Circus Maximus (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag måste ju tänka jättefel eller något, är det verkligen ingen annan som tyckte att det var konstigt att hon satte de tre goda tillsammans?

Jag håller med om att Lilltess beter sig skumt, dock har jag två andra som är högre upp på min lista över misstänkta och det är Niyama och Lillelorden (#774) därför kommer min röst att hamna på en av dem. Den jag anser vara mest misstänkt av dessa är Niyama, jag har inte spelat med henne förut men har förstått att hon är slipad. Jag har i tidigare inlägg skrivit att jag har reagerat på att även om hennes röststatistik är fantastisk så får den mig att misstänka alibiröstning. Det i kombination med hennes i mina ögon vaga misstankar mot Paddington som jag tror är god får mig att lägga min röst på henne.
FiaM röstar på Niyama

Jag måste ju tänka jättefel eller något, är det verkligen ingen annan som tyckte att det var konstigt att hon satte de tre goda tillsammans?
Fast grejen är ju att jag inte gjorde det. Det har de själva gjort och om jag bestämmer mig för att en av dem är god så får jag ju de andra på köpet. Hajaru? ;)

Panikröst: Jag anar att någon har info om Lilltess med tanke på misstankarna och rösterna.

Hedinn röstar på Lilltess

Återkommer när jag är klar i stallet.

Fast grejen är ju att jag inte gjorde det. Det har de själva gjort och om jag bestämmer mig för att en av dem är god så får jag ju de andra på köpet. Hajaru? ;)

Men bara för att dom håller varandra som goda behöver ju inte du göra det? Låter superkonstigt..

Jag håller med om att Lilltess beter sig skumt, dock har jag två andra som är högre upp på min lista över misstänkta och det är Niyama och Lillelorden (#774) därför kommer min röst att hamna på en av dem. Den jag anser vara mest misstänkt av dessa är Niyama, jag har inte spelat med henne förut men har förstått att hon är slipad. Jag har i tidigare inlägg skrivit att jag har reagerat på att även om hennes röststatistik är fantastisk så får den mig att misstänka alibiröstning. Det i kombination med hennes i mina ögon vaga misstankar mot Paddington som jag tror är god får mig att lägga min röst på henne.
FiaM röstar på Niyama

Där steg du också på min misstankelista, för Lorden är en av de minst misstänkta för mig. Varför skulle jag alibirösta hejvilt när i alla fall två av rösterna inte ens kan räknas som alibi?

gaaah, jag måste rösta! Och jag känner mig inte alls säker på detta men:

Lillelorden röstar på Lilltess

Pga mina tidigare undringar och resonemangen som bara blivit skummare.

Röstlista dag 4

20.54
Idahoe röstar på Lilltess
20.54 LenaH röstar på Lilltess
21.00 Paddington röstar på Lilltess
21:01 Matmissbrukaren röstar på Lilltess
21.31 Koppen röstar på Hedinn

21.40 Niyama röstar på Koppen
21.54
snurrfian röstar på lilltess
21.55 FiaM röstar på Niyama
21.56 Hedinn röstar på Lilltess
21.58 Lillelorden röstar på Lilltess

Lilltess 7
Hedinn 1
Koppen 1
Niyama 1

Jaja, jag fortsätter på mitt spår. Tycker att LenaHs godförklaringar är jättemärkliga och att hon kan ha gjort en tabbe. Och nu kör hon förarbetet för att inte bli misstänkt när jag ryker.

Lilltess röstar på LenaH

Eftersom min telefon som jag blev hänvisad till igen är helmuppig då kommer teorin här istället. Lilltess kommer med märkliga utlägg om att lobelia har siat henne som ond och när jag lämnar en öppning åt henne mot Paddington och matmissbrukaren, så går hon istället mot lena h.

Dessutom tror jag att FiaM inte vågar rösta på mig nu för att jag sagt att hon kan ha suttit i lyan med paddan och IdahoeIdahoe

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 580
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar