Vet inte, jag har aldrig haft det men nu efter en liten tupplur är det lugnt, aningen puffiga ögonlock bara.Ögoninflammation?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte, jag har aldrig haft det men nu efter en liten tupplur är det lugnt, aningen puffiga ögonlock bara.Ögoninflammation?
Konstigt om de bara klistra igen. Jag har knappt haft det förut men nu när jag blev sjuk första vändan fick jag det o framförallt i ena ögat, tokrann, jätterött, klia och sved lite och kleggade ihop ögat helt på morgonen.Vet inte, jag har aldrig haft det men nu efter en liten tupplur är det lugnt, aningen puffiga ögonlock bara.
Kanske bara var skräp i ögonen jag hade, jag är inte sjuk direkt förutom huvudvärken och att magen är mycket arg på migKonstigt om de bara klistra igen. Jag har knappt haft det förut men nu när jag blev sjuk första vändan fick jag det o framförallt i ena ögat, tokrann, jätterött, klia och sved lite och kleggade ihop ögat helt på morgonen.
Kan det ju vara . Vila nu!Kanske bara var skräp i ögonen jag hade, jag är inte sjuk direkt förutom huvudvärken och att magen är mycket arg på mig
Hoppas han får den hjälp han behöver och blir bättre snabbt.Sitter på djursjukhuset med ynklig vovve. Han har inte ätit på ett gäng dagar. Spyr upp det vatten han får i sig. Orkar inte stå längre. Mattehjärtat tvingades stanna bilen ett par gånger på väg hit för att kolla hur han mådde, det var så stilla därbak.
3,5 och 11 här
Jag är uppenbarligen försiktigare. Lagt in 3,4 och 12,2
På jobb
Hatar att vara vuxen
Har en bra dag på jobbet ändå men just nu känns livet bara tomt och en massa måsten.
Det blir det men det tar mer tid. Ge dig mer tid.Käftsmäll.
Fick mejl från en kund som hittat ett kort i sina gömmor på min sambo. Vart inte riktigt beredd på detta. Tårarna sprutar nu och jag kan inte gå nånstans väntar på att kollegorna ska komma tillbaks från lunch så jag kan gå undan.
Det ska ju bli lättare med tiden inte svårare
Jag håller med tranan, du har så bråttom med att allt ska bli som vanligt. Jag var sjukskriven nästan 4 månader, gick i traumaterapi och drygt 9 år senare kan jag se på bilder men det hugger fortfarande i hjärtat. Det är ingen skam i att sörja och läka.Käftsmäll.
Fick mejl från en kund som hittat ett kort i sina gömmor på min sambo. Vart inte riktigt beredd på detta. Tårarna sprutar nu och jag kan inte gå nånstans väntar på att kollegorna ska komma tillbaks från lunch så jag kan gå undan.
Du har oåterkalleligt förstört en av mina djupaste illusioner och bästa, småpratssamtalsämnen. Dvs, varför har alla hotellfrukostar senapssill när ingen äter den.
Inte konstigt alls att du reagerar så. Sorg går ofta i vågor. Jag skulle inte tycka det vore konstigt alls om vissa delar av dig var i chock fortfarande.Käftsmäll.