jodå men jag hade fått en spionrad om att Niyama var siad och antog då att det var Lobelia som hade siat henne.
Du skrev ju själv nyss att man kan ju inte lita på något
Inte ens info
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jodå men jag hade fått en spionrad om att Niyama var siad och antog då att det var Lobelia som hade siat henne.
Nej jag var inte hundra men jag tyckte att paddington var ulvigare än Niyama så jag ville tro på det...Du skrev ju själv nyss att man kan ju inte lita på något
Inte ens info
Ni som har varit siare, hur 17 får ni ut informationen utan att hinta, speciellt när det är en som ingen misstänker!
Jag höll på att börja tjuta när jag siade Habina och Niyama samma natt och följde upp med Lillelorden natten efter.
Ja precis. Så om nån ulv dog hade jag kommit inFast du hade ju bara hamnat i lyan om vi käkat dig. Eller hur menar du?
Nej? Du hade bara kommit in om vi hade valt dig som käk en natt.Ja precis. Så om nån ulv dog hade jag kommit in
Ni som har varit siare, hur 17 får ni ut informationen utan att hinta, speciellt när det är en som ingen misstänker!
Jag höll på att börja tjuta när jag siade Habina och Niyama samma natt och följde upp med Lillelorden natten efter.
Första gången som ledarulv. I live and learnNej? Du hade bara kommit in om vi hade valt dig som käk en natt.
Jag var verkligen clueless i den här leken och märker ju fler lekar jag deltar i hur färgad jag blir av tidigare lekar!
Inte förrän stackars @Lilltess blev lynchad började jag få ihop sammanhangen även om jag trodde att @Paddington var tvilling med @FiaM .
Sen får jag ju skylla mig själv som tog initiativ till bumpolynchen för det blev ju ett dygn (och en god) som försvann men jag ledsnade helt enkelt.
Jag tröstar mig med att jag iaf inte skickade paket till någon ond!
Det var verkligen frustrerande att ge @Klara ett bevittnande och så fick hon inte se något och jag fick inget meddelande! Jag såg ju fram emot ditt!Å jag som blev så glad idag när jag fick paket!
Å så fick jag inte utnyttja det.
Första gången jag får paket så lite frustrerande faktiskt
Det var verkligen frustrerande att ge @Klara ett bevittnande och så fick hon inte se något och jag fick inget meddelande! Jag såg ju fram emot ditt!
Det var ju informativt också! @FiaM skrev "Paddington blev siad igår"Du kan få höra här.
Paddington och jag är tvillingar
var det jag skrev till dig.
HahaDet var ju informativt också! @FiaM skrev "Paddington blev siad igår"
Jaha? Som vad?
Sorry, hade inte en tanke på att skriva ut rollen. Däremot trodde jag att det skulle bli givet att hon var god i och med att jag godförklarade henne. Var lite fundersam på det att meddelandet kunde vara både lögn och sanning.Det var ju informativt också! @FiaM skrev "Paddington blev siad igår"
Jaha? Som vad?
Men jag försökte ju fråga dig om Paddan men jag blev inte helt säker eftersom jag inte var 100 på att du var god!Sorry, hade inte en tanke på att skriva ut rollen. Däremot trodde jag att det skulle bli givet att hon var god i och med att jag godförklarade henne. Var lite fundersam på det att meddelandet kunde vara både lögn och sanning.
Sorry, hade inte en tanke på att skriva ut rollen. Däremot trodde jag att det skulle bli givet att hon var god i och med att jag godförklarade henne. Var lite fundersam på det att meddelandet kunde vara både lögn och sanning.
Jag vet och det är i de lägena jag tycker att det är svårt att veta hur mycket jag kan skriva utan att de räknas som en hint.Men jag försökte ju fråga dig om Paddan men jag blev inte helt säker eftersom jag inte var 100 på att du var god!
Säg som det är, du är inte van att vara god!Jag vet och det är i de lägena jag tycker att det är svårt att veta hur mycket jag kan skriva utan att de räknas som en hint.