Pancakes
Trådstartare
Du får beställa en
Jag ska göra allt jag kan att hitta en när Gedion går ur tiden. Vad är planen med Keso framöver, ska du behålla honom som hingst?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får beställa en
Jag ska göra allt jag kan att hitta en när Gedion går ur tiden. Vad är planen med Keso framöver, ska du behålla honom som hingst?
Så spännande! Hoppas att det går bra! Det råkar inte vara ett ridhus i mina krokar?
Vi får ju hoppas att det dröjer tills du måste hitta en ny ponny!
Så länge han uppför sig bra som hingst så får han vara kvar som det Inte i all oändlighet kanske men ett år till eller så. Kanske försöker jag visa honom igen när han är tävlad lite?
Nej det är några km från där vi bor bara (det är tjejen som ska ridas föräldrars ridhus).
Sigge och jag halkade och gick omkull i Onsdags, aldrig roligt men speciellt inte med ny häst.. Var ute på tur själva för andra gången dessutom. Vi båda klarade oss utan skador, jag slog dock i huvudet men det betyder ju bara att jag får köpa ny hjälm
Första ridturen efter det gjorde vi igår och den gick jättebra som tur var, han är ju inte så gammal. Han jobbade på som aldrig förr och var avslappnad Nu vill jag ha iordning på transporten så jag kan åka och träna ordentligt!!
Spännande! Planerar ni att ta ut honom något i år?
Sigge och jag halkade och gick omkull i Onsdags, aldrig roligt men speciellt inte med ny häst.. Var ute på tur själva för andra gången dessutom. Vi båda klarade oss utan skador, jag slog dock i huvudet men det betyder ju bara att jag får köpa ny hjälm
Första ridturen efter det gjorde vi igår och den gick jättebra som tur var, han är ju inte så gammal. Han jobbade på som aldrig förr och var avslappnad Nu vill jag ha iordning på transporten så jag kan åka och träna ordentligt!!
Menar du på tävling eller utställning?
Tävling tänkte jag mest på
Lite bilder från idag. Notera särskilt den tappade stigbygeln på sista bilden Så går det när man rider kasst
Så kasst kan det inte ha varit, jag såg rosetter också
Tycker det ser jättebra ut!Lite bilder från idag. Notera särskilt den tappade stigbygeln på sista bilden Så går det när man rider kasst
Tycker det ser jättebra ut!