CLXXI Vad gör vi?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Tranan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 015
  • Visningar Visningar 101 415
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och snörvlar på djursjukhuset. Det blir operation av vovve. UL visade på något främmande som blockerar tarmen.
Ska få info av vet. Sen åker jag hem. Ensam. Och ska sova ensam inatt.
Nej, så hemskt! 💔
Så oroligt och tomt under väntan. 😔

Sambons dotters Corgi åt upp en kotte i ett obemärkt ögonblick. Han fick symptom liknande Torsten. De opererade, allt gick bra och han mår fint fortfarande nu 7 år senare.
Håller tummar, tassar och tår att det blir lika bra för Torsten! ❤️

5BF79304-6BEF-4F33-8522-15A28A99C3C9.webp

Mys! 🌞❄️

Visste inte heller att soc numera går hem till folk och kollar igenom deras skåp och garderober för att se vad de har hemma. Vilket jag trodde man slutade med för några decennier sedan för att det var integritetskränkande.
Alltså, det får de ju inte göra. Kolla Regeringsformen.
Men de kan ju bete sig som om de får det och folk som inte vet sina rättigheter förstår inte att de kan säga nej.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Som trådstarten säger, vad tror du att du är ensam om att göra som ingen annan gör? (Sagt lite med glimten i ögat) Förklarar dig eller... 2
Svar
27
· Visningar
2 144
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid bara tvättat allt i 40 grader. Nu börjar jag inse att allt kanske inte blir riktigt rent och behöver lite tips och trix... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
2 303
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 302
Senast: Tantan
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 300

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka