Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag har Keso varit på mätning. Han ansågs vara väldigt söt och dessutom väluppfostrad för att vara hingst
Han landade på hela 136 centimeter vilket var vad jag gissade på
Vi provade dessutom att lasta med step-up och förutom att han först nästan snubblade in så gick det väldigt bra. Skönt att ha alternativ
Hade han bara varit större hade jag nog åkt och stulit honom av dig
Hoppar in lite i tråden med min connemara. Han är en D-ponny född 2005 med färgen skimmel
Vad heter den? Stam?
Han är efter skousboe morningrock CH 70, och kallas "Ludde"
Tack så mycketVälkommen till tråden! Det är alltid roligt med nya ansikten
Får tyvärr inte in någon bild, men han har iallafall en bred panna och lååång pannlugg@ryttaren1 Jag tror bild är obligatoriskt också när en ny mara presenteras
Får tyvärr inte in någon bild, men han har iallafall en bred panna och lååång pannlugg
okej, hoppas att bilden syns!Bilden måste finnas upplagd någon annanstans. Kan vara offentlig i ett album på FB, Picasa, Instagram elller liknande.
Har följt den här tråden i tysthet men inte lagt in något. Min fina älskade mara på 13 år fick tyvärr somna in akut i höstas, saknar honom så det knyter sig i magen på mig. Förhoppningsvis blir det en ny mara snart och då ska jag vara med bättre i tråden. Det är ju såååå underbara hästar