positivt! Det är kul o rida men roligast på sin egen ju.
Tänk om vi bara slapp hålla koll på de intagna på helgerna
Så tråkigt med Tiger! Får hoppas att ni snart kan få rätt på det!
Lite nya foton på den unga ponnyn:
Framtida tävlingspartners (I fälttävlan om den tvåbenta får bestämma )
På onsdag ska jag åka iväg med Zimba till ett ridhus och få honom riden av en betydligt skickligare och framförallt modigare ryttare än mig. Känns så jäkla bra vi har fastnat i att bara harva runt i skritt och lite trav i hagen och på våran grusväg. Det är verkligen på tiden att ta ridningen ett steg längre nu men anledning till att jag inte gjort det är ju osäkerhet så det ska bli så kul att se hur han uppför sig med någon annan, det är ju bara jag som suttit upp och i princip bara jag som hanterat honom överhuvudtaget dom senaste 2 åren. Första gången är lite prova på, men funkar dom bra ihop så kommer det bli jättebra hjälp för mig. Vill ju absolut inte lämna bort honom till någon så det här passar ju bra
Jag vill också ha en sån gul