Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hann inte, jag fastnade med nosen i en burk dunderhoning....
egentligen fastnade jag ju i 1700-talet å hade lite svårt att ta mig tillbaka till nutid i tid........Undrar om vi inte behöver lämna in en oro anmälan om björnen här. Lite väl mycket honung verkar det som.
Det låter mest som du fastnat i fel saga.egentligen fastnade jag ju i 1700-talet å hade lite svårt att ta mig tillbaka till nutid i tid........
hm det lämnar lite att fundera på!Uppdatering!
Blacksmithfarm var bybo!
NattDL 10.00
jag hjälper en kompis med släktforskningen i hennes familjDet låter mest som du fastnat i fel saga.
Uppdatering!
Blacksmithfarm var bybo!
NattDL 10.00
Tyvärr ganska väntat.
Fårulven kan styra och ställa med sin dolda röst tyvärr, ett klart överläge för ulvarna när det är jämnt.
Du har inte samma problem som min syster då. Hon kunde inte hitta dödsdagen för farmors kusin eller vad det var. Tills hon letade i Eniro, damen fyller 99 eller nått om någon månad.jag hjälper en kompis med släktforskningen i hennes familj
Tillräckligt jämnt för att en person med dold röst ska kunna ställa till det.Fast det var ju inte jämt? BSF hade 3 röster.
Fast utgången av dagens Lynch kan väl omöjligt berott på det, eller hur tänker du nu?Tillräckligt jämnt för att en person med dold röst ska kunna ställa till det.
En ulv röstar öppet på en person men rösten räknas inte utan fårulven kan lägga den på någon helt annan.
Inte än, men det kanske kommer. Har fastnat lite i min egen forskning för stunden (gör lätt det när man har över 2200 personer i släktträdet, så jag börjar lite lätt i hennes släkt istället. Lite kul att se att gården där hon var född har varit i hennes släkts ägo sedan slutet på 1700-talet iaf...)Du har inte samma problem som min syster då. Hon kunde inte hitta dödsdagen för farmors kusin eller vad det var. Tills hon letade i Eniro, damen fyller 99 eller nått om någon månad.
Tillräckligt jämnt för att en person med dold röst ska kunna ställa till det.
En ulv röstar öppet på en person men rösten räknas inte utan fårulven kan lägga den på någon helt annan.
egentligen fastnade jag ju i 1700-talet å hade lite svårt att ta mig tillbaka till nutid i tid........
Du har inte samma problem som min syster då. Hon kunde inte hitta dödsdagen för farmors kusin eller vad det var. Tills hon letade i Eniro, damen fyller 99 eller nått om någon månad.
Fast utgången av dagens Lynch kan väl omöjligt berott på det, eller hur tänker du nu?
Precis min tankeDet vore ju rätt imponerande om nån från 1700-talet fortfarande var vid liv