Bollens första ulvlek!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså rent spontant vill jag ju säga Lobelia men det beror till största delen på att jag känner mig (i brist på bättre ord) förföljd av henne. Jag är ju inte mer än människa. :o Men om jag ska försöka vara lite objektiv så tycker jag att Q4:s uttalande DL1 om att det är bra att Supersonic hittar onda lite varstans skaver rätt så ordentligt och jag tycker inte hon har kommit med ngn tillfredsställande förklaring till det uttalandet än.
har du läst mina svar , både tidigare i tråden både till @Emtherlia @supersonic och det sista till dig? och du vill fortfarande hålla det som skav?
 
eftersom jag är en av de 3 du tar upp så kan jag med säkerhet säga att du har fel!
Nu är det väl inte så konstigt att misstänka de som för fram misstankar mot en , men jag får ärligt talat inga goda vibbar av dig hittills.
Du behöver visa mer av dig än att bara misstänka tillbaka de som för fram tankar och funderingar om iför att jag ska tro något annat om dig än hittills....
sedan tillägg till det du finner så skavande, jag förlåter supersonic, till viss del, för de formuleringar hon har just för att hon är ny. En mer rutinerad så hade jag varit mer misstänksam mot.
Så visst har du en poäng i att det kan vara ulvigt, där är jag med dig.
Men just för att det är en nybörjare också viktigt att påpeka att man kan bli lurad, så bättre att utgå från att alla är onda tills motsatsen är bevisad- om det blev klarare?
Se mina två tidigare inlägg (troligtvis samma sida som det här hamnar på) där jag besvarar bägge dessa funderingar
 
Här reagerar jag, sånt här får er alltid att vilja lyncha mig så då måste det vara misstänkt även när LenaH gör det! Så det så! :D

Om nu Idahoe var skummast igår, varför inte vilja rösta ut henne?
Du hade din chans att rösta på mig igår, dealen gäller inte idag!

Jag tyckte helt enkelt inte att hon var tillräckligt skum.
 
Klart jag vill hitta det onda. Men att hitta onda lite varstans dag 1 känns lite märkligt. Det är antingen ulvigt eller nybörjaraktigt så det säger inte så mkt om Supersonic (som ju är nybörjare) men desto mer om dig som tycker att det är bra.

Hör tycker jag du har en poäng.

Skillnad mot att misstänka alla, det gör jag alltid, mot att sprida misstankar runt sig.
 
har du läst mina svar , både tidigare i tråden både till @Emtherlia @supersonic och det sista till dig? och du vill fortfarande hålla det som skav?
Kort sagt ja.

Jag förstår att det är lätt för en nybörjare som Supersonic att hitta ulvar lite varstans och jag vill inte sätta henne som ulvig pga det. Hade hon varit gammal i gamet däremot så hade det fått igång min radar.

Däremot kan jag inte förstå din kommentar om att det skulle vara positivt att hitta ulvar lite varstans. Och ffa inte DL1. De förklaringar du kommer med förklarar ju fortfarande bara att det är ett klassiskt nybörjar misstag. Det förklarar inte ditt uttalande.
 
Jag tycker nog TLV är lite skum allt. Tycker hon fortsätter dra upp bybo-pratet fast det är överspelat? Går även på Q lite men jag tycker ändå att Qs förklaring för att varför hon inte vill rösta på SS direkt är rimlig.
 
@cirkus Jag håller med om att min röst på BSF talar till min nackdel men ärligt, att lyan skulle tala ihop sig så i första lynchen har jag nog aldrig upplevt.

Jo, det har du :laugh:

Nu är det inte så att jag tror att alla i lyan röstade på bsf, men det är mkt möjligt att åtminstone en gjorde det. De rösterna känns ju rätt självklara att fundera på.
 
edit tog bort ett annat påbörjat inlägg som inte hade med svaret nedan att göra..
Hör tycker jag du har en poäng.

Skillnad mot att misstänka alla, det gör jag alltid, mot att sprida misstankar runt sig.
jag håller också med om poängen, det enda var att jag i all välmening till en ny påpekade att det är hälsosamt att ha alla som onda tills annat är bevisat.
 
Jag undrar lite över alla misstankar mot @TeamLundVer ?
Att @Lobelia snöat in på henne kan jag ta för det började redan igår men att flera verkar uppfatta henne som luden för att hon går i försvarsställning tycker jag blir lite enkelspårigt.

Dessutom har hon en poäng med @quarter4ever - jag tycker det är något som inte känns helt på.
En hel del entusiasm över @supersonic men ganska lite av substans för övrigt?
 
jag håller också med om poängen, det enda var att jag i all välmening till en ny påpekade att det är hälsosamt att ha alla som onda tills annat är bevisat.
Men i din sammanfattning tidigare idag så tog du upp att jag verkade misstänka alla och att det kunde bero både på misstänksam god eller ond. Om det är så hälsosamt att misstänka alla (vilket jag för övrigt inte tycker jag gjorde i min sammanfattning som du hänvisade till...) så undrar jag varför du ens tog upp det? :confused:
 
Jag undrar lite över alla misstankar mot @TeamLundVer ?
Att @Lobelia snöat in på henne kan jag ta för det började redan igår men att flera verkar uppfatta henne som luden för att hon går i försvarsställning tycker jag blir lite enkelspårigt.

Dessutom har hon en poäng med @quarter4ever - jag tycker det är något som inte känns helt på.
En hel del entusiasm över @supersonic men ganska lite av substans för övrigt?
+1 på det
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 454
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 010
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 245
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 496
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp