En andra? Jag och Idahoe la den samma minut. Jag hade inte sett hennes.
Okej det har du rätt i. Det glömde jag faktiskt helt att kolla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En andra? Jag och Idahoe la den samma minut. Jag hade inte sett hennes.
Är det så så vet jag ju om du visar dig vara god, eller hur?
Visst, det är en risk jag får ta och då får jag nog ett helvete att bevisa att jag inte är ond. Det är dock en risk jag är beredd att ta för jag tror faktiskt du är ond!Om du röstar på mig så sitter som i lyan? Vad är det som säger att om inte du gör det om jag visar mig vara god.
Jag tror jag fattade ändå!Amen Gud vad hände i det inlägget?
Översättning: att dom sitter i lyan om jag visar mig vara god? Det kan ju lika bra vara du som sitter i lyan då.
Visst, det är en risk jag får ta och då får jag nog ett helvete att bevisa att jag inte är ond. Det är dock en risk jag är beredd att ta för jag tror faktiskt du är ond!
Ah, jag tänker lite ytligare än så, jag tänker mer att hon försökt meddela sig med goda sidan och att vi isf inte fattat. Dessutom - om en god tjuv stal käk borde hon väl använt det?
Det är väl jättebra isf? Förutom att jag antagligen blir käk i natt om jag har rätt!Efter LenaHs teoriinlägg där hon skriver att hon håller Paddington god och då följer FiaM och Idahoe med så är jag helt säker på att hon outat nästan hela lyan. Kanske tryckt in en god för att inte bli allt för misstänkt själv.
Varför då? Är tjuven god är ju det det bästa hen kan göra?Till att käka en ulv menar du eller vad? Känns ju jäkligt vågat.
Till att käka en ulv menar du eller vad? Känns ju jäkligt vågat.
Till att käka en ulv menar du eller vad? Känns ju jäkligt vågat.
Efter LenaHs teoriinlägg där hon skriver att hon håller Paddington god och då följer FiaM och Idahoe med så är jag helt säker på att hon outat nästan hela lyan. Kanske tryckt in en god för att inte bli allt för misstänkt själv.
Det är väl jättebra isf? Förutom att jag antagligen blir käk i natt om jag har rätt!
Men å andra sidan vet ju inte ulvarna vem som snott förmågan och tjuven visar de goda vilken sida den valt. Eller tänker jag fel?
Alltså... nu fortsätter du skriva konstiga saker. Varför skulle hon outa hela lyan? Du menar alltså att hon ingår i lyan själv? Och hur kan du vara säker?