Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och så känner jag väldigt mycket att jag inte borde ha uppdaterat, men det är nog bara skitsnack?
Fan det är ju min tråd. Argh.
Och så känner jag väldigt mycket att jag inte borde ha uppdaterat, men det är nog bara skitsnack?
Jag menade inte att pressa dig till att uppdatera så sorry om ifall att det kändes så. Jag var bara nyfiken och hoppades att du har det bra . .Och så känner jag väldigt mycket att jag inte borde ha uppdaterat, men det är nog bara skitsnack?
Inte alls!Jag menade inte att pressa dig till att uppdatera så sorry om ifall att det kändes så. Jag var bara nyfiken och hoppades att du har det bra . .
Inte alls!
Har velat uppdatera
Blir bara lätt att jag öser ur mig, inget som inte stämmer men blir såklart mest "det störiga".
Sen får jag väl rannsaka om jag känner att jag inte borde uppdaterat så mycket för att JAG känner att det blev för mycket - eller för att jag är nervös att han ska läsa det.
Kontentan är väl att vi hade 4.5 mestadels jävligt fina år, och jag är glad att minnas dem som bra.
Men nu också glad och redo att ta mig an resten av livet, hur det nu kommer att se ut
Ser mer fram emot att bo med vän än jag kunde ana, tror det kommer bli väldigt trevligt att bo med någon men inte... Bo med någon, så att säga. Lagom nivå