nej nu missförstår du mig, eller så uttrycker jag mig klumpigt?
Jag menar att nybörjare kan komma undan med saker som de som inte är nybörjare gör
JA jag tycker det är hälsosamt att vara misstänksam mot de flesta
JA jag brukar vara det själv
Därför noterar jag det som en misstänksam god i min bok , eller en ond ( för att jag själv är den misstänksamma typen - right?)
Men jag kanske inte skriver att den och den är ond så där direkt( i så fall har jag nog fått en sia -typ) utan håller nog de flesta som neutrala med noteringar som senare kan visa sig bli utagerade eller utropstecken. Sedan kan jag gärna skriva att jag håller ett öga på någon pga något, och det kan också visa sig vara korrekt eller inte, det brukar ge sig i leken. Ibland har man rätt och ibland har man fel ( eller hur @Klara
)
vad det gäller supersonic så tycker jag nog att det hon visat idag iaf för mig säger att hon nog spelar som ensam god, ffa pga lite dålig koll på tex ängelns roll, som jag har svårt att se en lyamedlem ha faktiskt. Eller så är hon redan fullfjädrad i att luras på en hög nivå? Men det är inte den tanke jag får när jag läser hennes inlägg utan jag tycker att hon förefaller vara en ambitiös nybörjare faktiskt.
förtydligade en rad "som de som inte är nybörjare gör"