Riktigt så bakom flötet är jag inte. Än.Fast jag tänker ju att du med är ulv då och då var det en ordentlig tabbe :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Riktigt så bakom flötet är jag inte. Än.Fast jag tänker ju att du med är ulv då och då var det en ordentlig tabbe :P
Helt säker kan jag ju inte vara men eftersom jag hållt Idahoe och paddan åt det onda hållet så känns det som störst chans.
Men att outa hela lyan så? Nä, det verkar inte troligt.
Jag måste ju tänka jättefel eller något, är det verkligen ingen annan som tyckte att det var konstigt att hon satte de tre goda tillsammans?
Fast grejen är ju att jag inte gjorde det. Det har de själva gjort och om jag bestämmer mig för att en av dem är god så får jag ju de andra på köpet. Hajaru?Jag måste ju tänka jättefel eller något, är det verkligen ingen annan som tyckte att det var konstigt att hon satte de tre goda tillsammans?
Fast grejen är ju att jag inte gjorde det. Det har de själva gjort och om jag bestämmer mig för att en av dem är god så får jag ju de andra på köpet. Hajaru?
Jag håller med om att Lilltess beter sig skumt, dock har jag två andra som är högre upp på min lista över misstänkta och det är Niyama och Lillelorden (#774) därför kommer min röst att hamna på en av dem. Den jag anser vara mest misstänkt av dessa är Niyama, jag har inte spelat med henne förut men har förstått att hon är slipad. Jag har i tidigare inlägg skrivit att jag har reagerat på att även om hennes röststatistik är fantastisk så får den mig att misstänka alibiröstning. Det i kombination med hennes i mina ögon vaga misstankar mot Paddington som jag tror är god får mig att lägga min röst på henne.
FiaM röstar på Niyama