CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
-5 och iskall efter 5,3 km trots varm dusch.
Ge mig sommar!
03BA483D-3C6B-4A38-B57A-782A35B8C173.jpeg
 
Jo, men han har nog fått något gosedjur eller så någon gång. Eller ett kort med något hjärta på. Vi brukar skicka till mormor och till hans andra förälder. Han hade något till mig också sa han ❤️
Det är ju lixom fint.

Alltså, jag vet att det är bra att inte få något hela tiden. Och jag hade nog inte tänkt det riktigt heller, men nu blev jag lite överrumplad.
Baka och fika tillsammans?
 
Jo, men han har nog fått något gosedjur eller så någon gång. Eller ett kort med något hjärta på. Vi brukar skicka till mormor och till hans andra förälder. Han hade något till mig också sa han ❤️
Det är ju lixom fint.

Alltså, jag vet att det är bra att inte få något hela tiden. Och jag hade nog inte tänkt det riktigt heller, men nu blev jag lite överrumplad.
❤ Säg att ni ska köpa/ göra ert favoritfika i eftermiddag. Vi har kört fika i vår familj lagom lyxigt när det är mitt i veckan. :)
 
Försöker resa mig ur soffan för att åka till kontoret, men vill helst gå och lägga mig igen... Har mensvärk, känner mig allmänt blä och hatar att jag spenderar ännu en alla hjärtans dag ensam medan alla andra lever sina perfekta underbara liv! MVH bitterf*ttan :o
Jag förstår dig hel och hållet.
 
Försöker resa mig ur soffan för att åka till kontoret, men vill helst gå och lägga mig igen... Har mensvärk, känner mig allmänt blä och hatar att jag spenderar ännu en alla hjärtans dag ensam medan alla andra lever sina perfekta underbara liv! MVH bitterf*ttan :o
Attans att du inte bodde närmare. Hade kunnat komma hit och tänka på annat, även om jag väl inte har annat än kärleksfulla hästar att erbjuda ❤️
 
Känner mig väldigt mycket bättre i snoken idag och överlag, mest fortfarande lock för öronen så tog tag i och bar ved några omgångar (med ungkatten med i selen två av varven ner till vedboden), kändes inte mer ansträngande än normalt så borde snart vara skapligt i fas igen (är ju såklart försiktig med att anstränga kroppen vid sjukdom som sig bör) och efter mer eller mindre en hel månad får jag vara frisk nu hoppas jag verkligen!
☺️
. Fick några bra magtränande övningar från grannen igår som jag provade lite lätt och det och lite ridning utan säkerhetsvästen (jag får tänka mer på hållningen) har redan gett mig lite träningsvärk i magmusklerna
🤪
.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Hemmet Ett barn har krossat en snäcka på mitt bord med en vaxduk. Föräldern har försökt städa men det är snigelsmet över en stor del av duken...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 088
Senast: Mineur
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 660
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 700
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 446
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp