CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbaka från en massa bös, läkare och mäklare.
Läkare! det verkar jätte bra nu. bara lite prover så kan du återgå till jobb och E.
Mäklaren visade en lägenhet som var fin men jag var trött. sa att jag måste ge det lite tid.
 
Hittad. Han satt helt apatisk på åkern intill och jag fick bära in honom.
Tur han tittade åt mitt håll. Jag såg ögonen i ficklampans sken. Hade han vänt bort huvudet hade jag inte sett vit och brun hund på vit och brun åker.
Veterinärtid imorgon kl 8 på kliniken i byn.
Nu kan jag sova inatt.
 
Hittad. Han satt helt apatisk på åkern intill och jag fick bära in honom.
Tur han tittade åt mitt håll. Jag såg ögonen i ficklampans sken. Hade han vänt bort huvudet hade jag inte sett vit och brun hund på vit och brun åker.
Veterinärtid imorgon kl 8 på kliniken i byn.
Nu kan jag sova inatt.
:heart Åh vad skönt att han är hemma
 
Tåget uppförde sig.
Skönt, särskilt med tanke på det senaste årets tågresor som i fem av sex fall varit försenade med minst en timme :meh:

I gengäld så var inget hotellrum bokat till mig :banghead: Det löste sig och jag fick ett större hotellrum än mina kollegor :D

Intressant dusch:
20230213_195455.jpg
 
Strömmen har gått och det hjälper inte att byta säkringar. Jag har ringt en jour, men kan inte få ett estimat om när de är här för att hjälpa mig. Det har gått ett par timmar nu, jag är gråtfärdig. Jag höll på att laga mat när strömmen gick, och den hann så klart inte bli klar... Så hungrig, omgiven av mörker, och med dåligt batteri på telefonen sitter jag här...
 
Strömmen har gått och det hjälper inte att byta säkringar. Jag har ringt en jour, men kan inte få ett estimat om när de är här för att hjälpa mig. Det har gått ett par timmar nu, jag är gråtfärdig. Jag höll på att laga mat när strömmen gick, och den hann så klart inte bli klar... Så hungrig, omgiven av mörker, och med dåligt batteri på telefonen sitter jag här...
Är det bara hos dig det är mörkt - inte hos grannarna? Har du några stearinljus som du kan tända?
 
Strömmen har gått och det hjälper inte att byta säkringar. Jag har ringt en jour, men kan inte få ett estimat om när de är här för att hjälpa mig. Det har gått ett par timmar nu, jag är gråtfärdig. Jag höll på att laga mat när strömmen gick, och den hann så klart inte bli klar... Så hungrig, omgiven av mörker, och med dåligt batteri på telefonen sitter jag här...
Ingen powebank? Det är guld att ha...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Hemmet Ett barn har krossat en snäcka på mitt bord med en vaxduk. Föräldern har försökt städa men det är snigelsmet över en stor del av duken...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 088
Senast: Mineur
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 660
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 700
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 446
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp