Snurrfian
Moderator
Med tanke på att byfånen har ett beskydd utan änglens hjälp så har ulvarna försökt käka henne tidigare ju. Då vet vi varför det inte blev käk sist. Hon har ju även haft en sia så dags att kolla igenom hennes inlägg.
Hur kan vi veta det?
Det finns kan finnas många fler anledningar till att det inte blev käk igår - ängeln skyddade, brevbäraren hade delat ut ett beskydd, ficktjuven stal och åt inte (finns kanske fler varianter som jag kan komma på just nu) ... De enda som vet vem ulvarna försökte käka förra natten är ulvarna själva samt den som fått ta del av hela spioninfon. Det här inlägget får min radar att gå igång om dig (igen).
Men det står i beskrivningen att byfånen är skyddad ett käk? Om hon ska bli käkad så måste dom ha försökt att käka henne en gång innan. Dessutom kan man ju faktiskt veta det om man fått en spionrad tilldelad också så jag tycker du är lite snabb där till att hitta ulvspår, vilket faktiskt nu gör att du hamnar under min radar.
Här har vi hela eran konversation ang byfånen... Det vi vet är att byfånen hade ett skydd från början, så alternativen måste ju vara att antingen försökte lyan äta henne kvällen innan och misslyckades och sedan försökte med samma en gång till. Det andra alternativet är att tjuven stal byfånens beskydd, ulvarna försökte käka tjuven/någon annan som hade skydd antingen av ängel eller brevbärare, fick inget käk, gick vidare och lyckades istället käka byfånen som hade blivit bestulen på sitt skydd.