Ja och jag såg sen att du hade svarat på det så det gör Lilltess funderingar ännu mer märkliga...
Detta förstår jag inte alls. Hur kan MMs svar göra mina tankar märkligare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja och jag såg sen att du hade svarat på det så det gör Lilltess funderingar ännu mer märkliga...
Precis som jag skriver i inlägget, jag utgår från där jag är idag.Hur tänkte du här? Lyan gick utan mat en dag så prio 1 var antagligen att lyckas med käket. Jag har nog aldrig undvikit att käka någon för att personen håller mig som god.
Precis som jag skriver i inlägget, jag utgår från där jag är idag.
Sedan håller jag med om att prio för lyan alltid är att lyckas med käket och man käkar ju inte bara folk som misstänker en - då blir det ju väldigt konstigt
Sedan är ju frågan vad jag skulle vinna på att käka någon som hållit mig åt det goda hållet sedan omkring dag2? En sådan person vill man väl verkligen behålla i leken, eller??
Men det låter ju som att ett argument för att du inte skulle käka Lobelia var att hon höll dig som god och att du verkligen skulle vilja behålla henne i leken. Och det resonemanget köper jag inte alls.
För att jag överhuvudtaget inte förstår vad du har för teori? Den enda jag har kunnat utläsa är att Lobelia skulle ha siat dig ond vilket hon mycket möjligt kunde ha gjort men varför du drar fram den teorin känns jättemärkligt...Detta förstår jag inte alls. Hur kan MMs svar göra mina tankar märkligare?
För att jag överhuvudtaget inte förstår vad du har för teori? Den enda jag har kunnat utläsa är att Lobelia skulle ha siat dig ond vilket hon mycket möjligt kunde ha gjort men varför du drar fram den teorin känns jättemärkligt...
Vilka dom? Jag tycker personligen inte att Lobelia var så på dig, hon redde ut en del frågetecken men gick sen vidare, därför blir det väldigt konstigt när du tar upp det utan att egentligen förklara vad du vill säga med det.Fast det var inte menat dom att komma med en teori. Hon kan ju lika gärna siat mig som god och därför inte röstat på mig. För hon hade ju verkat skum om hon helt plötsligt slutade misstänka mig, och om du tänker på det så lugnade hon sig lite mot mig där innan hon rök.
Vilka dom? Jag tycker personligen inte att Lobelia var så på dig, hon redde ut en del frågetecken men gick sen vidare, därför blir det väldigt konstigt när du tar upp det utan att egentligen förklara vad du vill säga med det.
Alltså, jag blir bara mer och mer frustrerad! Det har ju cirkulerat säkert 5 sior och en hel massa spionrader i den här leken, varför är jag så blind för sammanhangen?
Alltså, jag blir bara mer och mer frustrerad! Det har ju cirkulerat säkert 5 sior och en hel massa spionrader i den här leken, varför är jag så blind för sammanhangen?
Min frånvaro är ju precis som din beroende på andra saker än min roll.Under dagen har det inte hänt något särskilt som ändrar mina tankar från i förmiddags.
Men jag skulle gärna se @LenaH förklara varför hon misstänker mig. Hennes frånvaro känns sådär.
Även Lilltess resonemang just nu känns udda... återkommer efter middagen