Bollens första ulvlek!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nehe. :( Då var jag fel ute. Frågan är om jag skulle ha röstat på supersonic istället eller om hon också är god. Får grubbla på det imorgon, om jag inte blir käkad. Nu, sängen och sova.
 
Dessa röstade på BSF (god):

Habina: Funderar lite på siarollen. Funderar lite med mig ang ulv-antal. Första att rösta på BSF med teorin att hon gjorde det lätt för sig som hoppade på Supersonics teori.

Mirtai: Funderar med Q om bombaren och dess smäll-egenskaper. Röstar på BSF pga att hon hängde på teorin mot Idahoe.

Jag själv.
 
Tillräckligt jämnt för att en person med dold röst ska kunna ställa till det.

En ulv röstar öppet på en person men rösten räknas inte utan fårulven kan lägga den på någon helt annan.
Fast utgången av dagens Lynch kan väl omöjligt berott på det, eller hur tänker du nu?
 
Du har inte samma problem som min syster då. Hon kunde inte hitta dödsdagen för farmors kusin eller vad det var. Tills hon letade i Eniro, damen fyller 99 eller nått om någon månad.
Inte än, men det kanske kommer. Har fastnat lite i min egen forskning för stunden (gör lätt det när man har över 2200 personer i släktträdet, så jag börjar lite lätt i hennes släkt istället. Lite kul att se att gården där hon var född har varit i hennes släkts ägo sedan slutet på 1700-talet iaf...)
 
Tillräckligt jämnt för att en person med dold röst ska kunna ställa till det.

En ulv röstar öppet på en person men rösten räknas inte utan fårulven kan lägga den på någon helt annan.

Fast det var ju redan klart att BSF skulle lynchas så att fårulven skulle ha något med det att göra är väl lite långsökt. Jag hänger inte riktigt med på hur du menar.
 
egentligen fastnade jag ju i 1700-talet å hade lite svårt att ta mig tillbaka till nutid i tid........ :arghh:

Du har inte samma problem som min syster då. Hon kunde inte hitta dödsdagen för farmors kusin eller vad det var. Tills hon letade i Eniro, damen fyller 99 eller nått om någon månad.

Det vore ju rätt imponerande om nån från 1700-talet fortfarande var vid liv :angel:
 
Fast utgången av dagens Lynch kan väl omöjligt berott på det, eller hur tänker du nu?

Jag trodde jag förklarat det. När omröstningen är jämn är det lätt för ulvarna att manipulera. Hade röstningen inte gått deras väg så har de en dold röst att lägga plus en röst som inte räknas. Alltså jag blev inte förvånad när det blev en god som åkte ut.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 010
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 245
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 496
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp