Ja jäklar. Trodde det var helt kört när vi räknade hur många sior som var i omlopp. Men tjuven gjorde en fin insats för oss.Hurra! Så roligt att vi vann! Hehe, vad var det jag sade @Niyama
@Lillelorden jo vi förstod när du inte käkade hedinn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jäklar. Trodde det var helt kört när vi räknade hur många sior som var i omlopp. Men tjuven gjorde en fin insats för oss.Hurra! Så roligt att vi vann! Hehe, vad var det jag sade @Niyama
@Lillelorden jo vi förstod när du inte käkade hedinn
@Matmissbrukaren
faast snurris hade vi ju helfel om.... Var bombsäker på att hon var ond efter hur hon gått på senaste dagarna..
Ledsen Snurris
Det var du nog inte direkt ensam om att inte fatta! Jag satt med hakan vid knäna igår när Lilltess lynchades i mitt tycke rätt lättvindigt och ingen tycktes reflektera över konsekvenserna OM tjuven valt onda sidan. Vilket Lilltess visste att hon hade.Jag hade inte ens fattat att vi skulle vinna om käket lyckades idag
Ja, där var vi fel ute men hennes teorier hjälpte henne inte direkt
Däremot Lillelorden, Hedinn, Niyama och sen Idahoe efter igår
Det var du nog inte direkt ensam om att inte fatta! Jag satt med hakan vid knäna igår när Lilltess lynchades i mitt tycke rätt lättvindigt och ingen tycktes reflektera över konsekvenserna OM tjuven valt onda sidan. Vilket Lilltess visste att hon hade.
Jag fattade inte, tänkte om lorden är ond skulle nån ha röstat på henne efter att hon siats.
Sjukt kul lek i alla fall, ficktjuven var nog den roligaste rollen jag haft
Tack @Myrten!
Men varför gick du inte på mot mig mer? Trodde inte att jag var siad ens.Jag tvekade lite men eftersom jag bara kunde rösta på en av er så valde jag dig då jag ansåg att det var viktigare att alla insåg att du var ond Såg till att ta med Lillelorden i det inlägget ifall jag skulle åka...
jag räknade fel på antalet deltagare - trodde det var avgörande ikväll, inte redan nu om ficktjuven valt fel.
Ja jäklar. Trodde det var helt kört när vi räknade hur många sior som var i omlopp. Men tjuven gjorde en fin insats för oss.
jag räknade fel på antalet deltagare - trodde det var avgörande ikväll, inte redan nu om ficktjuven valt fel.
Men varför gick du inte på mot mig mer? Trodde inte att jag var siad ens.
Jag trodde lena var vår ledare. Tyckte hon spelade fint för onda sidan.Och @LenaH , jag trodde rätt om din roll. Du kändes god igår så det var skönt att jag fick rätt någonstans.
Nackdelen med spionen var att det fanns ingen info man kunde lita på. Det hjälpte inte att alla visste lite. För man visste inte vem som visste vad.
Jag trodde lena var vår ledare. Tyckte hon spelade fint för onda sidan.
Det har varit en skitkul lek att följa. Lite frustrerande bara att veta hur mycket info jag skulle ha haft om jag inte blivit käkad första natten.
@Lillelorden gjorde ju ett helt magnifikt första dygn. Först hittar hon en ulv direkt. Jag trodde att hon sedan skulle välja att inte käka, men tydligen är hon inte den som fegar. Nej - direkt ut med oraklet och precis innan hon skulle få bevittna en ulvattack.Tack alla deltagare och LL för rolig lek. Och särskilt tack till mina ulvkollegor!
Men jösses vad man fick vara på tårna denna lek! Vi hade aldrig vunnit om inte tjuven hjälpt oss.