Bollens första ulvlek!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Likaså hennes resonemang kring röstningen igår, som någon nämnde nyligen, att hon röstade på BSF för att denne följt andras teorier och gjort det enkelt för sig, när Emm iochmed den rösten gjorde samma sak...

Fast det var faktiskt jag som lanserade den teorin, vilket du kan se om du läst ordentligt...
 
Emtherlia röstar på Quarter4ever

motivering är att det känns som att hon nästan skrivit av SS som ond trots SS kastade misstankar runt omkring sig. Ja jag vet försvaret att SS är nybörjare men det känns ändå märkligt och jag kan uppenbarligen inte släppa det.

+ att det är bättre att vi röstar samlat så att fårulven inte kan påverka.
hm en till ....?
Ok jag hoppas att om jag åker att det ger en hel del svar till de resterande goda, för just nu ser jag att de onda verkar ha rätt kul i lyan....:cautious: antingen är de med i rösterna mot mig eller så jublar de över att goda gör jobbet åt dem:(
 
Jag är ju å ena sidan väldigt sugen på att syna Idahoe (eller supersonic) - det skulle kunna ge en massa information med avseende på det scenariot som Lobelia målade förut - samtidigt så är det ju så att Emtherlia skaver en hel massa. .

Sen har vi Q som fått tre röster. Mina ulvvibbar har inte gått igång på henne direkt, men sen har jag inte specialgranskat henne heller ska jag erkänna. LenaH la en rätt märklig röst där - hon tycker att Q är substanslös, jag tycker att LenaH är det - dessutom så röstade hon inte på den hon tyckte var skummast igår ...

GAHHHHH :banghead::banghead::banghead:
 
Jag vet inte vem av dessa två jag ska rösta på! :banghead:
Risken att det blir drev finns ju i båda fallen.
Jag får helt enkelt bestämma mig.
Med anledning av ovanstående inlägg, samt att jag tycker Emm's beteende är mer konstigt än Q's snurrande:

Idahoe röstar på Emtherlia
 
DL2

21.21 Mirtai röstar på Emtherlia
21.26 TeamLundVer röstar på Q4
21.41 LenaH röstar på quarter4ever
21.44 supersonic röstar på Idahoe
21:49 Habina röstar på Emtherlia

21:52 Emtherlia röstar på Quarter4ever
21:54
Idahoe röstar på Emtherlia

Quarter4ever: 3
Emtherlia: 3
Idahoe: 1
 
hm en till ....?
Ok jag hoppas att om jag åker att det ger en hel del svar till de resterande goda, för just nu ser jag att de onda verkar ha rätt kul i lyan....:cautious: antingen är de med i rösterna mot mig eller så jublar de över att goda gör jobbet åt dem:(
Jag tror att det ger jättemånga svar för goda att lyncha dig - framför allt positiva sådana! :p
 
Nä jag blir mest misstänksam mot Emtherlia faktiskt, som även idag lägger en tredje röst som kan bli avgörande , liksom det kan ha varit igår

quarter4ever röstar på Emtherlia
för jag tror att hon ingår i lyan och lärt sig läxan från förra leken att hålla en lägre profil och ser till att slänga in rösten där den kan göra mest nytta! Hennes sena, igår troligen avgörande, röster känns väldigt ulviga för mig helt enkelt!
 
Jag måste bestämma mig inte många minuter kvar. Då TLV inte fått någon röst i skrivandets stund så lämnar jag henne. Jag vill inte sprida rösterna mer.

Då verkar jag ha Emth och Q att välja på. Q har som Lena påpekar inte riktigt varit på hugget så som hon brukar så min röst landar där. Q var också snabb att haka på mina misstankar mot TLV utan att ifrågasätta vilket i sig är skumt.

Lobelia röstar på Quarter4ever.
 
Jag tillägger att jag tydligen får rätta mig en aning om @Emtherlia och röstningen igår (även om den fortfarande inte känns helt OK), men baserar min röst ikväll framförallt på hur hon bitit sig fast i TLV, som många funderade över tidigt (kan vara försök till drevstart) samt hennes motivering till röstningen idag som jag tycker känns udda. Man röstar väl på den mest skumma, inte på nån annan bara för att hålla ihop röster??
 
DL2

21.21 Mirtai röstar på Emtherlia
21.26 TeamLundVer röstar på Q4
21.41 LenaH röstar på quarter4ever
21.44 supersonic röstar på Idahoe
21:49 Habina röstar på Emtherlia

21:52 Emtherlia röstar på Quarter4ever
21:54
Idahoe röstar på Emtherlia
21:57 quarter4ever röstar på Emtherlia
21:57 Lobelia röstar på Quarter4ever.


Emtherlia: 4
Quarter4ever: 4
Idahoe: 1
 
Mina ulvvibbar har ju inte gått igång på Q, men jag tycker ju att LenaH lagt en mesig röst där.

cirkus röstar på Emtherlia

enligt mina tidigare teorier
 
Den här lynchen blir superintressant hur den än går för att inte tala om käket imorgon. :)
Jo nog är omröstningen intressant, hoppas jag satsade rätt, hade behövt specialgranska båda. Mina kandidater var liksom inte med och att sprida rösterna gynnar nog ulvarna mest här.
 
DL2

21.21 Mirtai röstar på Emtherlia
21.26 TeamLundVer röstar på Q4
21.41 LenaH röstar på quarter4ever
21.44 supersonic röstar på Idahoe
21:49 Habina röstar på Emtherlia

21:52 Emtherlia röstar på Quarter4ever
21:54
Idahoe röstar på Emtherlia
21:57 quarter4ever röstar på Emtherlia
21:57 Lobelia röstar på Quarter4ever.
22:00 cirkus röstar på Emtherlia


Emtherlia: 5
Quarter4ever: 4
Idahoe: 1
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 454
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 010
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 245
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 496
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp