Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, han är en mes. Tror inte han vågar lämna gården annat än ut i skogen bakom. Han är inte så äventyrlig. Och inte intresserad av damer heller, min märkliga lilla tomte.Det är inte så att han är o hälsar på grannen med hundkompisar?
Han är sjuk och har matvägrat i ett par dygn. Inte ens favoritgodis är lockande. Oerhört kräsen med ätbart.+ @tanten eller en granne som dumpat något ätbart?
Vi diabetiker kan äta ALLT men inte mängder. Ett par tre vindruvor gör varken till eller från.Vindruvor?
Han kan ju ha växt till sig, jag skulle nog slå en signal till shar pei grannenNej, han är en mes. Tror inte han vågar lämna gården annat än ut i skogen bakom. Han är inte så äventyrlig. Och inte intresserad av damer heller, min märkliga lilla tomte.
Lilla plutten då Så skönt att du hittade honom!Hittad. Han satt helt apatisk på åkern intill och jag fick bära in honom.
Tur han tittade åt mitt håll. Jag såg ögonen i ficklampans sken. Hade han vänt bort huvudet hade jag inte sett vit och brun hund på vit och brun åker.
Veterinärtid imorgon kl 8 på kliniken i byn.
Nu kan jag sova inatt.
Åh vad skönt att han är hittad.... !!Hittad. Han satt helt apatisk på åkern intill och jag fick bära in honom.
Tur han tittade åt mitt håll. Jag såg ögonen i ficklampans sken. Hade han vänt bort huvudet hade jag inte sett vit och brun hund på vit och brun åker.
Nu kan jag sova inatt.
Vad skönt...Hittad. Han satt helt apatisk på åkern intill och jag fick bära in honom.
Nu kan jag sova inatt.
Åh, vad skönt! Håller tummarna i morgon!Hittad. Han satt helt apatisk på åkern intill och jag fick bära in honom.
Nu kan jag sova inatt.
Åh vad skönt att han är hemmaHittad. Han satt helt apatisk på åkern intill och jag fick bära in honom.
Nu kan jag sova inatt.
Ser fint ut,Tåget uppförde sig.
Skönt, särskilt med tanke på det senaste årets tågresor som i fem av sex fall varit försenade med minst en timme
I gengäld så var inget hotellrum bokat till mig Det löste sig och jag fick ett större hotellrum än mina kollegor
Intressant dusch:
Visa bifogad fil 112605
Är det bara hos dig det är mörkt - inte hos grannarna? Har du några stearinljus som du kan tända?Strömmen har gått och det hjälper inte att byta säkringar. Jag har ringt en jour, men kan inte få ett estimat om när de är här för att hjälpa mig. Det har gått ett par timmar nu, jag är gråtfärdig. Jag höll på att laga mat när strömmen gick, och den hann så klart inte bli klar... Så hungrig, omgiven av mörker, och med dåligt batteri på telefonen sitter jag här...
Ingen powebank? Det är guld att ha...Strömmen har gått och det hjälper inte att byta säkringar. Jag har ringt en jour, men kan inte få ett estimat om när de är här för att hjälpa mig. Det har gått ett par timmar nu, jag är gråtfärdig. Jag höll på att laga mat när strömmen gick, och den hann så klart inte bli klar... Så hungrig, omgiven av mörker, och med dåligt batteri på telefonen sitter jag här...
Vindruvor?