CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vet inte, jag har aldrig haft det men nu efter en liten tupplur är det lugnt, aningen puffiga ögonlock bara.
Konstigt om de bara klistra igen. Jag har knappt haft det förut men nu när jag blev sjuk första vändan fick jag det o framförallt i ena ögat, tokrann, jätterött, klia och sved lite och kleggade ihop ögat helt på morgonen.
 
Konstigt om de bara klistra igen. Jag har knappt haft det förut men nu när jag blev sjuk första vändan fick jag det o framförallt i ena ögat, tokrann, jätterött, klia och sved lite och kleggade ihop ögat helt på morgonen.
Kanske bara var skräp i ögonen jag hade, jag är inte sjuk direkt förutom huvudvärken och att magen är mycket arg på mig :)
 
Sitter på djursjukhuset med ynklig vovve. Han har inte ätit på ett gäng dagar. Spyr upp det vatten han får i sig. Orkar inte stå längre. Mattehjärtat tvingades stanna bilen ett par gånger på väg hit för att kolla hur han mådde, det var så stilla därbak.
:cry::cry:
 
Smaskig frukost och nu är utbildningen igång :)

20230214_074022.jpg
 
Käftsmäll.

Fick mejl från en kund som hittat ett kort i sina gömmor på min sambo. Vart inte riktigt beredd på detta. Tårarna sprutar nu och jag kan inte gå nånstans väntar på att kollegorna ska komma tillbaks från lunch så jag kan gå undan.

Det ska ju bli lättare med tiden inte svårare :cry:
 
Käftsmäll.

Fick mejl från en kund som hittat ett kort i sina gömmor på min sambo. Vart inte riktigt beredd på detta. Tårarna sprutar nu och jag kan inte gå nånstans väntar på att kollegorna ska komma tillbaks från lunch så jag kan gå undan.

Det ska ju bli lättare med tiden inte svårare :cry:
Det blir det men det tar mer tid. Ge dig mer tid.
 
Käftsmäll.

Fick mejl från en kund som hittat ett kort i sina gömmor på min sambo. Vart inte riktigt beredd på detta. Tårarna sprutar nu och jag kan inte gå nånstans väntar på att kollegorna ska komma tillbaks från lunch så jag kan gå undan.

Det ska ju bli lättare med tiden inte svårare :cry:
Jag håller med tranan, du har så bråttom med att allt ska bli som vanligt. Jag var sjukskriven nästan 4 månader, gick i traumaterapi och drygt 9 år senare kan jag se på bilder men det hugger fortfarande i hjärtat. Det är ingen skam i att sörja och läka.
 
Käftsmäll.

Fick mejl från en kund som hittat ett kort i sina gömmor på min sambo. Vart inte riktigt beredd på detta. Tårarna sprutar nu och jag kan inte gå nånstans väntar på att kollegorna ska komma tillbaks från lunch så jag kan gå undan.

Det ska ju bli lättare med tiden inte svårare :cry:
Inte konstigt alls att du reagerar så. Sorg går ofta i vågor. Jag skulle inte tycka det vore konstigt alls om vissa delar av dig var i chock fortfarande.
Var snäll mot dig själv ❤️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Hemmet Ett barn har krossat en snäcka på mitt bord med en vaxduk. Föräldern har försökt städa men det är snigelsmet över en stor del av duken...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 088
Senast: Mineur
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 660
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 700
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 446
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp