Förmiddagen och lunch avklarad. Köpte en väldigt god smoothie
Har laddat upp med vindruvor till eftermiddagen
Har laddat upp med vindruvor till eftermiddagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, så hemskt!Sitter och snörvlar på djursjukhuset. Det blir operation av vovve. UL visade på något främmande som blockerar tarmen.
Ska få info av vet. Sen åker jag hem. Ensam. Och ska sova ensam inatt.
Håller tummarna för TorstenSitter och snörvlar på djursjukhuset. Det blir operation av vovve. UL visade på något främmande som blockerar tarmen.
Håller tummar och tårSitter och snörvlar på djursjukhuset. Det blir operation av vovve. UL visade på något främmande som blockerar tarmen.
Håller tummarna för Torsten och digSitter och snörvlar på djursjukhuset. Det blir operation av vovve. UL visade på något främmande som blockerar tarmen.
Alltså, det får de ju inte göra. Kolla Regeringsformen.Visste inte heller att soc numera går hem till folk och kollar igenom deras skåp och garderober för att se vad de har hemma. Vilket jag trodde man slutade med för några decennier sedan för att det var integritetskränkande.
det gjorde de i västervik när det gälde barn. mitten av 00 taletVisste inte heller att soc numera går hem till folk och kollar igenom deras skåp och garderober för att se vad de har hemma. Vilket jag trodde man slutade med för några decennier sedan för att det var integritetskränkande.