Jag är verkligen så dålig på att gå in här och läsa regelbundet...men desto mer har jag att läsa igen när jag tittar in...
Jag är så glad att jag knappt vet vad jag ska ta vägen - vi har nått vårt STORA mål...vi har tagit oss ut på tävlingsbanorna på riktigt!!
I lördags var det dags och det var så emotionellt och därför också väldigt nervöst att jag var som ett nervvrak, och därmed blev Tingeling mer spänd än någonsin - men hon skötte sig ändå exemplariskt när vi lastade ur och gjorde i ordning ,sen att det var spänt när jag red tar jag på mig helt själv...trots detta lyckades vi skrapa ihop 55,152% och jag hamnade inte sist (något jag själv tycker är otroligt roligt eftersom jag tävlar mot "vanliga" på vanliga premisser och utan att domaren vet om att jag är annorlunda), och i och med procenten så innebär det att vi har kvalat och kan rida handikapp-SM i höst om vi vill och känner oss redo för det...
Nu taggar vi vidare för nästa tävling som är nu i helgen, och då hoppas jag att jag "bara" ska vara normalt nervös så att vi kan förbättre procenten från i helgen.