CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och snörvlar på djursjukhuset. Det blir operation av vovve. UL visade på något främmande som blockerar tarmen.
Ska få info av vet. Sen åker jag hem. Ensam. Och ska sova ensam inatt.
Nej, så hemskt! 💔
Så oroligt och tomt under väntan. 😔

Sambons dotters Corgi åt upp en kotte i ett obemärkt ögonblick. Han fick symptom liknande Torsten. De opererade, allt gick bra och han mår fint fortfarande nu 7 år senare.
Håller tummar, tassar och tår att det blir lika bra för Torsten! ❤️

5BF79304-6BEF-4F33-8522-15A28A99C3C9.webp

Mys! 🌞❄️

Visste inte heller att soc numera går hem till folk och kollar igenom deras skåp och garderober för att se vad de har hemma. Vilket jag trodde man slutade med för några decennier sedan för att det var integritetskränkande.
Alltså, det får de ju inte göra. Kolla Regeringsformen.
Men de kan ju bete sig som om de får det och folk som inte vet sina rättigheter förstår inte att de kan säga nej.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
230
Senast: Entourage
·
Tjatter Jag dricker inte vin, öl eller bubbel. Börjar tröttna på cider/alkoläsk. Så hit me med era drinkar. Ska vara hyfsat enkla och göra och...
2
Svar
21
· Visningar
673
Senast: Kaching
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Tjatter Detektivbuke hjälp mig! Igår fick jag ett julkort, det enda som står på är min adress. Ingen avsändare. Jag spricker nästan av...
Svar
10
· Visningar
840
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2