Bollens första ulvlek!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tycker Idahoe ändå beter sig lite ulvigt ikväll, speciellt nu på slutet med att försvara TLV och sedan hakar på bl a LenaH att Q skulle vara ond. Känns lite som ett drev, när det är några stycken som satt stora frågetecken på TLV. Är så himla osäker ikväll och känner att jag inte kan prestera bättre (har dessutom haft en gnällig och klängig 1-åring på mig hela kvällen) så

supersonic röstar på Idahoe

och hoppas på att jag inte gör ett misstag...
 
DL2

21.21 Mirtai röstar på Emtherlia
21.26 TeamLundVer röstar på Q4
21.41 LenaH röstar på quarter4ever
21.44 supersonic röstar på Idahoe
 
Q skaver litegrann för mig just nu, hon snurrar mest in sig när hon ska förklara i vår diskussion om SS och är inte konsekvent i hur hon resonerar kring de andra spelarna angående om man ska eller inte ska misstänka alla från början...
Däremot fick Q nu flera röster mot sig rätt snabbt, vilket alltid får en att dra öronen åt sig en aning
 
jag tillhör också skaran som varken vet ut eller in...
reagerar på rösterna på mig, då jag vet min roll, men är det från goda som hakar upp sig på mina uppenbarligen urusla förklaringar eller finns det annan agenda bakom?
TLV har jag varit misstänksam emot, men något i hur hon försvarar sig gör att hon kanske inte får min röst idag, jag måste fundera lite till .....
 
Q skaver litegrann för mig just nu, hon snurrar mest in sig när hon ska förklara i vår diskussion om SS och är inte konsekvent i hur hon resonerar kring de andra spelarna angående om man ska eller inte ska misstänka alla från början...
Däremot fick Q nu flera röster mot sig rätt snabbt, vilket alltid får en att dra öronen åt sig en aning

Ulvöronen månne? :sneaky:
 
Jag måste också gå igenom de inläggen. Jag misstänker i och för sig alltid Q men inte för något specifikt än. Hon verkar ha snurrat in sig på misstankar åtminstone (företeelsen).
Jag tycker ffa att det är substanslöst. Dessutom brukar hon inte snurra in sig så som god.
 
Jag förstår inte alls hur Emtherlia resonerar här. Men kan hon verkligen vara ond både i sin första och andra lek? O_o

Jag har varit med om att vi blivit precis samma lya två lekar i rad. Tror jag var ond 4 lekar i streck så skulle inte avskriva någon son ond baserat på det
 
Även om det bär mig emot att följa någon annan, så tycker jag att Mirtais teori kring Emtherlia är mycket intressant. När hon dessutom försöker godförklara sig själv genom matematik, tycker jag hon blir lite väl konstig. Alltså för att Emtherlia försöker "elda på" mot teamlundver, med en luddig teori om att teamlundver försvarade sig för mycket (?).

Habina röstar på Emtherlia
 
Q skaver litegrann för mig just nu, hon snurrar mest in sig när hon ska förklara i vår diskussion om SS och är inte konsekvent i hur hon resonerar kring de andra spelarna angående om man ska eller inte ska misstänka alla från början...
Däremot fick Q nu flera röster mot sig rätt snabbt, vilket alltid får en att dra öronen åt sig en aning
Där säger jag som @Lobelia - det är inget bra med för många uddaröster när det är en fårulv med.
 
En annan som stuckit ut en aning är Emm. Hennes resonemang om att TLV skulle hakat upp sig på byborna känns konstigt utifrån de citat hon använt sig av.
Likaså hennes resonemang kring röstningen igår, som någon nämnde nyligen, att hon röstade på BSF för att denne följt andras teorier och gjort det enkelt för sig, när Emm iochmed den rösten gjorde samma sak...
 
DL2

21.21 Mirtai röstar på Emtherlia
21.26 TeamLundVer röstar på Q4
21.41 LenaH röstar på quarter4ever
21.44 supersonic röstar på Idahoe
21:49 Habina röstar på Emtherlia


Quarter4ever: 2
Emtherlia: 2
Idahoe: 1
 
Emtherlia röstar på Quarter4ever

motivering är att det känns som att hon nästan skrivit av SS som ond trots SS kastade misstankar runt omkring sig. Ja jag vet försvaret att SS är nybörjare men det känns ändå märkligt och jag kan uppenbarligen inte släppa det.

+ att det är bättre att vi röstar samlat så att fårulven inte kan påverka.
 
Ska det kännas så här förvirrande i DL2?
Jag tycker det känns jätteolustigt med de röster som ligger på mig
LenaH har fram till rösten på mig känts vettig så blir fundersam på henne nu.
TLV har ju ändå framfört att hon varit misstänksam mot mig så den rösten kan jag "köpa" sas, ffa som hon själv tyckt sig vara i rampljuset....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 454
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 010
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 245
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 496
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp