Alltså jag älskar fortfarande mitt ex. Dvs ungefär 5% av honom. De procenten är fantastiska@Utsikt tack för att du uppmärksammade mitt meddelande och för uppdateringen.
Jag vet att detta kanske inte är populärt, men jag tycker verkligen att du bör prata med honom. Jag vill inte tala för dig, men du älskar fortfarande den här mannen. Och han älskar nog fortfarande dig (hans meddelande var inte känslolöst verkar det som.) Ni har haft 4.5 år tillsammans.
Prata med honom. Konfrontera honom. Var arg om du måste. Ta reda på var ni verkligen befinner er. Gör ett videosamtal så att du kan se hans reaktion om du behöver det. Då kommer du i alla fall att veta. Jag hade SÅ mycket förutfattade meningar om min partner när vi gjorde slut och nästan allt visade sig vara falskt när vi blev ihop igen. Så mycket onödig ilska och smärta som du kan undvika. Jag lovar.
Fråga honom om din dagbok. Fråga honom om Buke. Säg till honom att han måste vara ärlig om det ska finnas någon chans för er (även om du känner att det inte finns för tillfället). Kom ihåg, han kanske INTE har läst någonting. (Kan han ens tala och läsa svenska om han kommer från UK?)
Jag älskar Buke, men folk på den här tråden är så jäkla snabba med att fördöma. Ta reda på det för både din och hans skull.
de övriga 95 % är inte möjliga att leva med. Helt oavsett hur mycket vi skulle pratat.
Tycker du ska lägga ner det här. TS har klart uttryckt att hon är färdig med relationen och har väldigt klart uttryckt varför. Vi är många som är fullständigt klara över varför.
Hon behöver inte ta reda på "var de befinner sig". Det vet hon.