Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Paddington för sitt inlägg om att hon som ond aldrig skulle käka Lobelia eftersom hon höll henne för god, MM för sitt fullständiga utbrott när jag misstänkte Paddington och hot om att hon då skulle misstänka mig?Varför?
Ja Idahoe ska jag också titta närmare på men ni tre var de som stack ut mest igår...Varför inte Idahoe?
Jag utvecklar lite till, Lilltess gjorde sitt bästa att peka på Matmissbrukaren, jag gick på om vad hon menade egentligen, men jag antar att hon istället ville peka på MM antagande att Paddington var godförklarad av sian. Jag lutar faktiskt allt mer åt att Lobelia inte alls siade Paddington utan valde någon annan.Paddington för sitt inlägg om att hon som ond aldrig skulle käka Lobelia eftersom hon höll henne för god, MM för sitt fullständiga utbrott när jag misstänkte Paddington och hot om att hon då skulle misstänka mig?
FiaM för sin minst sagt märkliga röstning och för att hon har gått lite under radar nu ett längre tag.
Paddington för sitt inlägg om att hon som ond aldrig skulle käka Lobelia eftersom hon höll henne för god, MM för sitt fullständiga utbrott när jag misstänkte Paddington och hot om att hon då skulle misstänka mig?
FiaM för sin minst sagt märkliga röstning och för att hon har gått lite under radar nu ett längre tag.
Jag utvecklar lite till, Lilltess gjorde sitt bästa att peka på Matmissbrukaren, jag gick på om vad hon menade egentligen, men jag antar att hon istället ville peka på MM antagande att Paddington var godförklarad av sian. Jag lutar faktiskt allt mer åt att Lobelia inte alls siade Paddington utan valde någon annan.
F*n rent ut sagt, men det sätter @Idahoe väldigt högt på min misstankelista som röstat på Lilltess tre dgr i rad.
Helvete, men då vet jag åt vilket håll jag ska vända mina blickar. Paddington, matmissbrukaren och fiam seglade upp på min lista över misstänkta...
Självklart kan jag har fattat fel men samtidigt så kan jag vara på väldigt rätt spår också...Eftersom jag vet vilken roll jag har så tycker jag du börjar bli skummare och skummare (även fast jag haft dig på min lista sedan tidigare). Ditt antagande att jag skulle vara ond och därför godförklarar Lobelia 23h innan NattDL och sedan ser till att hon blir käkad är så långsökt så jag vet inte vad. Du har inte funderat över att du kanske fattat fel?
FiaM röstade inte på Lilltess och det tycker du är skumt, eller var det skumt att hon röstade på Niyama?
Eftersom Lilltess var spion så är det inte särskilt mycket info som hon har fått, hon fick fullständig info en dag och sedan bara en lottad spionrad. LenaH hade en poäng att det finns personer där ute som sitter på en massa info som inte verkar komma fram och jag tror hon har rätt. Eftersom Lilltess inte haft samma personer på sin lista som mig, då hon höll Habina som god och Lobelia som ond, så känns det just nu troligt att mycket av kompletta spioninfon hamnat i lyan.
Ja det har du redan hotat med och det känns lite siså där... Jag vet som sagt min roll och det gör att ditt utspel känns väldigt knepigt...Å mina blickar dras definitivt mot dig som riktar dina misstankar mot två jag håller åt goda sidan. LenaH känns i dagsläget bra mycket godare än dig.
Eftersom jag vet min roll, tror mig veta Paddingtons roll vid det här laget och numera har ett hum om LenaHs roll så hamnar du högt upp på listan.
LenaH är jag inte hundra på men du blir bara skummare och skummare.
Jag utvecklar lite till, Lilltess gjorde sitt bästa att peka på Matmissbrukaren, jag gick på om vad hon menade egentligen, men jag antar att hon istället ville peka på MM antagande att Paddington var godförklarad av sian. Jag lutar faktiskt allt mer åt att Lobelia inte alls siade Paddington utan valde någon annan.
Jag tror att det är Niyama som är siad eftersom Lobelia håller henne för god, varför skulle hon annars göra det?Och vem tror du skulle vara siad isf?
Om man går och läser tillbaka så är det högst troligt någon av dom jag nämnt, och Paddington ligger för min del högst på den listan enligt mina tidigare teorier.
Jag tror att det är Niyama som är siad eftersom Lobelia håller henne för god, varför skulle hon annars göra det?
Ja det har du redan hotat med och det känns lite siså där... Jag vet som sagt min roll och det gör att ditt utspel känns väldigt knepigt...
Jag undrade varför Paddington helt plötsligt bestämde sig för att sätta Lobelia åt det goda hållet strax innan hon blev käkad när hon inte hade nämnt henne alls innan. Och hade paddington nöjt sig med att det var pga tidsbrist så hade jag antagligen köpt det, men att sedan påstå att hon som ond absolut inte skulle ha käkat Lobelia eftersom hon höll paddington åt det goda hållet, ja då börjar man fundera... Och när du sedan kliver in och försvarar Paddington med näbbar och klor blir det ännu märkligare... Ni borde vara tillräckligt erfarna för att inte göra det om ni satt i lyan tillsammans, men å andra sidan så är det kanske just det ni spelar på... Det finns alternativa roller till er båda men jag vet inte om jag vågar tro på det riktigt...Som jag skrev i min tidigare teori så satte hon Niyama som god efter att hon lagt tre röster på Habina. Sian borde hon utnyttjat tidigare?
Varför vill du ha Paddington som misstänkt? Du försöker hela tiden sprida tankarna ditåt?
Lobelia sa inte ett ont ord om Paddington efter första natten och hade henne som god hela tiden efter det. Det säger mig mer än att Lobelia godförklarade Niyama efter tre röster på Habina. Det har ju resten också gjort uppenbarligen. Förutom FiaM som jag mycket väl kan vara något på spåren för hennes teori om Niyama har jag själv haft tidigare och det blev lite olustigt när FiaM sen röstar på Niyama med den speciellt som hon röstat på Habina tre gånger.
Då vet man någonting.
Kan vi ens vara helt säkra på att Lobelia siade någon? Förmågan kan ju ha stulits också? Jag har inte haft tid att gå igenom hennes inlägg än, men ska göra det senare.
Ursäkta men "röstar du på paddington blir du misstänkt?" vad är det om inte ett hot?Att det var ett hot kan du ta tillbaka direkt. Jag tror din röst var ett spel för galleriet igår. Du hade nog gärna velat rösta på Paddington för att få dit några ögon idag men valde att inte göra det efter att jag sagt att jag kommer misstänka dig högt då.
Nu försöker du samma visa igen men du har ju inget att gå på?!
Vad gör Paddington så misstänkt?
Det enda du egentligen kommit med är att du inte tror Lobelia siat henne.
Om det var Lobelias sia som var stulen så måste lyan ha försökt käka henne dagen innan när de inte fick käk...Kan vi ens vara helt säkra på att Lobelia siade någon? Förmågan kan ju ha stulits också? Jag har inte haft tid att gå igenom hennes inlägg än, men ska göra det senare.