Det är verkligen galet HUR MYCKET jag vill ta ansvar för alla hans känslor och bara släppa allt mitt så länge han mår bra
Nu är ju det inte direkt hans fel, men jag tänker att vill jag verkligen kunna jobba på mig själv och bli den jag vill bli, så krävs något slags nystart. Att faktiskt stå på mig för mina behov genom detta är ett jävligt bra första steg!
Så, igår hade vi trevligt, dvs ignorerade allt lite till. (Har som sagt verkligen haft för lång tid mellan beslut och att verkliggöra beslutet.) Imorgon åker jag och innan jag kommer hem ska han ha åkt. Och lämnat nyckeln
Ville han såklart inte men ursäkta, jag vill faktiskt hellre att mamma har den om något skulle hända.
Känns bra, overkligt, sjukt konstigt.
Så idag måste vi sätta oss och jag säga att jag inte vill höras efter fyra veckor. Och det kan faktiskt jag bestämma. 3 månader, minst 2 var tanken. Vi kan höras av efter 2. Att försöka "skynda på" det här kommer inte hjälpa någon av oss.
Sedan instagram, ta upp att nej vi ska inte följa varandra där så att han kanske fattar lite mer eller bara blocka
Håhå jaja.