Hon har ju röstat@Lilltess , ska du inte rösta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon har ju röstat@Lilltess , ska du inte rösta?
Dessutom tror jag att FiaM inte vågar rösta på mig nu för att jag sagt att hon kan ha suttit i lyan med paddan och IdahoeIdahoe
Dessutom tror jag att FiaM inte vågar rösta på mig nu för att jag sagt att hon kan ha suttit i lyan med paddan och IdahoeIdahoe
Nej, det tycker jag inte. Vi vet att flera av oss har information och ibland måste man (jag) våga tro på att vissa deltagare vet mer.Men bara för att dom håller varandra som goda behöver ju inte du göra det? Låter superkonstigt..
Alltså nu röstade jag också udda, men FiaMs röst var underlig och känslan är att hon inte ville vara med och rösta ut dig. Men nu får vi väl snart se din roll.
Vad är underligt med min röst? Jag har reagerat på två spelare idag och det är dig (#731) och Lillelorden (#774), därför är det väl på någon av er som jag ska lägga min röst? Lilltess inlägg har jag haft svårt att hänga med i och därför satt henne som neutral tillsvidare, som jag ser det skulle det vara ännu mer misstänkt om jag röstat på henne i det läget.
Helvete, men då vet jag åt vilket håll jag ska vända mina blickar. Paddington, matmissbrukaren och fiam seglade upp på min lista över misstänkta...
Och jag ska fan ta och gå och lägga mig. Och skämmas så inihelvete.
Varför inte Idahoe?Helvete, men då vet jag åt vilket håll jag ska vända mina blickar. Paddington, matmissbrukaren och fiam seglade upp på min lista över misstänkta...
Ja, det kan du ju inte veta men vi kan väl enas om frustrerad iallafall!Frustrerad god eller ond som spelar över?
Kan du utveckla varför du misstänker mig, eller handlar det enbart om frånvaron?Håller med. Och min jävla mobil vill inte multicitera så nu har jag glömt vad jag skulle skriva.
Jag kommer inte strömrösta och av största anledningen att jag inte tror Lilltess är ond. Möjligtvis tjuv, men jag är ff fundersam kring Hedinn tror att hon gav mig förklaring till sin frånvaro.
Så därför:
Koppen röstar på Hedinn