Circus Maximus (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dessutom tror jag att FiaM inte vågar rösta på mig nu för att jag sagt att hon kan ha suttit i lyan med paddan och IdahoeIdahoe

Alltså nu röstade jag också udda, men FiaMs röst var underlig och känslan är att hon inte ville vara med och rösta ut dig. Men nu får vi väl snart se din roll.

Röstlista dag 4

20.54
Idahoe röstar på Lilltess
20.54 LenaH röstar på Lilltess
21.00 Paddington röstar på Lilltess
21:01 Matmissbrukaren röstar på Lilltess
21.31 Koppen röstar på Hedinn

21.40 Niyama röstar på Koppen
21.54
snurrfian röstar på lilltess
21.55 FiaM röstar på Niyama
21.56 Hedinn röstar på Lilltess
21.58 Lillelorden röstar på Lilltess

21.59 Niyama ändrar röst till FiaM
21.59
Lilltess röstar på LenaH

Lilltess 7
Hedinn 1
FiaM 1
Niyama 1
LenaH 1

Dessutom tror jag att FiaM inte vågar rösta på mig nu för att jag sagt att hon kan ha suttit i lyan med paddan och IdahoeIdahoe

Hade jag haft dig som mest misstänkt så hade jag röstat på dig. Men som det var nu hade jag två andra som toppade min lista. :)

Uppdatering från Morta!

Lilltess fanns inte ens med på startlinjen. Andrekusken får hoppa in och ta över tömmarna på de halvvilda hästarna från andra sidan Mare Nostrum. Vagnshållaren är helgalen. Var är Lilltess?

Jo, hon ligger under bordet på det lilla skumma värdshuset Minnesförlusten. Där har hon suttit hela natten och babblat. Om sådant hon med sitt yrke verkligen inte borde babbla om. Om det var hennes uppdragsgivare (som tröttnade på hennes lösmynthet) eller någon av de köpta kuskarna som smugglade ner giftet i hennes femtisjuttonde bägare med glödgat vin lär vi aldrig få veta. Men ett är säkert – Lilltess vaknar inte mer.

Lilltess var den lösmynte spionen!

Natt-DL imorgon kl 10
DL5 imorgon kl 22

Alltså nu röstade jag också udda, men FiaMs röst var underlig och känslan är att hon inte ville vara med och rösta ut dig. Men nu får vi väl snart se din roll.

Vad är underligt med min röst? Jag har reagerat på två spelare idag och det är dig (#731) och Lillelorden (#774), därför är det väl på någon av er som jag ska lägga min röst? Lilltess inlägg har jag haft svårt att hänga med i och därför satt henne som neutral tillsvidare, som jag ser det skulle det vara ännu mer misstänkt om jag röstat på henne i det läget. :)

Vad är underligt med min röst? Jag har reagerat på två spelare idag och det är dig (#731) och Lillelorden (#774), därför är det väl på någon av er som jag ska lägga min röst? Lilltess inlägg har jag haft svårt att hänga med i och därför satt henne som neutral tillsvidare, som jag ser det skulle det vara ännu mer misstänkt om jag röstat på henne i det läget. :)

Det underliga är som sagt att Lorden är en av mina minst misstänkta. Så dyker du upp och har henne och mig som mest misstänkta.

Helvete, men då vet jag åt vilket håll jag ska vända mina blickar. Paddington, matmissbrukaren och fiam seglade upp på min lista över misstänkta...

Och jag ska fan ta och gå och lägga mig. Och skämmas så inihelvete.
Och konstaterar att jag har rätt jävla avatar för den här leken iaf.
Förlåt @Lilltess , när du för en gångs skull var god.

Håller med. Och min jävla mobil vill inte multicitera så nu har jag glömt vad jag skulle skriva.
Jag kommer inte strömrösta och av största anledningen att jag inte tror Lilltess är ond. Möjligtvis tjuv, men jag är ff fundersam kring Hedinn tror att hon gav mig förklaring till sin frånvaro.
Så därför:
Koppen röstar på Hedinn
Kan du utveckla varför du misstänker mig, eller handlar det enbart om frånvaron?

För att sammanfatta kvällens fadäs: Om jag mot förmodan blir käk i natt så behöver ni inte lusläsa mina inlägg. Jag har inte hittat något av värde bevisligen.:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 580
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025