Circus Maximus (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Amen Gud vad hände i det inlägget?

Översättning: att dom sitter i lyan om jag visar mig vara god? Det kan ju lika bra vara du som sitter i lyan då.

Om du röstar på mig så sitter som i lyan? Vad är det som säger att om inte du gör det om jag visar mig vara god.
Visst, det är en risk jag får ta och då får jag nog ett helvete att bevisa att jag inte är ond. Det är dock en risk jag är beredd att ta för jag tror faktiskt du är ond! :p

Visst, det är en risk jag får ta och då får jag nog ett helvete att bevisa att jag inte är ond. Det är dock en risk jag är beredd att ta för jag tror faktiskt du är ond! :p

Haha hur tusan förstod du vad det stod i det inlägget. Fattade nada själv när jag läste igenom det hahaha. Jag är alldeles för trött för detta.

Jag känner mig alldeles för osäker på Lilltess helunderliga spel. Paddans godhet verkar MM väldigt säker på, och jag är tveksam till att två ulvar skulle försvara varann så. Avvaktar därför med Paddan. Resten? :arghh:

Den jag ändå reagerat på tidigare är Koppen. Hennes röst idag gjorde att det tippar över och jag röstar på henne, då jag inte förstår den alls.
Niyama röstar på Koppen

Efter LenaHs teoriinlägg där hon skriver att hon håller Paddington god och då följer FiaM och Idahoe med så är jag helt säker på att hon outat nästan hela lyan. Kanske tryckt in en god för att inte bli allt för misstänkt själv.

Efter LenaHs teoriinlägg där hon skriver att hon håller Paddington god och då följer FiaM och Idahoe med så är jag helt säker på att hon outat nästan hela lyan. Kanske tryckt in en god för att inte bli allt för misstänkt själv.
Det är väl jättebra isf? Förutom att jag antagligen blir käk i natt om jag har rätt! :p

Alltså... nu fortsätter du skriva konstiga saker. Varför skulle hon outa hela lyan? Du menar alltså att hon ingår i lyan själv? Och hur kan du vara säker?

Röstlista dag 4

20.54
Idahoe röstar på Lilltess
20.54 LenaH röstar på Lilltess
21.00 Paddington röstar på Lilltess
21:01 Matmissbrukaren röstar på Lilltess
21.31 Koppen röstar på Hedinn

21.40 Niyama röstar på Koppen

Lilltess 4
Hedinn 1
Koppen 1

Alltså... nu fortsätter du skriva konstiga saker. Varför skulle hon outa hela lyan? Du menar alltså att hon ingår i lyan själv? Och hur kan du vara säker?

Helt säker kan jag ju inte vara men eftersom jag hållt Idahoe och paddan åt det onda hållet så känns det som störst chans.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 580
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar