Gissa en gång
Det är väldigt svårt att komma på motiveringar för att någon är ond när det inte finns något som talar för det.
Jodå, jag fattade men fattade att ingen annan skulle fatta. Din röst var glasklar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gissa en gång
Det är väldigt svårt att komma på motiveringar för att någon är ond när det inte finns något som talar för det.
Jag var inne på att det var du, men du siade lorden igår ju?Gissa en gång
Jag hade rätt om någon iafGissa en gång
Jo alltså vi skrev i lyan att ni måste vara tvillingar, men paddan var också den jag tyckte stämde bäst som siare.Fattade inte ens du det
Jag trodde nästan folk skulle börja fatta snart så som jag höll på
Vi misstänkte MM och Paddington som tvillingar, men inte dig som siare FiaM
DYGN 1
Spåkvinnan siar Paddington
Oraklet frågar om Paddington är ond (men dör innan hon får svaret och hennes svarsmeddelande når därför aldrig kuriren)
Byfånen siar Paddington
Jag misstänkte att ficktjuven valt att vara ond, men jag hade ingen koll på att du var ficktjuven (funderade idag på om Niyama kunde vara det)Var det någon i lyan som fattade att jag valt att vara ond?
Snurrfian - praetorianprefekten
Ja, men jag siade dig och Habina natten innan. Det tog ett tag innan jag kom fram till en vettig teori om dig så det inlägget kom precis före natt DL.Jag var inne på att det var du, men du siade lorden igår ju?
Var det någon i lyan som fattade att jag valt att vara ond?
Hurra! Så roligt att vi vann! Hehe, vad var det jag sade @Niyama
@Lillelorden jo vi förstod när du inte käkade hedinn
Ja, men jag siade dig och Habina natten innan. Det tog ett tag innan jag kom fram till en vettig teori om dig så det inlägget kom precis före natt DL.
Hurra! Så roligt att vi vann! Hehe, vad var det jag sade @Niyama
@Lillelorden jo vi förstod när du inte käkade hedinn