Hur gammal är hon/han?Tack snälla du (Men så är ponnyn världens bästa ponny också )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gammal är hon/han?Tack snälla du (Men så är ponnyn världens bästa ponny också )
Hur gammal är hon/han?
Är det någon här inne som tävlar i hästklass med sin (ponny)mara? Alltså någon över 21 år
Att Cinna är en pärla betyder inte att jag rider bra
Ha ha, jag tänkte mer att det kunde ju inte varit fullständig katastrof. Inte ens de snällaste av hästar hoppar felfritt om det är ordentligt dålig ridning.
Är det någon här inne som tävlar i hästklass med sin (ponny)mara? Alltså någon över 21 år
Aha, inte jag än dock. Har tre år kvar på ponny Sen blir det nog häst klasser! Att köpa ny ponny efter att jag fick ta bort Tussen även fast jag snart är "för gammal" är nog det bästa jag har gjort. Varför storhäst när man trivs bäst på ponny?! Hur gammal är din nu?Typ alla här inne jag tävlar ju inte än men kommer väl göra när plutten är vuxen nog
Cinna är född 1992 så hon fyller 24 år den 15:e maj
Aha, inte jag än dock. Har tre år kvar på ponny Sen blir det nog häst klasser! Att köpa ny ponny efter att jag fick ta bort Tussen även fast jag snart är "för gammal" är nog det bästa jag har gjort. Varför storhäst när man trivs bäst på ponny?! Hur gammal är din nu?
Va roligtJa exakt ser ingen anledning till det om man inte är för stor för ponny. En som tävlar mycket bland storhästar med bra resultat här är ju @Fiorano som rider msv med Barbie
Zimba blir 4 i år. Jag började inridningen rätt tidigt men i väldigt långsamt tempo då han känts så ofärdig i kroppen. Men i vår nu ska vi komma igång ordentligt nu har vi ju även fått ordning på galoppen!
Jag gjorde slag i saken och anmälde mig och Keso till P&J om en vecka
Har så smått börjat rida efter att jag fick en fraktur på en halskota i höstas, men jag har inte vågat mig upp på Logan än. Har börjat longera lite, men ibland känns det som jag aldrig mer kommer att våga sitta upp på honom Idag trodde jag han skulle träffa mig i ansiktet när han capriolade... Det var inte honom jag trillade av, men eftersom han är piggare än den andra så känner jag mig ännu väldigt osäker.