Bara hos mig. Tände lite ljus innan, men får vara vaksam med de små luddbollarna som blir så nyfikna...Är det bara hos dig det är mörkt - inte hos grannarna? Har du några stearinljus som du kan tända?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara hos mig. Tände lite ljus innan, men får vara vaksam med de små luddbollarna som blir så nyfikna...Är det bara hos dig det är mörkt - inte hos grannarna? Har du några stearinljus som du kan tända?
Ok...Några stycken är ok. Men om det några få är det ingen fara.
Jag har en vevradio. Den ska även funka som powerbank, men det går sådär med det.Ingen powebank? Det är guld att ha...
Det är ju smart träning.....Jag har en vevradio. Den ska även funka som powerbank, men det går sådär med det.
Jag har aldrig sett Alla Hjärtans Dag som något superseriöst. Och om man nu prompt vill ge något ger man väl oftare till någon parter eller vän inte sitt barn? Eller? Jag har iaf aldrig fått från mina föräldrar något och vet nog ingen som fått vad jag vet iafHar ångest för barnet frågade vad han skulle få av mig imorgon pga alla hjärtans dag. Och jag har inget Känner mig sämst!
Vi pratade om det och det verkade lugnt, men sen innan han somnade så sa han det igen.
Det har varit så mycket med hans kalas och mig själv och allt så jag har inte haft en tanke på det! Det är inte hela världen men, ja. Just nu känns det så
(Går säkert att lösa imorgon, lyckas bara inte släppa det nu…)
Jag har aldrig sett Alla Hjärtans Dag som något superseriöst. Och om man nu prompt vill ge något ger man väl oftare till någon parter eller vän inte sitt barn? Eller? Jag har iaf aldrig fått från mina föräldrar något och vet nog ingen som fått vad jag vet iaf
Har ni nånsin firat Alla Hjärtans Dag på det sättet, att du gett barnet något? Jag har nämligen aldrig hört talas om den varianten (menar ej dömande såklart, utan bara att det kanske går att lägga ett rimlighetsperspektiv både på förväntan och ångesten ).Har ångest för barnet frågade vad han skulle få av mig imorgon pga alla hjärtans dag. Och jag har inget Känner mig sämst!
Vi pratade om det och det verkade lugnt, men sen innan han somnade så sa han det igen.
Det har varit så mycket med hans kalas och mig själv och allt så jag har inte haft en tanke på det! Det är inte hela världen men, ja. Just nu känns det så
(Går säkert att lösa imorgon, lyckas bara inte släppa det nu…)
Ja håller med. Jag behöver inte en viss dag för att visa uppskattning utan kan ta det när som. Men efter egen erfarenhet så verkar det som skolan/dagis idag trissor upp. Vi hade tjafs förra året. I år finns det en ask geléhjärtan hemma.....Jag har mer eller mindre aldrig fått något från en partner
Nuvarande och jag tycker inte det är viktigt, vill vi ge varandra något så gör vi det oavsett dag.
Att ett barn får lära sig att en kan inte få saker jämt tror jag är nyttigt @cambodia
Jag har aldrig sett Alla Hjärtans Dag som något superseriöst. Och om man nu prompt vill ge något ger man väl oftare till någon parter eller vän inte sitt barn? Eller? Jag har iaf aldrig fått från mina föräldrar något och vet nog ingen som fått vad jag vet iaf
Jag har mer eller mindre aldrig fått något från en partner
Nuvarande och jag tycker inte det är viktigt, vill vi ge varandra något så gör vi det oavsett dag.
Att ett barn får lära sig att en kan inte få saker jämt tror jag är nyttigt @cambodia
Jo, men han har nog fått något gosedjur eller så någon gång. Eller ett kort med något hjärta på. Vi brukar skicka till mormor och till hans andra förälder. Han hade något till mig också sa hanHar ni nånsin firat Alla Hjärtans Dag på det sättet, att du gett barnet något? Jag har nämligen aldrig hört talas om den varianten (menar ej dömande såklart, utan bara att det kanske går att lägga ett rimlighetsperspektiv både på förväntan och ångesten ).
Det är väl inte en särskilt etablerad dag att fira i Europa över huvud taget? Det enda jag nånsin gjort är att fira med vänner i min ungdom och med partners på äldre dar.
Jo, men han har nog fått något gosedjur eller så någon gång. Eller ett kort med något hjärta på. Vi brukar skicka till mormor och till hans andra förälder. Han hade något till mig också sa han
Det är ju lixom fint.
Alltså, jag vet att det är bra att inte få något hela tiden. Och jag hade nog inte tänkt det riktigt heller, men nu blev jag lite överrumplad.
Har du bil kan du alltid gå ut o ladda mobilen därJag har en vevradio. Den ska även funka som powerbank, men det går sådär med det.
Jo, men han har nog fått något gosedjur eller så någon gång. Eller ett kort med något hjärta på. Vi brukar skicka till mormor och till hans andra förälder. Han hade något till mig också sa han
Det är ju lixom fint.
Alltså, jag vet att det är bra att inte få något hela tiden. Och jag hade nog inte tänkt det riktigt heller, men nu blev jag lite överrumplad.
Ingen bil, tyvärr! Det blev att gå ner till pizzerian och beställa en pizza och ladda telefonen under tiden. Tur att man bor knappt två minuter gång från en pizzeria, och att mobilen har en dunderladdare.Har du bil kan du alltid gå ut o ladda mobilen där